Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Inlocuire biturbo 315 cu singleturbo

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Inlocuire biturbo 315 cu singleturbo

    Buna seara ,
    Detin de curand un Sprinter 315 . Ce am remarcat de la inceput este ca are doar o turbina , a fost schimbat motorul si are doar o turbina , actionata pneumatic .
    Din cand in cand motorul se plafoneaza , am vazut cu Torque ca presiunea data de turbina este de 1 max. 1,4 fata de 15-20 cand merge normal .Mentionez ca nu se aprinde nimic la bord , doar se plafoneaza . Daca iau contactul pentru cateva secunde isi revine pentru o periada mai lunga sau mai scurta si foarte scurta cand merg pe autostrada constant .
    Nu stiu daca s-a schimbat softul sau calculatorul motor , nici vechiul proprietar nu stia mai multe . Nu ma deranjeaza ca are o singura turbina pentru ca atunci cand merge o
    face multumitor , nu am nevoie de mai mult de 100 km/h . Este deranjant cand intra in limp mode si ma cearta toti camionagii .
    Am incercat sa fac o diagnoza la un service in Pitesti , dar nu putea sa stabileasca conexiunea cu motorul . Cu Torque si tel mobil imi arata cateva erori P0336 , P 01955 , P01954 , P0472, P0445 , P2089 , P2539 . Cu Torque uneori se sterg erorile dar masina nu merge mai bine . Service -ul din Pitesti mi-a recomandat sa merg la cineva care poate face o diagnoza direct din calculatorul masinii sau ceva de genul .
    Orice sfat este binevenit

  • #2
    Diagnoza Star,dedicată Mercedes!!!!!Apoi mai vorbim...
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

    Comment


    • #3
      Am facut o diagnoza , profesionala si mi-a comunicat urmatoarele coduri de eroare :
      2135-002 - o bujie arsa
      2089-002 - B60(Exhaust back pressure sensor) the signal voltage is too low
      2359-001 - Chrge pressure control - Too low boost presure
      In afara de primul cod care este evident ce trebuie facut , ce imi recomandati in continuare.
      Multumesc

      Comment


      • #4
        Salut.Sigur ai facut diagnoza cu Star/Xentry dedicata Mercedes???Dupa erori pare a fi fost un Bosch sau Delphi cel mult.....Cel care a facut-o a citit 3 erori, ti le-a pus pus in brate si te-a trimis la plimbare..
        In mod normal o diagnoza Mercedes, iti da dupa codul de eroare ce e stricat, ce trebuie verificat si ce trebuie schimbat ca sa rezolvi problema!!!Nu te lasa cu ele in brate..
        Daca e sa cauti pe net dupa acele coduri iti da ca ar fi partea electronica de la turbina defecta si un senzor de presiune...dar eu unul nu as avea incredere si nici nu iti recomand sa dai bani si sa schimbi in baza acelor erori....A, ti-a zis macar ce bujie e arsa sau o iei pe incercate???
        Sfatul meu: cauta pe cineva cu tester Star/Xentry care sa stie ce sa faca cu el, altfel...incerci sa tunzi pe cineva cu ochii inchisi si o mana legata la spate..
        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

        Comment


        • #5
          Dupa indelungi cautari in care am avut noroc numai de schimbatori de piese si nu de mecanici am gasit fost la unul care mi-a spus foarte clar ca la mine este motorul schimbat .Acum masina are motor de Vito , cu o singura turbina , actionata cu vacuum .
          Avea si un tester dedicat Mercedes , cred ca STAR , ceva cu o interfata barosana pe care scria Mercedes
          Erorile de acum : 2089-002 - B60(Exhaust back pressure sensor) the signal voltage is too low
          2359-001 - Chrge pressure control - Too low boost presure
          2045- 002 - Senzor arbore cotit - semnal eronat ( acest cod de defect a fost stocat probabil pt. ca s-a descarcat bateria , altfel masina pornea fara probleme)

          Masina merge bine , dar se limiteaza fara sa apara un cod de defect , fara sa stocheze nici un cod de defect . Daca iau contactul si il pun , masina isi revine si merge bine o perioada.
          Saptamana viitoare schimb senzorul B60 , sa vad daca se schimba ceva.
          Mai mult nu pot sa spun pentru ca mecaniicii la care am fost sunt foarte sensibili , si nu ofera multe amanunte ( sincer eu cred ca nici ei nu stiu ) , merg dupa ureche sau din auzite.
          Mentionez ca sunt din Pitesti unde este o mare densitate de mecanici Mercedes Benz .



          Comment


          • #6
            Am rezolvat problema . Am inlocuit turbina cu una de 311 cu actuator electronic , am resoftat calculatorul masinii ( era de 315 biturbo) si am pus un soft de 311 . Cablajul era , doar am conectat mufele . Merge acum foarte bine .

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF