Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme scurgeri motorina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme scurgeri motorina

    Salutare fratilor, sunt incepator pe forum ,am si eu nevoie de ajutor. posed un Mercedes Vito 110 2 CDI si de cateva zile a aparut o scurgere de motorina pe undeva in partea din fata a motorului .Initial am crezut ca este un furtun fisurat dar astazi am demontat totul de pe motor pana am ajuns la furtunele care vin ,si pleaca din filtru,insa alea sunt bune .Poate mai e cineva printre membrii care a intampinat acelasi problema. Masina porneste normal fara probleme.multumesc anticipat la toti cei care ma pot ajuta cu un sfat.viorel_barsan_2009@yahoo.com

  • #2
    Salut ! Problema ar putea fi de la teuri si de la furtunele de retur, care se coc in timp si se pot schimba. Ar mai putea fi alta problema, si anume sa-ti scape motorina pe la mufa injectorului, desfa fiecare mufa in parte si care o vezi ca e umeda, inseamna ca injectorul scapa pe-acolo motorina si trebuie rezolvat.

    Comment


    • #3
      Am verificat rampa cu injectoare si nu are scurgeri.dupa umila mea parere este altceva.spuneai de T-uri ,mi-ar fi de mare ajutor niste poze ,desne cu amplasarea lor.multumesc.

      Comment


      • #4
        Salutare,daca ai ajuns sa poti verifica injectoarele,poti sa vezi si acele t-uri,sunt montate in capul injectoarelor si intre ele sunt legate cu niste furtunase,
        Bafta

        Comment


        • #5
          Mai intai trebuie sa dai jos admisia, pe urma dai jos capacul de izolare care acopera injectoarele, si acolo vei vedea acele furtunase si t-uri care vin in capul injectoarelor. O poza concreta nu am ca ti-as da-o cu mare drag, desfa capacul si ai sa observi cel mai bine pe unde ai scurgerea. Mult succes!

          Comment


          • #6
            Salut!
            Am avut si eu o problema asemanatoare,am desfacut totul pana la blocul motor de vre-o doua ori si problema a persistat,ultima data cand am desfacut-o am luat la strans tot (conducte injectoare ,coliere furtun,SONDA RAMPA COMUNA) si dupa nu a mai avut probleme.Eu cred ca de la sonda de la common rail a fost problema ,acea sonda are o saiba de cupru si cred ca pe acolo aveam ceva scapari de motorina,certitudine nu am dar nu mai curge.112CDI -2000

            Comment


            • #7
              Fratilor am rezolvat-o,m-am sfatuit cu un mecanic din tara,il recomand cu cea mai mare incredere,pana la urma problema la mine este la pompa de inalta presiune.Tre sa ai ceva cunostinte de mecanica si apoi curajul sa te apuci de treaba.eu am demontat totul de pe motor .mai intai am plasat un cric sub motor sa il sustina,apoi m-am apucat de munca.
              Sa poti demonta pompa de inalta presiune ,obligatoriu trebuie inlaturat jugul de sustinere din fata, este sub forma de U,pompa este prinsa de bloc cu 3 suruburi ,atentie la conductele din spate .Problema care este obligatorie dupa ce se monteaza pompa de inalta presiune,nu pui la loc nici o protectie ,nici galerie ,nik. Am slabit conductele din capul injectoarelor si am dat la automat pana purjeaza motorina, daca nu se face aceasta operatiune se blocheaza injectoarele si atunci chiar tre sa mergi la garaj.Pentru cei care au acelasi problema ,am facut poze pas cu pas,la aceasta lucrare.Ajut cu placere si pe altii. Adresa mea de E-mail este, barsan_viorel_2009@yahoo.com.Sper sa nu ma injure mecanici ca le-am luat painea.

              Comment


              • #8
                Vai , tocmai pe dumneata te cautam.

                Eu am aceeasi problema
                LA mine treaba e ca mototrina imi curge timp de cateva minute(pana se incalzeste motorul) ,dar doar cand e rece , mai exact de 2 saptamani a inceput sa faca treaba asta.
                Eu sunt de aceeasi parere ca garniturile de la pompa sa fie de vina .

                Imi poti trimite te rog pozele toate la ce ai facut dumneata? Adresa Yonu7z_08@yahoo.com sau adresa de mes ,mai bine , Yonu7z_08 .
                Va multumesc mult si sper sa rezolv si eu problema asta.
                ____________________________________________

                Comment


                • #9
                  Salutare...am si eu o problema asemanatoare..pierd motorina pe la un T care e deasupra pompei de apa...asta inseamna ca am si aer pe instalatie ..si se aude si un clancanit asa...un mecanic asta mi-a zis xa ar fi problema...nu are continuitate in capul pistonului si de acolo se aude...zice el...voi ce parere aveti?

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF