Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ce poate fi ???

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce poate fi ???

    Buna la toata lumea, am un Sprinter 313 CDI si de curand am observat ca nu mai "trage" . Cam de la 2200 rpm la 2800 rpm in forta se aude o "falfaiala".
    L-am pus pe tester si a iesit totul ok.
    Credeti ca de la injectoare?

    PS: am atasat o poza cu motorul pt ca la injectorul nr.4 mi se pare ca e ceva.

    Astept parerile voastre.Va multumesc.
    Attached Files

  • #2
    Dupa parerea mea, iti scapa compresia pe la injector, trebuie inlocuita saiba de aliaj.
    Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

    Comment


    • #3
      Reparatii Mercedes CDI

      Mergi la cineva care are tester de Mercedes, noteaza DTCs si va spun ce aveti de facut. Eventual va ajut cu reparatie.
      Originally posted by awer21 View Post
      Buna la toata lumea, am un Sprinter 313 CDI si de curand am observat ca nu mai "trage" . Cam de la 2200 rpm la 2800 rpm in forta se aude o "falfaiala".
      L-am pus pe tester si a iesit totul ok.
      Credeti ca de la injectoare?

      PS: am atasat o poza cu motorul pt ca la injectorul nr.4 mi se pare ca e ceva.

      Astept parerile voastre.Va multumesc.

      Comment


      • #4
        Saiba de aliaj e sigur.Am patit-o de 2 ori la Vito.Dar de tras trebuia sa traga,asa ca eu cred ca s-ar putea sa mai fie un defect pe linga compresia scapata pe linga injector.Poate o diagnoza cu stardiag te ajuta.
        Asteptam rezolvarea,multa bafta.

        Comment


        • #5
          Originally posted by daniel View Post
          Saiba de aliaj e sigur.Am patit-o de 2 ori la Vito.Dar de tras trebuia sa traga,asa ca eu cred ca s-ar putea sa mai fie un defect pe linga compresia scapata pe linga injector.Poate o diagnoza cu stardiag te ajuta.
          Asteptam rezolvarea,multa bafta.
          Masina trage dar nu cum trebuie. Acum nu mai stiu...sunt saibe de cumparat separat? Mai ramane o problema, am auzit ca se scot greu injectoarele.

          Comment


          • #6
            Despre scos injectoarele ce sa spun?poate fi greu dar nu intotdeauna.Eu am improvizat o presa si a mers repede,dar asta dupa ce m-am chinuit vreo 5 ore cu surubelnite, leviere si alte natii de scule inutile pentru aceasta operatie.A doua oara a fost usor,ca stiam ce am de facut.
            Eu saibele le am din cupru si din cupru au fost si cele originale.Cind o sa desfaci saiba va ramine pe injector si o sa ai model ca sa stii ce cauti.Nu te speria nu-s asa de greu de gasit.
            La un pompagiu gasesti sigur saibe ca ei folosesc ceva asemanator la la suruburile de aerisire de la vechile pompe de injectie rotative.
            Last edited by daniel; 08-02-2009, 21:03 PM.

            Comment


            • #7
              Ok, atunci am sa incerc sa scot injectorul si am sa revin cu detalii.


              Deocamdata va multumesc.

              Comment


              • #8
                Am fost la reprezentanta Mercedes Iasi si n-am rezolval nimic.
                Nu au reusit sa scoata injectorul, au zis ca trebuie sa dau motorul jos deoarece nu e loc pentru presa.

                Comment


                • #9
                  Salut,
                  Iti inteleg ingrijorarea dar nu te da batut.Totul ce trebuie facut e sa ai rabdare si un pic de indeminare.Poti remedia singur problema daca vrei bineinteles.Desfaci conducta de la injectorul respectiv,scoti conectorul electric de pe partea electrica a injectorului,apoi demontezi cu o tubulara de 13 mm reductia in care a fost infiletata conducta,in injector.(grija mare caci sub aceasta reductie este o saiba mica din otel ce etanseaza reductia de corpul injectorului si o poti pierde usor)Apoi cu o fixa de 22 ce o asezi pe corpul injectorului (ai loc special ptr asta)in directia reductiei sub partea electrica,incepi sa misti injectorul stinga dreapta pina simti ca se misca usor.Cu o surubelnita faci o pirghie intre capacul culbutorilor si cheia cu care misti injectorul s io sa vezi ca incet incet injectorul o sa iasa afara.
                  Daca nu te descurci si nu te grabesti saptamina viioare vin in tara in concediu si te ajut cu placere si gratis bineinte
                  (sint de loc de linga Hanul Ancutei)
                  Last edited by daniel; 08-28-2009, 16:44 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Si ne-a lasat cu ochii in soare.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by rommy20005 View Post
                      Si ne-a lasat cu ochii in soare.
                      Nu v-am lasat cu ochii in soare, pur si simplu nu am timp sa ma ocup de el, merg asa. Eu ma gandeam si la tachetii hidraulici sa nu fie.
                      O astfel de masina n-o iei pentru plimbare.

                      Cand am sa rezolv problema am sa revin cu detalii.
                      Toate cele bune.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF