Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

PROBLEME ...BUJII VITO...pls. HELP

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Mergi la un STAR DIAG, cum spunea colegul mai sus pot fi tzashpe cauze...
    Insa putin probabil pompa...
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #17
      Nu imi vine sa cred ca din 15 posturi doar un singur user raspunde la problema initiatorului...
      Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

      Comment


      • #18
        Da este cv grav oare??

        Comment


        • #19
          Prima data schimba-i filtrul de motorina daca nu l-ai schimbat demult. Ia in serios ceea ce iti spun pentru ca si eu am avut probleme de genul dar mie imi si murea motorul cand era in frana de motor. Verifica furtunasele ce duc la pompita de vid.

          Comment


          • #20
            ms foarte mult m3seriasu o sa fac ce miai spus

            Comment


            • #21
              mai astept pareri

              Comment


              • #22
                Originally posted by my_car View Post
                mai astept pareri
                Parerea mea este ca topicul este despre bujii si oricum ai postat aiurea , iar cat despre problema ta daca te incapatanezi sa nu mergi la o diagnoza ai sa schimbi si verifici zeci de senzori si chestii si tot nu ai sa rezolvi problema.
                Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                Comment


                • #23
                  Fi f atent la furtunele de vacum,sunt multe si sunt situate in spate,se vad si se ajunge destul de greu la ele.si mie acum intr-o zi am simtit ca iar mi se plafoneaza,am deschis capota si era un furtun de vacum desfacut de la locul lui,l-am pus inapoi si merge,dar tot imi iese dupa cativa km,nu stiu de ce tot imi iese de la locul lui,o seara placuta la toti

                  Comment


                  • #24
                    eu am vito 110 cdi din 2000...aceasi problema nu se tureaza peste 3000 de ture in treapta a 5-a...tot in a 5-a pe la 2600 de ture se opreste si turbo...am fost la tester....problema e pompa de inalta presiune...mai exact pistonul 3 de la pompa...asa ca trebuie data jos si reconitionata sau sa imi iau alta reconditionata gata care am gasit-o cu 750 lei...dute si tu la tester....la noi in cluj e 40 lei...hai ca nu-i o avere...


                    cat despre bujii....ori bujii arse....ori releu...sau problema ce am avut-o eu...multa calamina la mufa de la releu...verifica,curata si vezi ce e ....

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by 12Iuli34 View Post
                      Multumesc colegu. Am rezolvat problema.Am scris intr-un post despre bord ca am gasit, cand am desfacut bordul, smd-urile de la bujii, senzori frane si altele scoase de probabil cel de la care am cumparat-o. Am rezolvat prin montarea altor smd-uri. Acum am o alta problema: am dezlipit banda de la display de pe cablaj si nu stiu cu ce as putea sa o lipesc la loc.
                      La fel am patit si eu ,m-i s-a rupt banda de pe display,ai gasit vre-o rezolvare ? Multumesc !

                      Comment


                      • #26
                        Cum ai rezolvat problema cu ceasul de bord ? Si la mine am gasit rupta aceasta banda,am cautat la dezmembrari sa schimb tot bordul,dar se pare ca este o piesa rara si nu am gasit.Daca ma poti ajuta cu informatii, multumesc mult ! Eu am un V220 CDI din 2000

                        Comment


                        • #27
                          Si eu am aceeasi problema cu banda. am citit pe forum ca e cineva care a lipit banda sau a facut o adaptare ceva si functioneaza perfect. I-am trimis PM sa imi dea mai multe detalii dar nimic, niciun raspuns. am mai cautat informatii pe net....cica ar fi o pasta conductoare de pus acolo si se lipeste. Daca are cineva o alta solutie, fara schimbarea bordului, poate ne ajuta. Merci.

                          Comment


                          • #28
                            Colegule, si eu am patit aceeasi chestie cu banda, iar solutia a fost sa iau un material din pastic dur, sa-l tai exact pe latimea benzii si am lasat marja de eroare si in stanga, si in dreapta in asa fel incat sa pot da 2 suruburi pe placa de circuite ca sa sustina, iar apoi se taie un cauciuc tot pe forma plasticului, si se fixeaza banda pe circuit in asa fel incat sa fie perfect, si se insurubeaza plasticul pe cauciuc, iar apoi peste banda, si asa tii banda presata pe circuit. La mine a functionat, chiar daca toti cei care repara electronice mi-au zis sa schimb bordul cu ceasuri

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by alex_paval View Post
                              Colegule, si eu am patit aceeasi chestie cu banda, iar solutia a fost sa iau un material din pastic dur, sa-l tai exact pe latimea benzii si am lasat marja de eroare si in stanga, si in dreapta in asa fel incat sa pot da 2 suruburi pe placa de circuite ca sa sustina, iar apoi se taie un cauciuc tot pe forma plasticului, si se fixeaza banda pe circuit in asa fel incat sa fie perfect, si se insurubeaza plasticul pe cauciuc, iar apoi peste banda, si asa tii banda presata pe circuit. La mine a functionat, chiar daca toti cei care repara electronice mi-au zis sa schimb bordul cu ceasuri
                              Buna idee. o sa ma apuc de mesterit.....mai rau decat sa nu functioneze nu are ce sa pateasca!

                              Comment


                              • #30
                                Mult spor la treaba Pentru fixat banda pe circuit, cumperi banda dubla adeziva, o sa-ti fie mai usor, mie asa mi-a reusit. Doar ca nu a fost din prima, ci din a 2-a

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF