Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

UN sfat pentru fumegatoarea mea aveti??

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • UN sfat pentru fumegatoarea mea aveti??

    Salutari, am un vito 112cdi din 2000 si cind bag piciorul in ea, indiferent de treapta de viteza, fumega negru si atit de sanatos incit in spatele meu ai nevoie de proiectoare si ziua ca sa nu sari de pe sosea.

    Ulei nu consuma deloc, consumul de motorina fiind in jur vde 10 in oras si cam 9 in afara.
    Ajutati-ma cu un sfat, unde sa caut problema? Turbina lucreaza si ea.
    Va multumesc anticipat

  • #2
    Fum negru gros.

    Verificari + reglari :
    -pompa de injectie pusa pe standul de centricubare .
    -injectoarele la verificat .

    Comment


    • #3
      Fumul negru este de la motorina nearsa, deci poti sa-ti faci si tu o idee cam ce are, nu?

      Comment


      • #4
        Sigur ca am o idee. De asta am apelat la voi, ca injectoarele sint comandate electronic, pe test nu da nimik, si sa desfact masina haotic cred ca nu e bine, am crezut ca a mai patit cineva la fel, daca vrei sa intram in detalii, poate fi si din EGR

        Comment


        • #5
          Originally posted by laury29 View Post
          Sigur ca am o idee. De asta am apelat la voi, ca injectoarele sint comandate electronic, pe test nu da nimik, si sa desfact masina haotic cred ca nu e bine, am crezut ca a mai patit cineva la fel, daca vrei sa intram in detalii, poate fi si din EGR
          La un tester care poate verifica parametrii injectiei ai fost?Se intampla sa fie din cauza injectoarelor mai des decat din cauza pompei.Cu un tester mai bun sau pe un banc de test pentru injectoare poti verifica injectoarele.

          Comment


          • #6
            Verifica si bujiile daca tot mai scoate fum negricios.

            Comment


            • #7
              Cu asta o sa incep, cu un tester la parametrii injectiei si va tin la curent(220))
              Ce sa aiba bujia la diesel? sint noi oricum toate 4

              Comment


              • #8
                Bine ca sunt noi. O cheltuiala in minus.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by nstoe View Post
                  Verificari + reglari :
                  -pompa de injectie pusa pe standul de centricubare .
                  -injectoarele la verificat .
                  Nu poate sa fie din pompa de inalta presiune ,(nu injectie) ,bujiile nu au treaba cu fumul negru, probabil calitatea combustibilului ,filtru aer , injectoarele ....amestecul de aer cu combustibil
                  Cum porneste, cum trage ?
                  Parerea mea .
                  Last edited by rigoletto; 05-16-2010, 11:22 AM.

                  Comment


                  • #10
                    Din cate stiu pompa de injectie dezvolta o foarte inalta presiune, altfel injectoarele nu ar deschide si nu ar pulveriza motorina sub forma de ceata in camera de ardere .
                    Indiferent de constructie sau denumire, atunci cand se deregleza, uzeaza, cand se foloseste motorina proasta ,cand nu se schimba la timp filtrul, cand umbla persoane neautorizate la ea, etc. ,trebuie curatata, spalata si pusa pe standul de centricubat .

                    Comment


                    • #11
                      Tot nu-i dau de cap, filtrele sint schimbate, injectoarele ok, cred ca egr-ul ma omoara

                      Comment


                      • #12
                        Desfa si curata EGR-ul.

                        Comment


                        • #13
                          Verifica regulatorul de presiune,poate sa fie el cauza

                          Comment


                          • #14
                            Incearca sa decuplezi EGR-ul si fa-i o proba ,acelasi lucru il pateam la kangoo-urile de la firma pleca masina de la firma si dupa 5 minute disparea si fumul din curte ,le-am scos mufele de la EGR si s-a schimbat situatia ( ma refer la problema fumului ) au pornit bine merci si merg fara probleme ,e drept ca nu a stat nimeni sa urmareasca consumul dupa aceea si nici EGR-uri noi nu s-a cumparat din cauza ca e criza

                            Comment


                            • #15
                              Daca ne intilnim se rezolva sigur. Conditia sa bage turbina si sa nu se fi dat pe ulei fiindca veniti degeaba. Totul dureaza o zi. Testerul trebuie sa ne scoata din impas de fiecare data, indiferent daca veniti la mine sau mergeti in alta parte.
                              Intram in ECU si o rezolvam.
                              Originally posted by laury29 View Post
                              Salutari, am un vito 112cdi din 2000 si cind bag piciorul in ea, indiferent de treapta de viteza, fumega negru si atit de sanatos incit in spatele meu ai nevoie de proiectoare si ziua ca sa nu sari de pe sosea.

                              Ulei nu consuma deloc, consumul de motorina fiind in jur vde 10 in oras si cam 9 in afara.
                              Ajutati-ma cu un sfat, unde sa caut problema? Turbina lucreaza si ea.
                              Va multumesc anticipat

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF