Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

schimbare saiba injector

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • schimbare saiba injector

    Salut! Am o problema cu un injector la Vito. 112 CDI, din 2000.Am scos injectorul dar a ramas saiba acolo,cu ce as putea sa o scot de acolo ca sa nu o scap in motor?Daca a intrat putina mizerie este vreo problema (atunci cand am scos injectorul) ? Va atasez cateva poze cu injectorul.
    Multumesc!
    Attached Files

  • #2
    Incearca cu o sarma indoita la varf, n-ai cum s-o scapi in motor.

    Comment


    • #3
      ok!Am scos-o.Multumesc oricum de ajutor.
      Cum pot curata mizeria din interior?
      Multumesc!

      Comment


      • #4
        Confectioneaza-ti o perie de sarma.Trebuie curatat si scaunul , ca daca nu totul e degeaba.

        Comment


        • #5
          Ok, am inteles. Problema e ca o sa cada in motor si bucatele de mizerie atunci cand curat scaunul injectorului. Ele se vor arde in cilindru sau vor fi aruncate pe evacuare??

          P.S. pe saiba am dat 2Lei

          Comment


          • #6
            Ar fi recomandat sa nu scapi deloc mizerie in motor.Trebuie sa sufli bine cu aer dupa ce cureti scaunul injectorului.Trebuie sa cureti si injectorul bine de calamina aia de pe el si cand il pui din nou in motor sa il dai un pic cu vaselina, de preferabil ceva mai calitativ, pt ca pe viitor sa nu ai probleme cu scoaterea lui.Schimba si surubul de la injector.Cand il strangi din nou risti sa se rupa in chiuloasa cel vechi.
            Last edited by sandu; 03-10-2012, 23:32 PM.

            Comment


            • #7
              Vaselina cauta obligatoriu ceva care sa reziste la temperaturi inalte , altfel e degeaba , iti faci pb la o urmatoare demontare.

              Comment


              • #8
                Poti curata cu decarbusolv (pus pe o carpa in varful unei surubelnite), curata injectorul cu aceeasi solutie dupa care il ungi cu vaselia (rezistenta la inalta temperatura), surub nou. Bafta!

                Comment


                • #9
                  Si lichidul de frana da rezultate iar daca te greabesti poti sa o faci mai repede cu un burghiu de 14 al carui capat il vei face plan, ca al unei freze si il rotesti usor cu mana pentru a indeparta calamina de acolo. Verifici cu o oglinda si apoi dai cu lichid de frana pe o carpa si cureti pana la luciu metalic. Bafta!

                  Comment


                  • #10
                    Am inteles, maine seara ma apuc de treaba. Surubul l-am scos foarte usor, avea ulei pe el.
                    Multumesc foarte mult pentu sfaturi.

                    Comment


                    • #11
                      Salut, si eu am avut asa o problema si sa nu ramana mizerie in capul pistonului,am dat la automat cu injectorul scos,o sa arunce afara toata mizeria, sper sa nu fie gresit ceva.
                      Bafta si spor la lucru

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by costi View Post
                        Salut, si eu am avut asa o problema si sa nu ramana mizerie in capul pistonului,am dat la automat cu injectorul scos,o sa arunce afara toata mizeria, sper sa nu fie gresit ceva.
                        Bafta si spor la lucru
                        Salut,
                        incerc cu pistolul de aer, numai ca ploua si nu ies in parcare in seara asta....cred ca las pe weekend!

                        Comment


                        • #13
                          @biker0987 - ai rezolvat ceva?
                          Dumitru Tanase

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by urtimud2001 View Post
                            @biker0987 - ai rezolvat ceva?
                            Scuze pentru mesajul intarziat.... am rezolvat asa cum au spus colegii pe forum. acum merge perfect!

                            Daca au aceeasi problema, urmeaza sfaturile si o sa iasa treaba buna! succes

                            Comment


                            • #15
                              Buna seara ,de curind am achizitionat un Vito 110 din 2000. Masina pornea si mergea ok fara probleme ,dar zilele trecute mi-a ramas aprinsa spirala de la bujii. Am mers la service mi s-a pus testerul si am o bujie arsa . Nimic deosebit am cerut inlocuirea bujiei . Dupa citeva ore ma suna mecanicul si imi spune ca de fapt sunt 2 bujii arse iar eu i-am cerut sa le inlocuie pe ambele bujii arse.M-am deplasat la service si mecanicul imi spune ca o bujie a iesit si a schimbat iar cea dea doua nu vrea sa iasa si lui ii este frica sa nu se rupa . Si mai este o problema injectoarele au suflat si trebuiesc scoase si inlocuita saiba . Spun ok scoateti si schimbati tot ce trebuie , iar mecanicul mi-a spus ca este o mare problema findca injectoarele nu se misca si sunt foarte greu de scos iar el imi recomanda sa punem capacul la loc si sa vind masina.Am inebunit cind am auzit asa ceva. I-am rugat sa se apuce de treaba si sa imi rezolve problema. Au comandat o presa pentru injectoare dar degeaba de 2 zile nimic .Apelez de dumneavoastra cu rugamintea sa ma sfatuiti ce sa fac , cum sa faca mecanicul sa scoata injectoarele .Daca ati intimpinat asemenea problema cum ati rezolvat-o sau sa imi spuneti ce solutie sa puna pe linga injectoare .Pentru orice sfat va rog URGENT un bip la 0744.11.20.50 Nae. sau aici.
                              Multumesc mult
                              Last edited by celnou2011; 03-28-2015, 19:49 PM.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF