Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu porneste de la cheie! Ajutor !

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu porneste de la cheie! Ajutor !

    Salut baieti ! Va rog frumos sa ma ajutati. Am un Vito 1, 2002, 110CDI
    Totul bine si frumos, doar o mica probleme, nu mai porneste de la cheie, adica daca folosesc electromotroul, daca o tractez porneste indata si merge mai departe bine. Daca opresc motorul si incerc sal pornesc din nou cu electromotorul - fara succes, doar tractata porneste. De la inceput invirtea electromoturul mai mult si pornea, acum nu porneshte in general - doar tractara ! Mentionez ca in rest motorul lucreaza bine si cand incerc sal pornesc nu imi apare nici o eroare, toti martorii sunt stinsi !! Filtrul am schimbat nou - efect zero, am incercat alta motorina - efect zero. Am urgent nevoie de ajutorul vostru !!!

  • #2
    Problema este ori cheia ori electromotorul .
    Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

    Comment


    • #3
      Dar nu imi apare nici un mesaj cu eroare, ceva de genul "start error" sau "EDC", nimic, pur si simplu nu porneste, electromotrul invirte bine, turometrul indica undeva vreo 250-300 rot/min. Cum pot sa verific daca problema e in cheie sau electromotor ?

      Comment


      • #4
        Daca electromotorul invarte cand dai la cheie , si nu porneste , atunci problema trebuie sa fie de la cheie .
        Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

        Comment


        • #5
          Si ce fac mai departe ?

          Comment


          • #6
            Prima data incearca sa-ti schimbi bateria la cheie iar daca nu isi revine mergi la tester .
            Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

            Comment


            • #7
              Iar daca nu verifica sonda de la rampa comuna.Am patit la Espaceul tatalui mei.La reprezentanta la 2 infatisari ne spuneau ca un injector bulit si crapa si al doilea, apoi ca toate injectoarele busite plus rampa, ba ca ar fi cheia.Cat ii facea factura pe tester a doua oara(ca doar atunci am fost cu el) am aruncat un ochi in calculatorul lor si imediat am descoperit buba: RAMPA COMUNA.Din vorba in vorba am fost indrumati la BOSCH unde in ~1,5ore am plecat cu masina reparata si platind un pret fata de cat ni se ceruse la reprezentanta pe schimbat 4 injectoare+rampa+manopera, mai mic cu 7250lei.
              Era sonda care citea presiunea.
              Nu dau numele reprezentatei ca il deduceti singuri.


              Apropo, masina ta porneste trasa sau impinsa ori cu gaz pe admisie?daca da, atunci e rampa.Aceasta nu poate citi presiunea si calculatorul nu da drumul la combustibil.Imingando sau tragando rampa e nula in acest caz si porneste, calculatorul neavand ce face si trebuie sa dea combustibil pentru ca exista turatie in motor si rotile se invart.
              Last edited by flavyus1987; 10-25-2010, 17:31 PM.
              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

              Comment


              • #8
                masina porneste indata daca o trag/imping si lucreaza stabil in tot diapazonul turatiilor.
                eu presupun ca e defectata pompa de presiune inalta (nu ridica presiune suficienta pt a deschide injectoarele) sau vreo sonda care citeste presiunea din rampa si la fel nu se deschid injectoarele, de indata ce maresc turatille motorului peste cele pe care le poate da electromotrul, presiunea creste mai tare si injectoarele se deskid, pritre altele, dupa o cursa de vreo 150 km la viteza medie de 100-150 km/h masina a pornit de la cheie o singura data, dupa сe a lucrat putin la turatii minime nu a mai pornit

                Comment


                • #9
                  Daca porneste trasa/impinsa inseamna ca am avut dreptate.Totusi testeaza injectoarele scotand returul si tinand astupate toate orificiile rampei dupa ce o pornesti.O spun preventiv sa nu muncesti degeaba, dar daca spui ca masina merge perfect dupa ce o pornesti rezulta ca injectoarele sunt ok, atunci sigur este de la rampa comuna.
                  Desfa rampa si verifica/curata sonda.Daca da semne de imbunatatire cumpara o sonda noua si scapi ieftin.
                  Mai ales ca tia pornit la cheie pompa este in regula.
                  Succes!
                  Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                  https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                  Comment


                  • #10
                    Multumesc, joi cred ca voi ajunge la masina si voi incerca sa gasesk sonda. Tata spunea k i-a facut o diagnoza si nu s-a depistat nimic, doar sensorul de presiune de la turbina avea o eroare, dar astuia eu i-am deconectat odata furtunul de la colectorul de admisie. Probabil e de la rampa. Ma tem sa nu fie de la pompa.
                    P.S. ultimile ori cand pornea cu electromotorul, trebuia sa invirt mult mai mult decat de obicei, mai apoi in genere fara succes.

                    Comment


                    • #11
                      Incearca sa ii dai cu spray in gura adminisiei de aer si dai la cheie.Daca porneste , chiar si mai greu atunci e posibil sa fie doar de la rampa.Dar cel mai bine verifico la mecanic.Posibilitatile sunt multe. si poate fi ceva la ce te astepti mai putin.
                      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                      Comment


                      • #12
                        Ok, deci ceea ce pot sa-i fac singur este sa-i scot sonda de pe rampa si s-o verific daca nu e infundata cu ceva. Nui vorba ca o duc eu la un mecanic s-o verifice dar la noi akolo nu prea sunt mecanici de treaba, unii au reparat din cauza lor motoarele ((

                        Comment


                        • #13
                          Daca ai pasaport, sau poti trece vama vorbeste cu colegii de langa granita poate te pot ajuta ei cumva.
                          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                          Comment


                          • #14
                            Chiar acum sunt in Iasi

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by sergiu_md View Post
                              Multumesc, joi cred ca voi ajunge la masina si voi incerca sa gasesk sonda. Tata spunea k i-a facut o diagnoza si nu s-a depistat nimic, doar sensorul de presiune de la turbina avea o eroare, dar astuia eu i-am deconectat odata furtunul de la colectorul de admisie. Probabil e de la rampa. Ma tem sa nu fie de la pompa.
                              P.S. ultimile ori cand pornea cu electromotorul, trebuia sa invirt mult mai mult decat de obicei, mai apoi in genere fara succes.
                              Sfatul meu este sa faci o diagnoza cu tester dedicat Mercedes (Star Diagnosis ) ca sa nu mai umbli aiurea pe la motor . Este imposibil sa nu ai erori la motor la ceea ce relatezi tu aici . Dupa ce faci diagnoza pune niste coduri de eroare aici si te vom ajuta cu informatii mai precise nu cu presupuneri .
                              Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF