Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Vito sau V-Klasse

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by grigorean View Post
    Dar pe talon cat are greutate V-ul?al tau cat avea trecut in carte?
    Din cate imi aduc aminte, V-ul avea 2280 kg. Ele trebuie sa difere in functie de optiuni. Asta avea motorul de 2792 in 6 cilindri benzinar, insetat tot timpul

    Vito actual are 1800 kg, 108 cdi.

    Comment


    • #17
      Originally posted by Alph0nse View Post
      Din cate imi aduc aminte, V-ul avea 2280 kg. Ele trebuie sa difere in functie de optiuni. Asta avea motorul de 2792 in 6 cilindri benzinar, insetat tot timpul

      Vito actual are 1800 kg, 108 cdi.
      Era de 6 cilindri in V nu?stiu ca acelasi motor era si pe V-klasse Brabus.

      Comment


      • #18
        Originally posted by grigorean View Post
        Era de 6 cilindri in V nu?stiu ca acelasi motor era si pe V-klasse Brabus.
        Da, 6 in V, dar nu scria ca e preparat de Brabus. 174 cai, 17% media la consum. In oras consuma peste 23%. Sincer, nu mi-am permis sa o intretin!

        Vito, in schimb, chiar daca nu are dotarile de sub capota si din interior ale unui V-klasse, prinde de voie 180 km/h, si media la consum o am de 9% indiferent in ce conditii merg.

        Comment


        • #19
          Originally posted by Alph0nse View Post
          Da, 6 in V, dar nu scria ca e preparat de Brabus. 174 cai, 17% media la consum. In oras consuma peste 23%. Sincer, nu mi-am permis sa o intretin!

          Vito, in schimb, chiar daca nu are dotarile de sub capota si din interior ale unui V-klasse, prinde de voie 180 km/h, si media la consum o am de 9% indiferent in ce conditii merg.
          Ma asteptam sa fie consum mare la v6 V280.Motoarele au fost aceleasi si pe V280 si pe V-klasse Brabus , doar ca la Brabus au ceva diferite materialele de pe bord si vopseaua exterioara.Cel putin eu asa stiu.Cele Brabus pe linia de carbon de pe torpedo au o placuta metalica pe care scrie numarul exemplarului.

          Comment


          • #20
            Originally posted by grigorean View Post
            Ma asteptam sa fie consum mare la v6 V280.Motoarele au fost aceleasi si pe V280 si pe V-klasse Brabus , doar ca la Brabus au ceva diferite materialele de pe bord si vopseaua exterioara.Cel putin eu asa stiu.Cele Brabus pe linia de carbon de pe torpedo au o placuta metalica pe care scrie numarul exemplarului.
            Ma gandesc ca nu sunt multe exemplare, da' ce pret or avea...hmm... Brabus...

            Comment


            • #21
              Originally posted by Alph0nse View Post
              Ma gandesc ca nu sunt multe exemplare, da' ce pret or avea...hmm... Brabus...
              Iata-l si pe acesta http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=1
              E primul care il vad cu motor de 3200 si 209 cai.

              Comment


              • #22
                Originally posted by grigorean View Post
                Iata-l si pe acesta http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=1
                E primul care il vad cu motor de 3200 si 209 cai.
                Si scrie in anunt ca doar 5 bucati au avut motor de 3200 si in total 250 bucati au fost preparate de Brabus. Superb exemplar!

                Comment


                • #23
                  Exista diferenta intre vito si Vclasse ? cum imi pot da seama? in cartea masini scrie vito , masina a fost luata din germania de fostul proprietar nu mai are brieful sau altceva. Din VIN iti poti da seama unde a fost fabricata? Multumesc,

                  Comment


                  • #24
                    si eu am familie mare...si un vito 110 cdi din 2000...un v -klasse face probleme mai multe...uite am unul aici cu v 230 care sta pe fund...compresor mort nare bani...asta e un exemplu...arc si telescop e sfant frate pentru romania..parerea mea

                    Comment


                    • #25
                      Buna seara la toti iubitorii de MB Vito,eram atent la ceea ce ati scris despre greutatea unui Vito,la toate scrie in talon,al meu e din 2000,110 CDI,cu 102 CP,adus din Germania,in Germania a fost LKW si tot in G l-au facut de persoane,am avut ceva probleme la RAR ca nu-i gaseau seria de caroserie de modificare,dar in cele din urma sa rezolvat,al meu e trecut in talon cu greutatea de 2080 Kg,greutatea proprie,cand l-am cumparat m-am mirat de ce scaunele pasagerilor sunt aproape noi si avea in jur de 200000 km la bord,m-am uitat mai atent la actele ei si am vazut ca era trecuta LKW si apoi PKW.O seara placuta la toata lumea

                      Comment


                      • #26
                        am si eu o rugaminte mare ,
                        am un vito 110td din 99 motor de 2,3 si am o problema ,
                        urca pana la 120 si acolo se opreste cu toate ca pedala de acceleratie este doar pe un sfert din valoarea ei folosita ,motorul este ok totul este ok.
                        doar ca se comporta in ultimul timp foarte lenesa
                        iar inainte mergeam cu 160-170km h

                        va rog sa ma ajutati si pe mine daca cumva stiti ce ar putea sa aiba
                        datimi si mie un raspuns.

                        mersi anticipat.

                        Comment


                        • #27
                          Este posibil ca debitmetru de aer sa se fi dus.RASPUNS PENTRU ALEXANDAR.

                          Comment


                          • #28
                            cine are idee ?cat ar costa o masuta de v klasse?sau...poate vinde cineva de aici?

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF