Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu porneste de la cheie! Ajutor !

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Multumesc pentru sfaturi, am nevoie mult de ele, poate stiti careva parametrii ai motorului sau mai stiu eu, ceva informatii, vreun link la ceva informatii. Imi este totul de folos acuma

    Comment


    • #17
      Fa un test la injectoare, e posibil sa ai probleme la unul din ele.

      Eu la Mercedes Vaneo am avut aceleasi simtome. Pornea impinsa dar nu pornea la cheie. Am gasit la testare cu Star Diagnosis un injector cu parametri peste limita normala. S-a facut apoi un test cu eprubete unde am vazut clar ca unul din injectoare scotea toata motorina pe retur.

      E posibil sa fie din alta parte problema am auzit ca pe rampa comuna ar fi un oring care mai face probleme la senzorul de presiune.

      Comment


      • #18
        daca scot de la un alt Vito sensorul de presiune si il pun la mn sa verific daca porneshte, nu voi strika nimik ?

        Comment


        • #19
          Acelas fenomen am avut si eu la masina de la servici(Renault Trafic ) pornea inpinsa dsar nu la cheie.
          Defect -sonda rampa comuna

          Comment


          • #20
            Originally posted by sergiu_md View Post
            Multumesc pentru sfaturi, am nevoie mult de ele, poate stiti careva parametrii ai motorului sau mai stiu eu, ceva informatii, vreun link la ceva informatii. Imi este totul de folos acuma
            Daca faceai o diagnoza poate era si reparata pana acum si nu ne mai dadeam cu presupusul pe forum . Asta-i buna ,facem mecanica prin incercari . Poate pe la anul ii dai de cap . Nu mi-o lua in nume de rau . Eu oricum iti urez bafta .
            Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

            Comment


            • #21
              In prima zi cum am ajuns akasa am si reparato, defect era regulatorul de presiune din rampa. Multumesc pt sfaturi.
              P.S. Am intrebat de un mecanic specializat care-i problema si mi-a spus indata.

              Comment


              • #22
                king kong nu te supara dar mesaje gen "facem mecanica prin incercari","Poate pe la anul ii dai de cap" nu ma ajuta cu nimic si nu vad care e sensul sa le postezi, daca ai ceva concret de spus, spune, daca ai avut probleme similare spune-mi solutia daca nu ...(cenzurat)... Crezi ca daca nu era sa duc masina la 160 km pt o diagnoza mai intrebam eu pe un forum solutii ?? Multumesc lui ionatan a avut dreptate "...am auzit ca pe rampa comuna ar fi un oring care mai face probleme la senzorul de presiune..."

                Comment


                • #23

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by sergiu_md View Post
                    king kong nu te supara dar mesaje gen "facem mecanica prin incercari","Poate pe la anul ii dai de cap" nu ma ajuta cu nimic si nu vad care e sensul sa le postezi, daca ai ceva concret de spus, spune, daca ai avut probleme similare spune-mi solutia daca nu ...(cenzurat)... Crezi ca daca nu era sa duc masina la 160 km pt o diagnoza mai intrebam eu pe un forum solutii ?? Multumesc lui ionatan a avut dreptate "...am auzit ca pe rampa comuna ar fi un oring care mai face probleme la senzorul de presiune..."
                    Puteai sa spui de prima data ca nu ai posibilitatea sa faci diagnoza si atunci nu mai primeai astfel de raspuns din partea mea dar daca te uiti atent pe post-uri ai sa vezi ca am spus de doua ori sa faci diagnoza si daca te uiti pe toate post-urile mele ai sa vezi ca eu m-am inregistrat pe forum ca sa ajut lumea (cu rezolvari exacte nu cu presupuneri ) si sa primesc ajutor . Ai sa vezi deasemeni ca am mai postat si la alte clase si nu numai la clasa V (masina pe care o detin monentan ) deci cred ca am ceva habar de mecanica si nu sunt pe forum din lipsa de conversatie sau din plictiseala . La chestia cu "cenzurat" ... "idem" ,ce imi doresti tu mie iti doresc si eu de doua ori tie .
                    Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                    Comment


                    • #25
                      Sfatul meu este sa verifici circuitul de alimentare,din rezervor si plina in pompa de joasa presiune.
                      Mai ales in zona filtrului,deorece Vito are alimentarea prin absortie si cel mai mic por il da peste cap.
                      Succes!

                      Comment


                      • #26
                        unde este amplasat acest senzor?(sonda rampa comuna)

                        Comment


                        • #27
                          Foarte multe pareri care te duc in eroare ,nu te speria.Eu zic ca nui mare lucru.In primul rind sa vezi daca acumulatorlul ie destul de bun.Daca nu ai probleme cu acumlator,atunci eu zic vine din contact.In partea de jos a contactului este o contactor din plastic care poti sa demontez usor cu o surubelnita,De acolo iti apare problema.Schimba,si vezi ca o sa porneasca la prima cheie.Ieftin si si poti rezolva singur.Aceas problema am avut si eu.Bafta!

                          Comment


                          • #28
                            Nam apucat sa citesc de la inceput, dar vin cu un sfat:
                            daca porneste impinsa sau cu spay pee admisie atunci e de la rampa comuna, mai exact acel senzor.Operatia este ieftina si usoara, si dureaza putin.
                            Daca nu vrea in nici un chip, diagnoza scrie pe ea, si poate ai noroc doar de un contact, cum am patit la passat, care se oprea in mers, pana a crapat de tot.
                            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                            Comment


                            • #29
                              Salut baieti, problema s-a rezolvat repede, daca motorul nu vrea sa porneasca la turatiile pe care le da electromotorul, si totusi porneshte tractata, mentionez k nici un indicator alt de EDC nu se aprinde, atunci problema e de la rampa comuna, 3 cazuri:
                              a)regulatorul de presiune din rampa comuna (sau s-a deteriorat oringul de pe regulatorul de presiune (cazul meu, si am inteles ca este un caz frecvent))
                              b)sensorul de presiune din rampa
                              c)un injector baga toata motorina pe retur

                              la mine era spart oringul de pe regulatorul de presiune, nou acest regulator costa 150Euro, eu am cautat 2 oringuri asemanatoare cu cele originale intr-o piata de piese auto si leam montat in lok de cele sparte. In rezultat motorul a pornit indata ! Merge si in ziua de azi cu oringurile neoriginale, care m-au costat 1 RON !!

                              Comment


                              • #30
                                am avut aceasi problema ca si sergiu_md, numai c a la mine sa intimplat nenorocirea in peco dupa ce am alimentat , nu a mai pornit de nici o culoare , am luat telefonul sunat la reprezentanta si or venit cu platforma , la reprezentatnta sa facut test si sa constatat ca sunt intrerupte firele de la cipul masinii catre motor , asa mi sa spus si am fost de fata linga masina, a demontat cipul a scos mufele a dezizolat si a aschimbat firele intrerupte, asta a fost tot, de atunci no problemo. Eu te sfatui un test , multa bafta

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF