Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

schimbare saiba injector

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Lasa solutiile de pus pe calamina.Nici cu slujbe la preot nu va trece lichidul prin carbonul creat in jurul injectorului.Presa dedicata si meserie e nevoie la tine.Dupa ce le scoti,daca nu rectifici scaunul de etansare al injectorului in chiulasa ai muncit degeaba.Satisfactia va fi pe termen scurt.De obicei cei care reconditioneaza injectoare au sculele necesare.Daca nu gasesti presa,trimiti un curier la mine acasa,si-ti trimit dispozitivul.Freza de scaun n-o mai am,deoarece am imprumutat-o si nu a mai gasit drumul de intoarcere.Asa-i cind faci bine fara garantie.
    Detalii pe PM.

    Comment


    • #17
      Daniel te rog frumos un bip 0744112050 si te sun imediat , te rog mult nu stiu sa intru pe PM. Astept , ms frumos

      Comment


      • #18
        Uite link https://www.youtube.com/watch?v=RBHu1XGSr2g
        Cu presa din filmul de mai sus se poate lucra la Vito 638 pe pozitie

        Comment


        • #19
          Am rezolvat , a facut mecanicul o presa si a scos injectoarele. A curatat tot gudronul ce erea pe capace si a curatat si locasul injectoarelor , a pus sebile noi dupa ce le-a decalit si totul merge normal. Mi-a spus mecanicul asa - daca mai vine cineva si vrea sa extraga un injector care a suflat el nu se mai baga in asa ceva . Pentru curatarea capacelor si locului unde au suflat injectoarele a folosit 10 litri diuant cel mai tare , imi spunea ca tot sufletul ii miroase a diluant . Nu avem in tara o solutie care sa dizolve si sa curete acele locuri pline de smoala facuta sticla de la injectoarele care au suflat .Cind veti intilni mecanici care evita sa umble la injectoarele care au suflat sa stiti de ce se feresc si evita o astfel de interventie .
          Aceasta lucrare a durat 4 zile asa ca cine are astfel de problema sa nu se gindeasca ca se rezolva intr-o zi .
          Last edited by celnou2011; 03-31-2015, 19:39 PM.

          Comment


          • #20
            SI manopera pe tot ce ti-a facut mecanicul acolo cat a fost?
            A umblat la toate 4 injectoare?
            ____________________________________________

            Comment


            • #21
              Manopera a fost 150 lei.Toate 4 injectoare.

              Comment


              • #22
                Salutari tuturor. Fac aceasta postare in speranța sa nu pățiți si voi ce-am pățit eu. Problema mea era foarte simpla dar din neatenție a-a accentuat. Dimineața la relanti se auzea un zgomot ciudat care după câteva de minute dispărea. Am mers așa de asta toamna pana ieri dimineața cand se auzea prea tare si am decis sa merg la un service specializat pe motoare diesel. După demontarea admisiei mecanicul a găsit un adevărat dezastru la injectoare. Calamina cât sa asfalteze o groapa mai mică. Eu anul trecut mersesem sa "etansez" injectoarele la un alt service, mare greșeală am făcut ca nu am stat lângă mașina cand s-a efectuat "lucrarea". Lăsând lucrarea de amatori deoparte băieții de la acest service au forat vreo 2 ore după injectoare, scos, curățat calamina rămasă pe motor cât si pe injectoare. Am atasat câteva fotografii sa vedeți ce înseamnă neatenția. Menționez ca toată lucrarea inclusiv piese a costat 500 de lei. Puțin având in vedere ce nebunie era acolo.
                Attached Files

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF