Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

plafonare 3000 ture -ajutati-ma

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cam acolo trebuie sa se plafoneze,la 4500 de ture.

    Comment


    • #17
      ))
      M5 diesel se plafoneaza o idee mai sus.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #18
        Salut

        Va salut sunt nou pe forum ,am aceeasi problema : nu urca mai sus de 3000 rpm nici sa o spargi in bataie , am schimbat urmatoarele : debitmetru aer, Senzor presiune turbo ( cel mic de sus cum deschizi capota) filtru ulei , am pus la diagnoze pe ea de nu stiu cate ori , azi am reusit sa scot orice eroare de pe motor dar surpriza aceeasi chestie nu se tureaza neam , are momente cand ma sperie cat de bine trage alteori lasa de dorit... help pls

        Comment


        • #19
          Incearca si la mastermario71 o diagnoza. La cele precedente ce erori ai gasit?
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #20
            Salut

            postez acum 2 imagini cu erorile pe care le avea




            te mai rog ceva daca ai habar de debitmetru poate functiona si fara dioda care o are pe el ? al meu nu o mai are , am luat unul din dezmembrari care are acea dioda rezistenta ce e ... ms

            POSTEAZA CONFORM REGULILOR CASEI!
            Last edited by cutaresku; 06-25-2014, 15:37 PM.

            Comment


            • #21
              Daca debitmetru nu este cel care trebuie nu functioneaza corect.Cauta un debitmetru care ca si cod a fost montat pe masina.
              Dinspre coduri de defect din pozele tale pot sa-ti spun ca sunt adunate in memorie in timp.Se mai trezeste cite un mecanic sa deconecteze senzori ,valve,..... poate o fi de acolo, in timpul mersului motorului sau cu contactul pus si uite asa ai 10 erori memorate.(nu ai aratat decit 8).
              Sterge erorile care pot fi sterse ,da o tura cu masina apoi scaneaza din nou si posteaza ce a aparut.Vedem atunci daca te poate ajuta cineva sau nu.

              Comment


              • #22
                Mergi la STAR, nu tester universal (d-aia-ti recomand mastermario71). Cel putin 3 erori din ce ai tu acolo, dupa mintea-mi de ne-mecanic, pot da LIMP: debitmetrul, EGR-ul si 1470-ul.
                Pe 1470 STAR-ul iti va da detaliile, ca si la celelalte.
                Foarte corect sfatul cu stergerea erorilor, apoi tura si apoi STAR iarasi.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #23
                  am facut testul si diagnoza star numai are nici o eroare pe motor pe nimic ...dar are toane cand trage cand nu trage o sa merg la cineva specializat in motoarele astea sau in cel mai rau caz la reprezentanta MB

                  Comment


                  • #24
                    In momentul de fata nu mai are nici o eroare nici macar cea cu EGR-ul care era permanenta asta dupa ce am demontat si curatat egr-ul a disparut total ..
                    Last edited by Zeus; 06-25-2014, 17:09 PM.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by cristi.prundure
                      Salut... inafara de "mergi la STAR" n-am inteles nimic. sunt convins ca sunt lucruri pe care le putem verifica singuri!

                      Am un v220 (122 bhp) din 2000 si de vreo 2 saptamani se limiteaza la 3000 de ture.

                      ce am observat este ca limitarea e electronica si inainte de a ajunge la 3000 rpm se deschide blowoff valve, da aerul afara si gata!

                      opresc motorul, isi "revine" si dupa un timp face la fel.

                      la "mecanicii iadului" de pe la vreo reprezentanta MB nu am sa ma duc pentru ca toti pe care i-am intalnit au mai putine cunostinte de mecanica decat am eu.

                      deci... ce mi-e barfa de la colt si ce mi-e un forum?
                      Forum,dupa mintea mea este acel loc unde ne sfatuim unii pe altii in mod pertinent,locul unde ne expunem experientele vis a vis de problema in cauza,locul unde nu ii gasesti pe cei ce birfesc la colt.
                      Daca voiai sa intelegi mai mult din posturile de mai sus ar fi trebuit mult mai multe cunostinte decit cele care le posezi.Cred ca daca stateai retras si citeai mai mult referitor la P 1470,debitmetru,etc ,in loc sa AFIRMI ca a deschis valva blowoff???si a eliberat aerul(de unde),erai mai cistigat.
                      Scuze de off topic dar ca sa revenim la subiect,nu poti testa cu surubelnita sau setul de tubulare un debitmetru sau valva ce controleaza geometria variabila la turbo.Deci daca vrei un inceput in diagnosticare ,,mergi la Star,,
                      PS,noi care citim acest forum nu prea agreem sa fim catalogati de cineva cu un singur post ca si birfa de la colt.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by cutaresku View Post
                        Mergi la STAR, nu tester universal (d-aia-ti recomand mastermario71). Cel putin 3 erori din ce ai tu acolo, dupa mintea-mi de ne-mecanic, pot da LIMP: debitmetrul, EGR-ul si 1470-ul.
                        Pe 1470 STAR-ul iti va da detaliile, ca si la celelalte.
                        Foarte corect sfatul cu stergerea erorilor, apoi tura si apoi STAR iarasi.
                        Si eu am o problema asemanatoare la cele doua 108 aduse recent din Olanda.Pe prima nu am putut sa o testez prea mult inainte de a da banii pe ea si pe drum mi-am dat seama ca "nu fuge" si ca se plafoneaza in 3000 mii .Dupa sarbatori mi-am dat seama ca fusese lovita serios in pragul din dreapra si ca are o gramada de neajunsuri asa ca am dat fuga si am mai luat inca una.Asta pe loc se tureaza dar la drum nu-i place de loc ,tot in 3000 de ture sta si cum da de panta nu-i place.De aceea doresc sa intreb colegii de forum daca stie cineva unde sa merg in Craiova pentru diagnoza.Va multumesc anticipat !

                        Comment


                        • #27
                          Daca pe tester ti-a dat EGR iar tu ai schimbat EGR . dar tot la fel iti face.. Verifica furtunasele de la el ca pot fi infundate. Eu am schimbat 4 egr sa imi dau seama dupa 3 ani ca defapt a fost un vacum mic infundat

                          Comment


                          • #28
                            Eu la un 109 639 din 2006 la 160km/h(in a 6-a) am 4000 de rotati e normal ?

                            Comment


                            • #29
                              Am si eu o problema asemanatoare si nu reusesc sa ii dau de cap.
                              Vito 111CDI an 2004 109CP se plafoneaza in ture, adica trage bine pana in 2000 turatii si apoi urca in turatie liniar ca si cum nu ar mai avea turbo.
                              Tipul meu de motor nu are debitmetru si nici supapa EGR.
                              Motorul merge rotund la relanti, nu scoate fum si nu da semne de ezitare.
                              Precizez ca pe tester nu apare niciun cod de eroare.

                              Am verificat urmatoarele:
                              - compresie pe fiecare cilindru
                              - injectoare date jos si verificate pe banc de proba
                              - senzor admisie aer inainte de turbo inlocuit
                              - senzor temperatura aer admisie inlocuit
                              - senzor presiune supraalimentare verificat
                              - tubulatura supraalimentare (asta insemnand tot traseul de la turbo pana in galeria de admisie) si este ok
                              - admisie data jos si curatata
                              - evacuare data jos si este ok
                              - supapa care comanda reglare geometrie variabila inlocuita
                              - supapa cu membrana de pe turbina verificata si este OK
                              - vacuumuri OK
                              - turbina nu pare sa aiba joc in ax, nu are pierderi de ulei si nici urme de uzura pe paleti

                              Am incercat sa merg cu evacuarea scoasa si turbo se aude ca intra puternic pana in 2000 turatii si apoi ceva il opreste brusc.
                              Pe Star pe valori reale parametrii motorului par ok, dar apare o anomalie ciudata pe EGR, cu toate ca masina nu are asa ceva.

                              In caz ca nu am reusit sa ma exprim cum trebuie va rog intrebati si revin cu explicatii.

                              Multumesc!

                              Comment


                              • #30
                                Recomand o fuga la mastermario71.
                                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF