Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Presiune mare/pierdere antigel Sprinter W906

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Eu asi spune sa mai faci odata testul,dar simuland pe cit posibil o cursa mai in forta.Apoi cu motorul fierbinte desfaci busonul de la vasul de expansiune(eventual cu o manusa )si atasezi pipeta cu solutie.Tu tii pipeta presata pe vas si altcineva din cabina sa accelereze in reprize scurte.Va aparea abur in prima camera a pipetei,apoi bule de aer trecind prin a doua camera implicit prin lichid.Continuind sa accelereze in reprize cel din cabina,tu pompezi din para de cauciuc a pipetei tragind si mai mult abur din vas.Daca aburul este contaminat cu CO2,cu siguranta se va inverzi solutia.Din poza ta vad ca solutia deja pornise sa-si schimbe culoarea,dar presupun ca motorul se racise deja.Bine ar fi sa pui solutie necontaminata(lasata in aer liber,curat,fara fumatori in jur)intr-un pahar si restul de solutie in pipeta.In acest fel ai culoarea necontaminata de referinta,si apropiind paharul de pipeta poti face comparatia.Orice diferenta de culoare ,cit de mica este,iti spune ca exista gaze de esapament in lichidul de racire.
    Bafta

    Comment


    • #32
      Cam asa ceva am facut!




      Sent from my iPhone using Tapatalk
      Last edited by Florin_WES; 03-27-2018, 21:29 PM. Reason: Diacriticele scrise în Tapatalk nu apar pe forum. Postează fără diacritice.

      Comment


      • #33
        Am reusit sa spal radiatorul la spalatorie cu pistolul pentru împacarea sufleteasca !
        Chiar si cu vascoculpajul oprit pe loc fara sa se roteasca ventilatorul, radiatoru se încalzeste doar o palma in partea de sus i l-am inut pr loc vro 30 de min ! [emoji29] in schimb cand am golit antigelul pe robinetul de golire tragand pe retur sa incins si in partea de jos. Cel putin dimineata acum o gãsesc fãrã presiune pe furtune pana acum si dimineata ereau destul de tari!
        De pierdut nu pierd antigel apa nu fierbe, nam decat sa schimb si pompa de apa dacã nu-si revine îl crap !


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #34
          Parerea mea e ca tot garnitura e si la Sprinterul tau.O foarte usoara fisura care isi face simtita prezenta atunci cind motorul se incalzeste si se mai dilata din componente.

          Comment


          • #35
            Presiune mare/pierdere antigel Sprinter W906

            Salut Daniel !
            Da ai avut dreptate, sa înverzit solutia in eprubeta, pe loc nu am reusit sa o fac sa scoatã ceva gaze in vasul de expansiune dar am avut ceva drumuri cu maina încãrcatã ,primul lucru când am ajuns acasã i-am facut testul si sa înverzit in 3 secunde !!
            Mulumesc mult de ajutor !
            Sa îmi zici când îi pot returna trusa !



            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #36
              Incearca sa mai strangi chiulasa,poate scapi de desfacut motorul.Eu am gasit slabe suruburile si garnitura era ok.Nu era strimba chiulasa,am verificat-o si pentru fisuri si era ok.Am pus garnitura noua ca tot era desfacut dar daca strangeam suruburile sigur mergea.
              Dinspre trimis trusa inapoi,pe la sfarsitul saptamanii viitoare,sa ajunga,dar vedem .Daca uit eu adu-mi tu aminte.
              Paste fericit,tie ,familiei tale si la toti cei de pe forum

              Comment


              • #37
                Da ne auzim dupã sarbatori !
                Paste fericit ti-e familiei i colegilor de pe forum !!!
                Am sa mã uit si la suruburi luni marti dar nu tiu cam cât sa fie de strânse încerc sã-mi dau seama!


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #38
                  IMG_2186.jpgIMG_2187.jpgIMG_2188.jpg
                  Cele din centru pierdeau pe la garniturã!
                  Mâine o duc la verificat i planat !
                  uruburile de la chiuloasa ereau strânse bine nu ereau slãbite !


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment


                  • #39
                    Bine ca s-a elucidat misterul.

                    Comment


                    • #40
                      Da începuse de 2 zile chiar rãu !
                      Dau de veste când termin vã zic rezultai.
                      Multumesc de ajutor !


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF