Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

V220 CDI cu mici probleme. Nu mi-ar strica 2-3 sfaturi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • V220 CDI cu mici probleme. Nu mi-ar strica 2-3 sfaturi

    Am cumparat un v220 cdi din 2002 de la cineva care nu a mers cu masina din iarna. Baterie a inghetat si de atunci nu a mai pornit-o. A incercat recent cu o baterie noua, dar da eroare in bord Start Error. Din ce am citit pe net, este vorba de imobilizator si trebuie schimbat/reparat ECU sau schimbat ecu, wsp si cheie. M-am uitat la sigurante, fise, si instalatia electrica si totul pare ok. Am incercat sa resetez ECU prin legarea bornelor cand sunt deconectate, nici asa nu mege. Inchiderea centralizata si alarma functioneaza.

    Dau o bere, 2,3,4 pt cine ma poate indruma in directia in care scap ieftin si bine. Reprezentanta nu ma incanta(1300 euro pt un ecu nou). Am citit pe net ca este o problema comuna la vito/sprinter si ar fi vorba de ceva condensatori din ecu care se pot schimba. Un reparat in vest e pe la 200-300 euro.

    A doua problema. Daca tot e pe butuci masina, am desfacut si la injectoare ca sa le verific. Am gasit acolo o mazga uleioasa, o parte intarita, si ceva semne de la un injector care a suflat. A fost schimbat un injector acum 2 ani, si urmele care le vad par a fi de atunci deoarece sunt zgariate urmele, etc. Mazga sa fie de la EGR care pare a avea cam muuulte depuneri pe ea si pe conducte.

    Pana rezolv problema cu ecu, as vrea sa stiu cat e de dificil ca sa dau jos toata admisia de palstic jos ca sa o curat de mazga respectiva. M-am uitat asa rapid azi dar pare destul de dificil de desfacut din blocul motor. Am de dat jos tot ce e in jur?

    Iarasi, din pozele atasate ce ziceti, pare a fi un injector care sufla sau se trage din alta parte acea mazga. Urmeaza sa fac si un test la injectoare cand reusesc sa pornesc masina, sa vad care injector da mai mult pe retur ca sa stiu daca trebuie inlocuit sau ba. Ideea este ca urmeaza sa fac 2000 km cu masina, si nu vreau sa risc sa inceapa sa ma lase pe drum.
    Am gasit si cam 50ml de motorina langa injectoare, banuiesc ca scape pe undeva pe retur. Daca ar fi linia de inalta presiune cred ca ar fi mai mult de atata.

    Precizez ca masina are 189 000 km.
    Attached Files

  • #2
    Referitor la curatarea EGR ului si a admisiei citeste aici.


    Aceeasi probleme cu mazga am intalnit-o si eu.La mine , dupa prima curatare iar sufla pe langa injectoare.Mazga ori a ajuns pe langa injectoare(cam greu de crezut) ori pe langa furtunul acela cu rol de epurator , care recircula gazele nearse din carter(cel mai probabil)Cand am timp , urmeaza sa desfac tot inapoi , pentru a remedia definitiv.

    Comment


    • #3
      la mine din cate vezi nu este asa grava situatia cum era la tine. Este o pelicula destul de mica zic eu, dar peste tot. Cum am aruncat putina solutie de curatat a inceput sa se ia jos ce era moale. A ramas doar ce era tare.

      Este greu de dat jos admisia? Vreau sa o curat. M-am uitat in jurul ei dar nu am vazut nici un surub la care sa ajung fara sa desfac tot ce e in jur.

      Comment


      • #4
        Sincer eu nu am desfacut partea care intra in motor , deoarece pe ea am foarte putina funingine.Nu stiu exact ce trebuie dat jos.Nu am aeropaleti pe galerie si nu m-a interesat sa o scot.Cred ca trebuie dat jos si radiatorul.

        Comment


        • #5
          Esti sigur ca ai incercat sa pornesti cu o baterie de acelasi tip ?
          De exemplu, eu am incercat sa pornesc cu o baterie de 60 de amperi, pentru masina mica, si n-a schitat nimic. A trebuit sa pun una de 90 ca sa porneasca.
          Nu inteleg la ce admisie te referi. E suficient sa cureti capacul ala din plastic pe care deja l-ai desfacut ca sa ajungi la injectoare. Aia e tubulatura de admisie a aerului.
          Scoate instalatia electrica de la injectoare, curata totul acolo manual, si dupa aia verifica si izoleaza bine firele alea toate.
          Dupa ce o pornesti, lasa capacul scos si verifica pe unde ai scurgeri de motorina (la retur sau, mai rar, la conductele spre injectoare).

          Comment


          • #6
            fostul proprietar a pus o baterie de 74ah cu care nu am pornit. Eu am pus o baterie de 100ah care o am pe volvo si acelasi mesaj de eroare imi da in bord. Precizez ca nu invarte motorul, nu face nimic. Doar zice Start error.
            Am gasit o firma din germania care cu 180 euro imi repara ecu si imi da si garantie. Le trimit ecu, wsp si cheia, si ei mi le trimit inapoi dupa 2 zile.

            Eu ma refeream la tubulatura de plastic dintre radiator si blocul motor. Practic tuburile care se prind de blocul motor. Mi se pare ca sunt destul de serioasa depunerile si de pe acele tuburi, dupa cum vezi in penultima poza

            Comment


            • #7
              Eu am pornit masina mea (108 CDI) cu baterie de 60 , de pe un Oltcit.Un Rombat care avea vechime de 4 ani.Am folosit-o timp de 3 luni fara probleme.Atat doar , nu tineam radio deschis fara motor pornit.

              Comment


              • #8
                Ca un mic update legat de ECU. Am gasit o firma in gemania care este specializata in repararea ecu-urilor Bosch. Costa 240 euro cu tva si transport inclus si ofera o garantie de 2 ani, adica cat as primi si daca as lua un ecu nou de la reprezentanta. M-am gandit la un ecu+wsp+cheie second hand, dar tot atata ma costa si nu aveam nici o garantie plus ca se gasesc greu ecu-uri de v220cdi sau 112cdi.
                Revin cu feedback dupa ce il primesc inapoi.

                Comment


                • #9
                  am primit ecu din germania, l-am montat sus si a pornit la sfert de cheie. Am venit cu ea in tara si nu a avut abolut nici o problema la un drum de 2000km. Daca are cineva probleme cu ecu sa ma contacteze. Pot sa pun link si aici, dar sa nu fie considerat a fi reclama.

                  Am o intrebare. Ce consum aveti voi?
                  Am venit constant din danemarca cu 130-135 in bord, la aproximativ 3200rpm si mi-a iesit un consum mediu de 9.2L/100. Mi se pare cam mare . Eram 3 persoane si cam 60kg de bagaje, deci era incarcata neglijabil. Am cauciucuri 225/40/18.
                  Mai am un volvo s60 cu motor de 2.4 diesel 163cp, intr-adevar e mai mic si mai usor cu 400kg decat v 220-ul meu, dar nici la 200 constant nu consuma 10.....

                  Poate sa fie de la injectoare? Am facut un test de injectoare si numarul 1 dadea multa motorina pe retur.

                  Ideea e ca am citi ca la un 120-130 ar trebui sa consume un 7 si abia pe la 160 sa ajunga la 10.

                  Comment


                  • #10
                    salut, rugamintea mea ar fi sa-mi spui si mie unde este montat ECU si cum arata, poate ca suna aiurea dar asa mai invatam ceva despre masina, multumesc

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by costi View Post
                      salut, rugamintea mea ar fi sa-mi spui si mie unde este montat ECU si cum arata, poate ca suna aiurea dar asa mai invatam ceva despre masina, multumesc
                      Nu suna deloc aiurea. Era cam intuneric cand am desfacut eu masina si de asta nu am facut poze.

                      ECU se afla in spatele torpedou-lui. Se ajunge pe sub bord. Se desface plansa de sub torpedo(plansa de bord) si ai acces direct la ECU. Ai nevoie de cheie imbus ca sa desfaci cele 4 suruburi in care este tinut ECU-ul in suport. Ulterior am vazut ca acel suport e prins in ceva cleme metalice, dar mi s-a parut mai simplu sa il scot din suruburi decat sa ma chinui cu clemele.

                      In mod normal cand ai de umblat/reparat ECU toata lumea iti va cere si imobilizatorul si una din chei. Imobilizatorul se afla in spatele ceasurilor. Se desfac cele 2 capacele de plastic de la ceasuri, sub care se afla 2 suruburi care fixeaza ceasurile. Initial am crezut ca cele 2 suruburi/ornamente de plastic de la exterior sunt suruburile si le-am fortat, drept urmare acum am suruburile fara ornamente. E nevoie doar sa le rotesti cu 90 grade si sa le scoti cu un ac afara. Dupa ce ai scos cele 2 suruburi de la ceasuri, ele ies relativ usor afara. Deconectati cele 2 mufe de la ceasuri.
                      In spate se vor gasi 2 cutiute negre. Pe noi ne intereseaza cea pe care scrie in mod normal Termic. Este prins intr-o clema si are o singura mufa.

                      FOARTE IMPORTANT.....deconectati bateria cand umblati la ecu/imobilizator. Am citit pe internet ca nu putine au fost cazurile cand nu a mai pornit masina.

                      Comment


                      • #12
                        multumesc,drumuri bune

                        Comment


                        • #13
                          avand in vedere ca intru destul de rar, postez link-ul cu firma care s-a ocupat de reparatia ecu-ului meu. Nu am nici o legatura cu ei, nu am nici un avantaj prin faptul ca le postez adresa, sunt doar un client multumit.
                          Daca am incalcat regulamentul, rog un moderator sa imi stearga postul.

                          ecu.de steht für die Reparatur und Prüfung von Steuergeräten. Die 1. Adresse seit 1998, großes Sortiment, günstige Preise, zuverlässige Reparatur.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF