Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme scurgeri motorina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme scurgeri motorina

    Salutare fratilor, sunt incepator pe forum ,am si eu nevoie de ajutor. posed un Mercedes Vito 110 2 CDI si de cateva zile a aparut o scurgere de motorina pe undeva in partea din fata a motorului .Initial am crezut ca este un furtun fisurat dar astazi am demontat totul de pe motor pana am ajuns la furtunele care vin ,si pleaca din filtru,insa alea sunt bune .Poate mai e cineva printre membrii care a intampinat acelasi problema. Masina porneste normal fara probleme.multumesc anticipat la toti cei care ma pot ajuta cu un sfat.viorel_barsan_2009@yahoo.com

  • #2
    Salut ! Problema ar putea fi de la teuri si de la furtunele de retur, care se coc in timp si se pot schimba. Ar mai putea fi alta problema, si anume sa-ti scape motorina pe la mufa injectorului, desfa fiecare mufa in parte si care o vezi ca e umeda, inseamna ca injectorul scapa pe-acolo motorina si trebuie rezolvat.

    Comment


    • #3
      Am verificat rampa cu injectoare si nu are scurgeri.dupa umila mea parere este altceva.spuneai de T-uri ,mi-ar fi de mare ajutor niste poze ,desne cu amplasarea lor.multumesc.

      Comment


      • #4
        Salutare,daca ai ajuns sa poti verifica injectoarele,poti sa vezi si acele t-uri,sunt montate in capul injectoarelor si intre ele sunt legate cu niste furtunase,
        Bafta

        Comment


        • #5
          Mai intai trebuie sa dai jos admisia, pe urma dai jos capacul de izolare care acopera injectoarele, si acolo vei vedea acele furtunase si t-uri care vin in capul injectoarelor. O poza concreta nu am ca ti-as da-o cu mare drag, desfa capacul si ai sa observi cel mai bine pe unde ai scurgerea. Mult succes!

          Comment


          • #6
            Salut!
            Am avut si eu o problema asemanatoare,am desfacut totul pana la blocul motor de vre-o doua ori si problema a persistat,ultima data cand am desfacut-o am luat la strans tot (conducte injectoare ,coliere furtun,SONDA RAMPA COMUNA) si dupa nu a mai avut probleme.Eu cred ca de la sonda de la common rail a fost problema ,acea sonda are o saiba de cupru si cred ca pe acolo aveam ceva scapari de motorina,certitudine nu am dar nu mai curge.112CDI -2000

            Comment


            • #7
              Fratilor am rezolvat-o,m-am sfatuit cu un mecanic din tara,il recomand cu cea mai mare incredere,pana la urma problema la mine este la pompa de inalta presiune.Tre sa ai ceva cunostinte de mecanica si apoi curajul sa te apuci de treaba.eu am demontat totul de pe motor .mai intai am plasat un cric sub motor sa il sustina,apoi m-am apucat de munca.
              Sa poti demonta pompa de inalta presiune ,obligatoriu trebuie inlaturat jugul de sustinere din fata, este sub forma de U,pompa este prinsa de bloc cu 3 suruburi ,atentie la conductele din spate .Problema care este obligatorie dupa ce se monteaza pompa de inalta presiune,nu pui la loc nici o protectie ,nici galerie ,nik. Am slabit conductele din capul injectoarelor si am dat la automat pana purjeaza motorina, daca nu se face aceasta operatiune se blocheaza injectoarele si atunci chiar tre sa mergi la garaj.Pentru cei care au acelasi problema ,am facut poze pas cu pas,la aceasta lucrare.Ajut cu placere si pe altii. Adresa mea de E-mail este, barsan_viorel_2009@yahoo.com.Sper sa nu ma injure mecanici ca le-am luat painea.

              Comment


              • #8
                Vai , tocmai pe dumneata te cautam.

                Eu am aceeasi problema
                LA mine treaba e ca mototrina imi curge timp de cateva minute(pana se incalzeste motorul) ,dar doar cand e rece , mai exact de 2 saptamani a inceput sa faca treaba asta.
                Eu sunt de aceeasi parere ca garniturile de la pompa sa fie de vina .

                Imi poti trimite te rog pozele toate la ce ai facut dumneata? Adresa Yonu7z_08@yahoo.com sau adresa de mes ,mai bine , Yonu7z_08 .
                Va multumesc mult si sper sa rezolv si eu problema asta.
                ____________________________________________

                Comment


                • #9
                  Salutare...am si eu o problema asemanatoare..pierd motorina pe la un T care e deasupra pompei de apa...asta inseamna ca am si aer pe instalatie ..si se aude si un clancanit asa...un mecanic asta mi-a zis xa ar fi problema...nu are continuitate in capul pistonului si de acolo se aude...zice el...voi ce parere aveti?

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF