Am cumparat un v220 cdi din 2002 de la cineva care nu a mers cu masina din iarna. Baterie a inghetat si de atunci nu a mai pornit-o. A incercat recent cu o baterie noua, dar da eroare in bord Start Error. Din ce am citit pe net, este vorba de imobilizator si trebuie schimbat/reparat ECU sau schimbat ecu, wsp si cheie. M-am uitat la sigurante, fise, si instalatia electrica si totul pare ok. Am incercat sa resetez ECU prin legarea bornelor cand sunt deconectate, nici asa nu mege. Inchiderea centralizata si alarma functioneaza.
Dau o bere, 2,3,4 pt cine ma poate indruma in directia in care scap ieftin si bine. Reprezentanta nu ma incanta(1300 euro pt un ecu nou). Am citit pe net ca este o problema comuna la vito/sprinter si ar fi vorba de ceva condensatori din ecu care se pot schimba. Un reparat in vest e pe la 200-300 euro.
A doua problema. Daca tot e pe butuci masina, am desfacut si la injectoare ca sa le verific. Am gasit acolo o mazga uleioasa, o parte intarita, si ceva semne de la un injector care a suflat. A fost schimbat un injector acum 2 ani, si urmele care le vad par a fi de atunci deoarece sunt zgariate urmele, etc. Mazga sa fie de la EGR care pare a avea cam muuulte depuneri pe ea si pe conducte.
Pana rezolv problema cu ecu, as vrea sa stiu cat e de dificil ca sa dau jos toata admisia de palstic jos ca sa o curat de mazga respectiva. M-am uitat asa rapid azi dar pare destul de dificil de desfacut din blocul motor. Am de dat jos tot ce e in jur?
Iarasi, din pozele atasate ce ziceti, pare a fi un injector care sufla sau se trage din alta parte acea mazga. Urmeaza sa fac si un test la injectoare cand reusesc sa pornesc masina, sa vad care injector da mai mult pe retur ca sa stiu daca trebuie inlocuit sau ba. Ideea este ca urmeaza sa fac 2000 km cu masina, si nu vreau sa risc sa inceapa sa ma lase pe drum.
Am gasit si cam 50ml de motorina langa injectoare, banuiesc ca scape pe undeva pe retur. Daca ar fi linia de inalta presiune cred ca ar fi mai mult de atata.
Precizez ca masina are 189 000 km.
Dau o bere, 2,3,4 pt cine ma poate indruma in directia in care scap ieftin si bine. Reprezentanta nu ma incanta(1300 euro pt un ecu nou). Am citit pe net ca este o problema comuna la vito/sprinter si ar fi vorba de ceva condensatori din ecu care se pot schimba. Un reparat in vest e pe la 200-300 euro.
A doua problema. Daca tot e pe butuci masina, am desfacut si la injectoare ca sa le verific. Am gasit acolo o mazga uleioasa, o parte intarita, si ceva semne de la un injector care a suflat. A fost schimbat un injector acum 2 ani, si urmele care le vad par a fi de atunci deoarece sunt zgariate urmele, etc. Mazga sa fie de la EGR care pare a avea cam muuulte depuneri pe ea si pe conducte.
Pana rezolv problema cu ecu, as vrea sa stiu cat e de dificil ca sa dau jos toata admisia de palstic jos ca sa o curat de mazga respectiva. M-am uitat asa rapid azi dar pare destul de dificil de desfacut din blocul motor. Am de dat jos tot ce e in jur?
Iarasi, din pozele atasate ce ziceti, pare a fi un injector care sufla sau se trage din alta parte acea mazga. Urmeaza sa fac si un test la injectoare cand reusesc sa pornesc masina, sa vad care injector da mai mult pe retur ca sa stiu daca trebuie inlocuit sau ba. Ideea este ca urmeaza sa fac 2000 km cu masina, si nu vreau sa risc sa inceapa sa ma lase pe drum.
Am gasit si cam 50ml de motorina langa injectoare, banuiesc ca scape pe undeva pe retur. Daca ar fi linia de inalta presiune cred ca ar fi mai mult de atata.
Precizez ca masina are 189 000 km.
Comment