If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
P 1470 cod eroare tester ..ce inseamna?
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
as dori sa stiu cum se poate verifica daca este arsa valva regulatoare la vito ? si daca are cineva una de vanzare , as putea da la schimb un debitmetru de aer eventual
Salut,
valva se masoara numai scoasa de pe masina si cu un multimetru.Conectezi testerele multimetrului pe cei 2 pini din conectorul electric al valvei,nu inainte de a seta multimetrul pe rezistenta ohmica.Trebuie sa ai continuitate,daca nu ai, adica multimetrul nu indica nimic atunci clar ai nevoie de o piesa noua.
Bafta.
Buna seara, zic si eu, desfa esapamentul inainte de katalizator , de linga galeria de admisie si tureaz-o vezi se mai limiteaza , eu am furat-o cu un kat infundat si am schimbat turbina degeaba din cauza evacuarii infundate .
Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
TEL 0722623721.
am masurat valva si are continuitate ...spunea electricianul ca are chiar daca este arsa ..apoi am masurat si valva care duce la EGR si difera ca ohmi ... cel de sub masina care duce la turbina indica peste 75 kl ohmi iar cel care duce la EGR indica intre 12 si 13 ohmi...intrebarea este care este bun ???.... in legatura cu esapamentul eu nu mai am catalizator pe toba ..este scos ....astept un raspuns va rog .
am masurat valva si are continuitate ...spunea electricianul ca are chiar daca este arsa ..apoi am masurat si valva care duce la EGR si difera ca ohmi ... cel de sub masina care duce la turbina indica peste 75 kl ohmi iar cel care duce la EGR indica intre 12 si 13 ohmi...intrebarea este care este bun ???.... in legatura cu esapamentul eu nu mai am catalizator pe toba ..este scos ....astept un raspuns va rog .
75Kohm inseamna ca e dusa de mult! Dar probabil masuratoarea nu s-a facut corect, avand in vedere ca electricianul a zis ca are continuitate daca e arsa!
Daca avea 75Kohm o dadea ca defect la tester.
De testat se testeaza altfel. Se urmareste cu ochiul (nu se pune mana) tija de la turbina daca se misca cand pornesti motorul si mai ales can o accelerezi brusc pe loc.
Asta daca nu e un e tester prin preajma, care poate actua in diverse pozitii tija turbinei, care e trasa de vacuumul reglat de piesa buclucasa.
am verificat si asa valva regulatoare, ea actioneaza parghia de la turbina ,....dar problema este ca tot nu se tureaza mai mult de 3000 de ture ...am inteles si din alte surse ca valva lucreaza in alt mod ,,,chiar daca trage parghia tot ar putea fi arsa si da semnal de defect in calculator ..adica modul de avarie si atunci motorul nu se mai tureaza...
am verificat si asa valva regulatoare, ea actioneaza parghia de la turbina ,....dar problema este ca tot nu se tureaza mai mult de 3000 de ture ...am inteles si din alte surse ca valva lucreaza in alt mod ,,,chiar daca trage parghia tot ar putea fi arsa si da semnal de defect in calculator ..adica modul de avarie si atunci motorul nu se mai tureaza...
Daca o trage pana la capat imediat ce pornesti motorul si nu misca parghia inainte si inapoi cand o accelerezi brusc, atunci da e stricata (blocata pe deschis).
Etansietatea tubulaturii de alimentare cu aer ai verificat-o?
Daca o trage pana la capat imediat ce pornesti motorul si nu misca parghia inainte si inapoi cand o accelerezi brusc, atunci da e stricata (blocata pe deschis).
Etansietatea tubulaturii de alimentare cu aer ai verificat-o?
Verifica furtunele de pe electrovalvele e posibil sa fie copt/fisurat/rupt sau scos de pe pozitie, o electrovalva e sub lonjeron si una e sus in comparyimentul motor.
De curiozitate nu cumva s-a umblat pe la articulatiile fata si a fost nevoie sa desfaca furtunasele de pe electrovalva?
cine stie ce furtunas trebuie sa ajunga la turbina ...cel din partea de jos a valvei sau cel din partea de sus ?? ... vreau sa verific caci am schimbat si valva regulatoare si tot nu trece de 3500 de ture ....pornesc motorul si merge daca o tin turat,, apoi dupa ce sta 2 min la relanti nu se mai tureaza ...mentionez ca eu am EGR-ul anulat ..si daca il pun sa functioneze se tureaza tot timpul ,,adik trece de 3500 de ture dar scoate fum f mult . astept un raspuns ...o idee..va multumesc .
cine stie ce furtunas trebuie sa ajunga la turbina ...cel din partea de jos a valvei sau cel din partea de sus ?? ... vreau sa verific caci am schimbat si valva regulatoare si tot nu trece de 3500 de ture ....pornesc motorul si merge daca o tin turat,, apoi dupa ce sta 2 min la relanti nu se mai tureaza ...mentionez ca eu am EGR-ul anulat ..si daca il pun sa functioneze se tureaza tot timpul ,,adik trece de 3500 de ture dar scoate fum f mult . astept un raspuns ...o idee..va multumesc .
Scrie pe valva 'VAC' adica vacuum si se refera la furtunul dinspre pompa de vacuum.
Daca merge foarte bine cu EGR la locul lui, inseamna ca eroarea este de la EGR.
EGR-ul nu se anleaza doar mecanic, trebuie ajutat si cu un software special.
Astfel ori anulezi corect, ori repari EGR-ul.
Senzorul de presiune din admisie l-ai verificat? E prins de caroserie, cand desfaci capota pe partea stanga cum te uiti din fata. Din el iese un furtunas care intra in galeria de admisie.
Si ala aceleasi simptome da la masina.
senzorul de presiune de admisie lam verificat ...am probat si doua valve regulatoare dar degeaba ...pornesc motorul si in momentul acela se trage parghia la turbina dar ramane trasa chiar si in momentul cand accelerez tare ...nu se inchide nici un pic ...este imposibil sa fie amundoua stricate ..nu inteleg ce se intampla de ce nu functioneaza corect in momentul cand accelerez ..am pus si EGR in functiune dar parghia la turbina tot trasa ramane....
Salut,
Nici la mine la Vito si nici la Sprinter nu se modifica pirghia la turbo decit la pornire si cu toate astea merg foarte bine.Am mers cu diagnoza azi pe Sprinter si in momentul in care presiunea in turbo trecea de 2 bari,sau cind calcam frina se activa acea valva regulatoare de vacuum si implicit atunci se modifica si pirghia de la turbo.Valva aceea nu face nimic altceva decit scapa vacuum si inchide geometria variabila din turbo atunci cind sistemul de management al motorului primeste informatii de la senzorul de presiune sau temperatura a aerului din intercooler sau atunci cind frinezi si am inteles din alte forumuri ca e in legatura directa si cu kilometrajul.
Tu intre timp ai modificat lungimea tijei? caci daca nu e in parametri(prea multa sau prea slaba presiunea),poate crea aceleasi simptome.
Multa bafta
cu ce miai spus mai bagat in ceata ... defapt nu stiu ce sa mai cred ..doar de un lucru sunt sigur ..tija trebuie sa se inchida in momentul cand accelerez tare ...am vazut cu ochii mei la un vito aceeasi motorizare cum parghia lucreaza in momentul cand se tureza tare motorul...la parghie nu am umblat ..ce sai fac la parghie ? am vazut ca se poate regla dar nu am umblat la ea ..tija se duce pana la capat ...problema este ca masina dupa ce am tot schimbat valvele intre ele a mers circa 2 km apoi dupa ce a stat la relanti un timp, nu a mai mers ..decat daca opresc motorul si il repornesc ....nu stiu ce sai mai fac ..de un an ma chinuie asa ....am puso si pe tester de n ori ...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment