Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Saiba schimbata , injectorul sufla putin

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Saiba schimbata , injectorul sufla putin

    Buna ziua , deschid acest topic pe tema Saibelor de cupru la injector mercedes sprinter 313 cdi din 2004. De cate grosimi sunt aceste saibe? Am inteles ca sunt Standard , la R1 si la R 2 de la nu smecher de magazin care dorea sa imi vanda o saiba la R1 cu 60 de ron ca e originala cica. Mentionez ca mi-am luat trusa de freze pentru curatat scaunul la injectoare , am schimbat saiba (cred ca era standard ca am dat 5 ron pe ea) si tot sufla. Am dat jos am refacut operatiunea am decalit saiba si am pus-o la loc .De data aceasta nu mai sufla asa tare insa la proba cu apa si sapun se vede ca face bule. Asadar am consultat un baiat care asta face schimba injectoare si mi-a zis ca daca am folosit freza se impune sa pun o saiba mai groasa. Unde gasesc saibe mai groase ? Pe bune e 60-80 ron o saiba?

  • #2
    Este bine de evitat a se folosi freza pentru aceasta curatare...numai cand chiar necesita obligatoriu...
    Eu faca aceste operatii de vreo 15 ani si niciodata nu am fost nevoit sa folosesc freza...doar insistat pe mizerie/depuneri cu dizolvant si lavete...niciodata nu am avut surprize dupa operatie!
    60-80 Ron...nici in Italia nu am platit atat de mult...cea noarmala 90 Centi si cea mai scumpa saiba cumparat de mine vreodata,a fost 4 Euro cred...

    Comment


    • #3
      cred ca am sa comand Erling e 6 ron o saiba si sunt pe 3 grosimi diametrul exterior 15mm interior 7.1mm si grosime 1.56: mai e 1.76 si mai e de 1.96mm https://www.autokarma.ro/piese-auto-...njector?page=2

      Comment


      • #4
        trebuie decalite oare ? unii zic ca da altii nu.

        Comment


        • #5
          Nu stiu la acel model de motor cat costa. In cazul meu, cu motorul om642, am comandat piesa dupa codul piesei si m-a costat in jur de 5-6lei originala MB.

          Comment


          • #6
            Sunt cam in aceiasi situatie, am incercat diferite modele,producatori si inca sufla.
            Am citit tot pe forum, ca cel mai indicat este un alezor pt a curata scaunul injectorului...astept sa vina alezorul acum, dar ramane problema exact ce saiba sa folosesc?

            Comment


            • #7
              azi mi-am cumparat pe original saiba costa 6 ron cu 15 diametru exterior 7,1 interior si 1,56 grosime. mi-am, mai luat si rezerva pe producator erling cu 3 grosimi1.56: 1.76 si mai e de 1.96mm am sa vad daca o sa mai sufle o sa bag alezatorul si pon o saiba mai groasa 1,76 pr care o decalesc . am observat ca dupa ce am pus fara sa o decalesc sufla mai tare . dupa ce am decalit o scotea doar bule pe apa si azi am vazut ca nici macar alea cred ca s-a astupat.

              Comment


              • #8
                Stranse la cuplul corect si curatat foarte bine,nu au voie sa sufle...nu am auzit de decalit aceste saibe niciodata....cum am spus,am schimbat extrem de multe si cu nici una nu am avut probleme...foarte important, strans la cuplul care trebuie!

                Comment


                • #9
                  Sufla colegule,sufla, pentru ca atunci saiba se arde face un canal prin care scapa gazele fierbinti,canal ce se va vedea la o examinare atenta intre saiba si scaunul injectorului in chiulasa.Asta se intampla atunci cind se ignora primele semne de netanseitate intre injector si chiulasa.Ca semne sunt fum zgomot etc.Daca s-a ajuns la depunerile de carbon,acea smoala dura, deja e tarziu.Asta este si motivul pentru care se gasec saibe de diferite grosimi,datorita reparatiilor efectuate.Am schimbat si eu saibe in locuri unde n-a fost nevoie de alezat, dar si unde am alezat 2 zecimi odata..Operatiunea se face cu scule dedicate si nu e nevoie doar de alezor.Mai e nevoie si de adaptor pentru furtunul de la compresor care se monteaza in locul bujiii incandescente la cilindrul vatamat,pentru a nu permite spanului rezultat in urma alezarii ca cada in capul pistonului in momentul in care se scoate alezorul.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ionutog View Post
                    Stranse la cuplul corect si curatat foarte bine,nu au voie sa sufle...
                    Total de acord!!!Am schimbat si eu cateva saibe pe diverse masini....De mentionat si recunosc...doar la un atelier specializat , in Galati, care se ocupa doar de injectie si injectoare!! Trebuie sa recunosc , fara a stirbi cu ceva din indemanarea fiecaruia ca acolo unde nu stapanesc problema...prefer sa merg la cizmar cu cizmele si la frizer ca sa ma tund!
                    Am venit cu injector care a suflat de la Trieste pana in Galati, cu injector suflat din Germania, dar de fiecare data reparatia a fost simpla si de durata!!A sapat omul in smoala o jumatate de zi pana a ajuns la scaunul injectorului, a curatat si apoi a folosit un alezor pentru final. DAR, a invartit o tura stanga si una dreapta si atat!!Asta a zis el, pentru a fi sigur ca scaunul injectorului este perfect.Apoi, saiba originala ( la cat costa nu se justifica sa pui altceva) nedecalita (acum e prima data cand aud de aceasta operatie) si..ura si la gara!!!
                    Parerea mea este ca acele saibe care sufla dupa schimbare,acele operatiuni pronuntate de alezare si decalire se fac doar pentru ca inainte Dorel si-a dat corijenta pe acea masina!!!
                    Altfel repet, vorba colegului, spalat ,curatat,saiba noua stransa la cuplu...nu are voie sa sufle in veci!! Stima.
                    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                    Comment


                    • #11
                      La fel ca si domnul cristi, nici eu nu sunt cizmar sau frizer, asa ca si eu am ajuns la mecanic pentru problema cu injectorul. Oricum nu aveam sculele necesare si costa mai mult sa le cumpar decat sa las manopera pentru mecanic. Am asistat (vizual) la toata operatiunea. Din nou, ca la domnul cristi, alezorul a fost folosit foarte foarte putin, treaba de cateva secunde. Mecanicul a curatat foarte bine si filetul surubului. Pe deasupra, surubul si saiba (originale sunt ieftine) se inlocuiesc obligatoriu, eu am inlocuit si garnitura de la returul injectorului. Pe injector a dat cu pasta originala MB potrivita pentru aceasta aplicatie. Atasez o poza sa se poata observa cat de evoluata era situatia. Manopera a fost efectuata de un an si in continuare nu sufla deloc.
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 1 photos.

                      Comment


                      • #12
                        Scoate-l la pensie pe "domnul cristi" ca aici suntem toti pe aceeasi pluta..
                        Bine ai punctata treaba cu pasta de pe injector...Nu faceti prostia sa puneti orice vaselina in afara de una de temperaturi inalte ca nu mai iese apoi in veci injectorul de acolo! Cu vaselina normala, se sudeaza de chiulasa si acolo ramane! Stima.
                        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                        Comment


                        • #13
                          Am inteles, nestiind lumea si modul de functionare a forumului am incercat sa fiu politicos si sa nu jignesc pe nimeni. Este mai usor in engleza cu politetea )

                          Comment


                          • #14
                            Ok, te iertam... Esti dator cu o cafa !! Oricum, de apreciat.. Stima
                            Ps: eu cel mai des is pe modul happy asa ca daca, ti se pare ceva deplasat...doar pare ! La mine, cel putin...
                            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF