Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Tot despre injectoare.... Filet stricat!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tot despre injectoare.... Filet stricat!

    Masina Sprinter 311,an 2005

    Ma aflu in neplacuta situatie ca la doua dintre injectoare sa fie stricat filetul surubului ce tine injectorul. Cum am ajuns aici e o discutie lunga si poate nu isi mai are rostul...

    Acum eu am identificat doua solutii:
    1. Folosirea unei bucse filetante, cu filet interior de 6mm, si suruburi originale. Dar asa mi-a zis cineva ca nu va tine, ca bucsa prinde doar putin, avand semi chiulasa.... Etc...

    2. Sa gasesc niste suruburi de 8mm, si marirea gaurilor, facut alt filet. Asta implica majorarea gaurii si pt furca injectorului. Dar...am vazut pe youtube, recunosc, ca furca originala are acea gaura mai mare de 6mm pt a permite surubului sa intre la un anumit unghi... De aici dilema mea, cum sa fac sa nimeresc dimensiunile exact.

    Daca a mai intalnit cineva situatia, ce solutie ati ales, ori credeti ca e cea mai sigura?

  • #2
    In chiuloasa nu este problema daca majorezi gaura/filetul....problema este la furca,dac majorezi gaura,se slabeste si te trezesti ca se rupe in doua....caz gasit la cineva la Vito....schimba furcile la 2-3 luni....pana cand am depistat problema....
    Sa ai liniste,trebuie intarite si furcile si nu o sa ai probleme.

    Comment

    Working...
    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF