Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sprinter Start Error

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sprinter Start Error

    Mi-a venit si mie cineva cu un Sprinter cu Start Error.
    In ECU nu mai are nimic in memorie (FFFFFFFFFFFFFFFFFFF).
    Este cineva binevoitor care sa ma ajute sa citesc structura de baza dupa calculatorul lui?
    Este vorba de un sprinter CDI din 2001 cu motor 4 cilindrii capacitate 2,2

  • #2
    Caz rezolvat

    Caz rezolvat
    Pina la urma am gasit la alt Sprinter si sa facut sincronizarea pentru reparatie.

    Cine se mai gaseste in situatia Start Error, il pot ajuta cu nr. tel si cu sfaturi.

    Topicul poate fi inchis.

    Comment


    • #3
      Start Error Sprinter 311 /2007

      Mi-a aparut un mesaj ERR pe bord la un sprinter 311 din 2007 si nu mai porneste.
      Ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi?
      Va multumesc

      Comment


      • #4
        Mesajul START ERROR apare cand nu recunoaste cheia.Uite colegul mercedes_cdi se ofera sa dea informatii in privinta reparatiei de acest gen, ia legatura cu el.

        Comment


        • #5
          Se rezolva si la 311 din 2007 dar destul de greu.
          In urma cu vreo 3 saptamini cineva la un sprinter identic desi nu ise mai permitea sa suceasca cheia in contact, a fortat si a rupt butucul. A fost nevoie pe linga sincronizare sa se monteze si un alt butuc de la unalt contact.

          Altfel repararea se situa prin achizitionarea de la dezmembrari la alt ECU Motor CONTACCT CU CHEI minimun, cea ce ar fi insemnat cel putin 1500euro.

          Sfatul meu este daca volanul este blocat, sa nu nu incerci sa fortezi cheia fiindca pagubele vor fi mult mai mari.

          Orice ar fi, eu zic ca se poate repara.
          Mergi la tester si vezi de ce natura poate fi aceasta defectiune. Este puncctul de plecare. Posibil sa fie chiar problema unui circuit de alimentare al unui calculator.
          Originally posted by rolawyer View Post
          Mi-a aparut un mesaj ERR pe bord la un sprinter 311 din 2007 si nu mai porneste.
          Ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi?
          Va multumesc

          Comment


          • #6
            Imi cer scuze ca postez aici dar nu reusesc sa trimit un mesaj privat domnului Mercedes_cdi, daca se poate sa ma ajutati cu un numar de telefon am o problema cu un W211 , daca puteti sa imi trimite-ti un numar de contact la adresa de emai podariu_bogdan@yahoo.com , Va multumesc si inca o data imi cer scuze!

            Comment


            • #7
              Spune problema aici'Poate se gasete o rezolvare.
              Cineflorix trans srl

              Comment


              • #8
                Salut !! Ok o sa zic aici problema, am fost plecat si nu am mai reusit sa intru.
                Am un w211 2.2 cdi , problemele au inceput dupa ce turbina m-a lasat in drum, s-a rupt axul , eram in drum spre Cluj , am dus turbina la rectificat, am pus-o pe masina a inceput distractia , valva EGR nu mai functiona a inceput sa scoata fum , am fost la cineva sa il anulez , dupa anulare mai mult fum negru (a trebuit sa curat stopurile pe interior) problema care nu am sesizat-o era ca turbo intra tarziu , si acum intra doar dupa 2500 turati, am trimis turbina inapoi, au verificat-o ,au recalibrat-o, i-au pus geometrie noua , ajunge turbina fericit o pun pe masina , merge mai bine fumul nu mai e ca si inainte dar tot este, dupa ce intra turbina si merg cu ea putin mai agresiv fumul dispare ma refer in turati peste 2500 dispare , fumul e mult doar in turatii joase , injectoarele au fost si ele trimise la verificat 2 (inainte sa trimit din nou turbina la verificat) erau defecte doua , acum sunt noi , fumul tot acolo e , am curatat admisia , catalizator , cam tot pe evacuare , am pus tablita la EGR ( am zis ca nu inchide bine ) clapetele din admisie sunt blocate pe deschis , nu stiu ce sa ii mai fac ma zbat cu ea de 2 luni , e enervat cand mergi cu ea si trebuie sa mergi mai turat din cauza ca nu trage de jos . Daca merg constant cu ea pe autostrada la 120-130 km, aproximativ dupa 10 minute de mers , turbo nu mai exista , ma gandesc ca intra in protectie , se aude infundat si nu mai trage , daca o opresc si o pornesc isi revine dupa alte 10 minute din nou, aveam nevoie de numarul domnului lentru ca in perioada aceea am fost la constanta pentru cateva zile si ma gandeam ca ma poate ajuta domnul cu o privire un sfat , Multumesc !!

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF