Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

PROBLEME ...BUJII VITO...pls. HELP

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • PROBLEME ...BUJII VITO...pls. HELP

    Va salut dragi detinatori de MB. VITO . Poate are cineva un SFAT sau un RASPUNS sami dea si mie ., referitor la problema cu bujiile ,pe care o am. Mai precis : - am 2 saptamani de cand vito-ul meu porneste ft greu dimineata ,numai cand sunt cam sub 7 grade C. Dar dupa aceea porneste de zici ca-i BENZINAR adic la SFERT. E deci banuiesc ca ar fi ceva legat de nefunctionarea acelor BUJII ,si VA-s ruga daca ma puteti ajuta sa identific mai exact unde ar fi problema , si cum as putea sa o rezolv pe cai NATURALE adica fara SERVICE . POATE este cineva destul de amabil sa-mi poata spune si mie cam ce ar putea fi ,si cum sar putea rezolva. MULTUMESC ANTICIPAT.

  • #2
    Salut! Daca ai o problema cu bujiile, ar trebui ca becul martor (galben) de la bujie sa ramana aprins dupa ce porneste motorul,cca.1minut,caz in care se inlocuieste bujia(bujiile),daca nu ramane aprins,alta este cauza.

    Comment


    • #3
      Fratilor,care ma poate ajuta si pe mine,am un Vito din 2000,110CDI,mi sa arins becul de la bujie,dar dupa ornire se stinge iar,am verificat si imi este arsa o buje,problema e ca nu am putut sa o desfac din chiuloasa,din cauza calaminei,ce ma sfatuiti,ce sa folosesc?????,multumesc frumos anticipat

      Comment


      • #4
        Originally posted by alyy View Post
        Fratilor,care ma poate ajuta si pe mine,am un Vito din 2000,110CDI,mi sa arins becul de la bujie,dar dupa ornire se stinge iar,am verificat si imi este arsa o buje,problema e ca nu am putut sa o desfac din chiuloasa,din cauza calaminei,ce ma sfatuiti,ce sa folosesc?????,multumesc frumos anticipat
        Foloseste functia "search" .
        Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

        Comment


        • #5
          Originally posted by cristigenerralu View Post
          Va salut dragi detinatori de MB. VITO . Poate are cineva un SFAT sau un RASPUNS sami dea si mie ., referitor la problema cu bujiile ,pe care o am. Mai precis : - am 2 saptamani de cand vito-ul meu porneste ft greu dimineata ,numai cand sunt cam sub 7 grade C. Dar dupa aceea porneste de zici ca-i BENZINAR adic la SFERT. E deci banuiesc ca ar fi ceva legat de nefunctionarea acelor BUJII ,si VA-s ruga daca ma puteti ajuta sa identific mai exact unde ar fi problema , si cum as putea sa o rezolv pe cai NATURALE adica fara SERVICE . POATE este cineva destul de amabil sa-mi poata spune si mie cam ce ar putea fi ,si cum sar putea rezolva. MULTUMESC ANTICIPAT.
          Fii mai explicit :

          1-Cati km. ai la bord ? .
          2-Ulei consuma ? .
          3-Ce problema ai referitor la bujii :
          -nu se aprinde martorul din bord ?.
          -nu stii unde sunt amplasate ?.
          -nu stii sa le controlezi ?.
          Referitor la pornire greoaie sub -7 grade C, motoarele diesel cu o anumita uzura au probleme cu compresia pe timp geros .
          Acum ca vine vara s-ar putea sa "scapi" de problema dar fii pregatit pentru iarna viitoare .

          Comment


          • #6
            salutare

            am o problema ami porneste greu vito si din cand an cand cand porneste se re aprinde becu din bord de buji ma poate ajuta si pe mine cineva cu o informatie care este problema

            Comment


            • #7
              Bujiile sau releul. Verifica-le

              Comment


              • #8
                sal

                sti cu pot ferifica releu de buji

                Comment


                • #9
                  La mine nu se aprinde martorul galben de la bujii deloc, iar zilele trecute mi-a pornit doar la a patra incercare

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by 12Iuli34 View Post
                    La mine nu se aprinde martorul galben de la bujii deloc, iar zilele trecute mi-a pornit doar la a patra incercare
                    Ieri m-am apucat sa vad de ce nu se aprinde martorul din bord, mai ales ca fiind foarte frig, mi-a pornit extrem de greu. Am desfacut capota si am gasit un fir rosu gros desprins de pe releul de comanda bujii din cauza oxidarii. Am desfacut mufa cu firele care merg la bujii, am controlat fiecare bujie in parte: bune toate. Am legat un papuc nou la firul rosu, l-am legat la locul lui, am verificat daca vine curent la bujii, am aplicat spray de contacte dupa care am montat totul la loc. Acum cand pun contactul, se aude releul cand cupleaza, dar martorul din bord nu se aprinde. Precizez ca azi dimineata pe la ora 9,00 ampornit la prima cheie deci bujiile lucreaza. Sa fie oare becul din bord ars? Multumesc pentru rabdarea de a-mi citi postul destul de lung.

                    Comment


                    • #11
                      bujii

                      cand pui contactul pe langa alti martori ce se aprind trebuie sa se aprinda si cel de la bujii,dupa pornirea masinii impreuna cu ceilalti martori ar trebui sa se stinga si martorul de la bujii asta inseamna ca sunt bujiile bune si becul nears,daca becul nu s-a aprins cand ai pus contactul inseamna ca este ars.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by oprea petrisor View Post
                        cand pui contactul pe langa alti martori ce se aprind trebuie sa se aprinda si cel de la bujii,dupa pornirea masinii impreuna cu ceilalti martori ar trebui sa se stinga si martorul de la bujii astua inseamna ca sunt bujiile bune si becul nears,daca becul nu s-a aprins cand ai pus contactul inseamna ca este ars.
                        Multumesc colegu. Am rezolvat problema.Am scris intr-un post despre bord ca am gasit, cand am desfacut bordul, smd-urile de la bujii, senzori frane si altele scoase de probabil cel de la care am cumparat-o. Am rezolvat prin montarea altor smd-uri. Acum am o alta problema: am dezlipit banda de la display de pe cablaj si nu stiu cu ce as putea sa o lipesc la loc.

                        Comment


                        • #13
                          Salut am o problema la un vito 110cdi din 2000 de mers merge bn pana la 50km apoi cand bag a patra nu sare de 95km iar intra cincea 115km cu pedala la fund .Cand merge normal sare de 140km la ora intra cincea.Poate sa-mi spuna cnv care este cauza .?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by my_car View Post
                            Salut am o problema la un vito 110cdi din 2000 de mers merge bn pana la 50km apoi cand bag a patra nu sare de 95km iar intra cincea 115km cu pedala la fund .Cand merge normal sare de 140km la ora intra cincea.Poate sa-mi spuna cnv care este cauza .?
                            Se plafoneaza la 3000 rot/min. Du-o la un tester. Pot fi sute de cauze

                            Comment


                            • #15
                              Poate fi pompa de injectie ??? DE ASTA mia frica cel mai mult ..
                              Last edited by my_car; 03-07-2012, 09:35 AM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF