Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

plafonare 3000 ture -ajutati-ma

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • plafonare 3000 ture -ajutati-ma

    Salut
    Am un Vito 112cdi, pe linga ca am fumul negru, se plafona continuu la 3000 de ture.
    Am gasit pe tester : supapa EGR, am schimbat-o si acum surpriza:

    Se plafoneaza citeodata , cind o apuca, dar daca opresc motorul si o repornesc
    din nou nu face o perioada.
    Din nou la tester si imi da tot supapa EGR , care am luat-o noua.

    Se uita mecanicii la ea ca la avion.Poate ma ajutati voi ca innebunesc.Multumesc anticipat

  • #2
    Salut! Tine-ma si te tin la curent. Am si eu aceeasi problema numai ca al meu face ca un BMW in zona rosie cu bateie la 2500-3000 rpm si te pune in cap.Moare motorul.La un mom dat reactiona parca avea limitator ca tir-ul puteai merge cu 3000 rot. mult si bine insa cum e mai grav.
    Pt inceput ,la Aliat mi-au dat ca fiind defect sensor rotatie ax cu came. Dupa verificarile amanuntite acel sensor e bun,nu e bun sensor volanta.L-am comandat nu e tocmai chilipir (440 ron ) soseste abia marti.
    .....daca mi-a trebuit Vito,multi mi-au spus ca are multa electronica,dar nu i-am ascultat.In fine.....mai vedem,poate le scoatem la mezat si eu si tu.

    In lingua romana e SENZOR.
    Last edited by cutaresku; 01-25-2014, 02:18 AM.
    In Romania Legea e BARIERA:
    -peste care trec dulaii
    -pe sub care trec cateii
    -IN FATA CAREIA STAU PROSTII.

    Comment


    • #3
      Toate au electronica.Diagnoza amanuntita este sfanta , de preferat tester dedicat.
      Laury29 , poate iti face probleme din transducerul de vacuum care comanda EGR ul.Verifica intai semnalul pana acolo.

      Comment


      • #4
        Ok, va tin la curent

        Ne-ai tinut de ne-au iesit peri albi!
        Last edited by cutaresku; 01-25-2014, 02:19 AM.

        Comment


        • #5
          si eu am avut aceeasi problema cand am cumparat vito-ul si s-a rezolvat , nu stiu exact cum se numeste, dar cum deschizi capota chiar sus- la mine este in partea dreapta-are volan dreapta- este un senzor prins cu ceva fire si ceva furtun subtire..era rupta buza un care intra furtunul ....
          Last edited by cutaresku; 01-25-2014, 11:26 AM.

          Comment


          • #6
            Dupa descrierea data de tine , este senzorul de presiune din admisie.

            Comment


            • #7
              Multumesc pentru sfat, dar de ce nu apare pe tester?

              Comment


              • #8
                Aceeasi problema, aceeasi masina 112 cdi ...schimbat filtru aer, filtru motorina, debitmetru ...nici o schimbare...dupa multe testere si multi ,,mecanici'',inclusiv o blindare de EGR, mi-am luat inima in dinti (si bani in buzunar) si m-am prezentat la reprezentanta Mercedes din Bacau. Pe testerul lor a iesit pierdere de vacuum - nu stiu exact denumirea erorii - , inginerul mi-a explicat ca pierde vacuum pe circuitul de reglare a farurilor...a anulat acest circuit, nu mai am reglaj la faruri DAR...am iar MASINAAA !!! Merge ca atunci cand am luat-o, demaraje, kick-down, putere etc. si toata afacerea a costat doar 200 de lei, spun doar avand in vedere ca in vara am dat doar pe debitmetru nou 700. Asa ca, sfatul meu, direct pe testerul de la reprezentanta.

                Comment


                • #9
                  Am si eu o problema cu masina mea un 112 Cdi. La rece trage bine merge de rupe. La cald nu imi mi merge si nu depaseste 120 Km / ora. Banuiesc ca problema e de la pompita de vid situata in partea dreapta sub pedalier. Se simte ca nu mai intra turbina. Acum intrebarea mea e :
                  Poate sa faca figuri acea pompita cand se incalzeste motorul, cand e apa la 8o de grade?
                  Ce sfaturi imi dati, ce sa mai verific? Are legatura si cu furtunasele de sus? Din cate am vazut eu la ea merge de sus un furtunas de la un mic filtru de aer.

                  Comment


                  • #10
                    Incepe cu diagnoza cu STAR, pune codul de eroare aici, apoi discutam.
                    Nu exista VID sub capota, poate ne gandim la vacuum.
                    Pentru biblioteca proprie: http://dexonline.ro/definitie/vid
                    Last edited by cutaresku; 01-25-2014, 11:28 AM.
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #11
                      Ok. O sa le pun. Important e ca m-am facut inteles.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by m3seriasu View Post
                        Ok. O sa le pun. Important e ca m-am facut inteles.
                        Imi puteti spune cum functioneaza acest electroventil sau pompa de vacum. Ce face ea de fapt? Face vacum sau doar deschide si inchide un circuit?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by laury29 View Post
                          Salut
                          Am un Vito 112cdi, pe linga ca am fumul negru, se plafona continuu la 3000 de ture.
                          Am gasit pe tester : supapa EGR, am schimbat-o si acum surpriza:

                          Se plafoneaza citeodata , cind o apuca, dar daca opresc motorul si o repornesc
                          din nou nu face o perioada.
                          Din nou la tester si imi da tot supapa EGR , care am luat-o noua.

                          Se uita mecanicii la ea ca la avion.Poate ma ajutati voi ca innebunesc.Multumesc anticipat
                          Salut,
                          o cauza pentru care se plafoneaza la 3000 de ture ..., ar fi electro valva ce comanda turbo... aceasta electrovalva se afla pe sasiu in partea dreapta a masinii. schimba acea electrovalva si sa vezi putere la motor....
                          Daca nu reusesti ma poti contacta pe ruloteadi@yahoo.com sau 0744319217.

                          Comment


                          • #14
                            Schimba dupa ureche, nu-i decat putin peste 100 de euro. O testare cu Star e mult mai putin.
                            @adyVito: raspunzi unuia ce n-a mai calcat de forum de 5 ani.
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #15
                              Salut,
                              ... aceeasi problema la Vito 112 cdi , se plafoneaza la 4500 ture .... ajutati-ma cu un sfat... multumesc.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF