Salut,
Sunt nou pe aici iar daca s-a scris despre asta pe vreun topic va rog sa imi spuneti.
Am un Sprinter 313 de 2.2l an de fabricatie 2012.
Probleme:
1. Incepand cu aprox 2400 ture masina incepe sa trepideze in acceleratie. Ridic usor piciorul de pe acceleratie si apas din nou mai usor nu mai trepideaza si urca in ture. Asta se intampla de pe la vreo 70 000km. La service imi zice ca este clapeta de acceleratie.
2. Mai nou dupa o revizie imi apare pe bord ca am minus 2 litrii de ulei (-2l) si martorul(lampa lui Aladin) se aprinde galben intermitent, sau aceeasi faza cu martorul dar imi apare HI, adica prea mult ulei. Masurat pe joja cateva zile la rand inainte de pornire imi arata intr-o zi la minim, in alta zi ca este la nivel. Am schimbat senzorul de nivel dara fara vreun rezultat. Asta apare daca depasesc 2200 de ture. Cand apare aceasta indivatie pe bord reduc turatia si in timp se stinge martorul, daca continui intra in avarie, se aprinde martorul de motor si trebe sa trag pe dreapta.
V-ati intalnit cu aceste defectiuni?
Daca da va rog din suflet sa imi dati o idee. Am tot fost pe la mecanicii dar nu prea au stiut ce sa zica.
Multumesc
Sunt nou pe aici iar daca s-a scris despre asta pe vreun topic va rog sa imi spuneti.
Am un Sprinter 313 de 2.2l an de fabricatie 2012.
Probleme:
1. Incepand cu aprox 2400 ture masina incepe sa trepideze in acceleratie. Ridic usor piciorul de pe acceleratie si apas din nou mai usor nu mai trepideaza si urca in ture. Asta se intampla de pe la vreo 70 000km. La service imi zice ca este clapeta de acceleratie.
2. Mai nou dupa o revizie imi apare pe bord ca am minus 2 litrii de ulei (-2l) si martorul(lampa lui Aladin) se aprinde galben intermitent, sau aceeasi faza cu martorul dar imi apare HI, adica prea mult ulei. Masurat pe joja cateva zile la rand inainte de pornire imi arata intr-o zi la minim, in alta zi ca este la nivel. Am schimbat senzorul de nivel dara fara vreun rezultat. Asta apare daca depasesc 2200 de ture. Cand apare aceasta indivatie pe bord reduc turatia si in timp se stinge martorul, daca continui intra in avarie, se aprinde martorul de motor si trebe sa trag pe dreapta.
V-ati intalnit cu aceste defectiuni?
Daca da va rog din suflet sa imi dati o idee. Am tot fost pe la mecanicii dar nu prea au stiut ce sa zica.
Multumesc
Comment