Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

plafonare 3000 ture -ajutati-ma

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • plafonare 3000 ture -ajutati-ma

    Salut
    Am un Vito 112cdi, pe linga ca am fumul negru, se plafona continuu la 3000 de ture.
    Am gasit pe tester : supapa EGR, am schimbat-o si acum surpriza:

    Se plafoneaza citeodata , cind o apuca, dar daca opresc motorul si o repornesc
    din nou nu face o perioada.
    Din nou la tester si imi da tot supapa EGR , care am luat-o noua.

    Se uita mecanicii la ea ca la avion.Poate ma ajutati voi ca innebunesc.Multumesc anticipat

  • #2
    Salut! Tine-ma si te tin la curent. Am si eu aceeasi problema numai ca al meu face ca un BMW in zona rosie cu bateie la 2500-3000 rpm si te pune in cap.Moare motorul.La un mom dat reactiona parca avea limitator ca tir-ul puteai merge cu 3000 rot. mult si bine insa cum e mai grav.
    Pt inceput ,la Aliat mi-au dat ca fiind defect sensor rotatie ax cu came. Dupa verificarile amanuntite acel sensor e bun,nu e bun sensor volanta.L-am comandat nu e tocmai chilipir (440 ron ) soseste abia marti.
    .....daca mi-a trebuit Vito,multi mi-au spus ca are multa electronica,dar nu i-am ascultat.In fine.....mai vedem,poate le scoatem la mezat si eu si tu.

    In lingua romana e SENZOR.
    Last edited by cutaresku; 01-25-2014, 02:18 AM.
    In Romania Legea e BARIERA:
    -peste care trec dulaii
    -pe sub care trec cateii
    -IN FATA CAREIA STAU PROSTII.

    Comment


    • #3
      Toate au electronica.Diagnoza amanuntita este sfanta , de preferat tester dedicat.
      Laury29 , poate iti face probleme din transducerul de vacuum care comanda EGR ul.Verifica intai semnalul pana acolo.

      Comment


      • #4
        Ok, va tin la curent

        Ne-ai tinut de ne-au iesit peri albi!
        Last edited by cutaresku; 01-25-2014, 02:19 AM.

        Comment


        • #5
          si eu am avut aceeasi problema cand am cumparat vito-ul si s-a rezolvat , nu stiu exact cum se numeste, dar cum deschizi capota chiar sus- la mine este in partea dreapta-are volan dreapta- este un senzor prins cu ceva fire si ceva furtun subtire..era rupta buza un care intra furtunul ....
          Last edited by cutaresku; 01-25-2014, 11:26 AM.

          Comment


          • #6
            Dupa descrierea data de tine , este senzorul de presiune din admisie.

            Comment


            • #7
              Multumesc pentru sfat, dar de ce nu apare pe tester?

              Comment


              • #8
                Aceeasi problema, aceeasi masina 112 cdi ...schimbat filtru aer, filtru motorina, debitmetru ...nici o schimbare...dupa multe testere si multi ,,mecanici'',inclusiv o blindare de EGR, mi-am luat inima in dinti (si bani in buzunar) si m-am prezentat la reprezentanta Mercedes din Bacau. Pe testerul lor a iesit pierdere de vacuum - nu stiu exact denumirea erorii - , inginerul mi-a explicat ca pierde vacuum pe circuitul de reglare a farurilor...a anulat acest circuit, nu mai am reglaj la faruri DAR...am iar MASINAAA !!! Merge ca atunci cand am luat-o, demaraje, kick-down, putere etc. si toata afacerea a costat doar 200 de lei, spun doar avand in vedere ca in vara am dat doar pe debitmetru nou 700. Asa ca, sfatul meu, direct pe testerul de la reprezentanta.

                Comment


                • #9
                  Am si eu o problema cu masina mea un 112 Cdi. La rece trage bine merge de rupe. La cald nu imi mi merge si nu depaseste 120 Km / ora. Banuiesc ca problema e de la pompita de vid situata in partea dreapta sub pedalier. Se simte ca nu mai intra turbina. Acum intrebarea mea e :
                  Poate sa faca figuri acea pompita cand se incalzeste motorul, cand e apa la 8o de grade?
                  Ce sfaturi imi dati, ce sa mai verific? Are legatura si cu furtunasele de sus? Din cate am vazut eu la ea merge de sus un furtunas de la un mic filtru de aer.

                  Comment


                  • #10
                    Incepe cu diagnoza cu STAR, pune codul de eroare aici, apoi discutam.
                    Nu exista VID sub capota, poate ne gandim la vacuum.
                    Pentru biblioteca proprie: http://dexonline.ro/definitie/vid
                    Last edited by cutaresku; 01-25-2014, 11:28 AM.
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #11
                      Ok. O sa le pun. Important e ca m-am facut inteles.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by m3seriasu View Post
                        Ok. O sa le pun. Important e ca m-am facut inteles.
                        Imi puteti spune cum functioneaza acest electroventil sau pompa de vacum. Ce face ea de fapt? Face vacum sau doar deschide si inchide un circuit?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by laury29 View Post
                          Salut
                          Am un Vito 112cdi, pe linga ca am fumul negru, se plafona continuu la 3000 de ture.
                          Am gasit pe tester : supapa EGR, am schimbat-o si acum surpriza:

                          Se plafoneaza citeodata , cind o apuca, dar daca opresc motorul si o repornesc
                          din nou nu face o perioada.
                          Din nou la tester si imi da tot supapa EGR , care am luat-o noua.

                          Se uita mecanicii la ea ca la avion.Poate ma ajutati voi ca innebunesc.Multumesc anticipat
                          Salut,
                          o cauza pentru care se plafoneaza la 3000 de ture ..., ar fi electro valva ce comanda turbo... aceasta electrovalva se afla pe sasiu in partea dreapta a masinii. schimba acea electrovalva si sa vezi putere la motor....
                          Daca nu reusesti ma poti contacta pe ruloteadi@yahoo.com sau 0744319217.

                          Comment


                          • #14
                            Schimba dupa ureche, nu-i decat putin peste 100 de euro. O testare cu Star e mult mai putin.
                            @adyVito: raspunzi unuia ce n-a mai calcat de forum de 5 ani.
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #15
                              Salut,
                              ... aceeasi problema la Vito 112 cdi , se plafoneaza la 4500 ture .... ajutati-ma cu un sfat... multumesc.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF