Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

presiune mare instalatie racire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • presiune mare instalatie racire

    Salutare! |Am un sprinter 313cdi an 2001 pe care am montat motor de c class cu vreo 2 ani in urma!Problema este ca am presiune mare in instalatia de racire si imi arunca apa afara daca pun busonul pe prima pozitie!Precizez ca motorul porneste foarte bine,nu scoate gram de fum si nici nu am spuma pe joja sau capac ulei !Nu prea ma incanta ideea de a demonta chiuloasa!Ce ar putea fi inafara de garnitura sau chiuloasa?

  • #2
    Te incanta sau nu, asta ar fi directia spre care trebuie sa te indrepti....Pana atunci, incearca si urmatoarele solutii:busonul pe pozitia a doua, merge foarte bine si asa fara prea mari riscuri, apoi daca nu se rezolva incearca inlocuirea busonului cu unul nou, neaparat pe original, costa doar 70-80 de lei(am avut masina la care am inlocuit 2 busoane cand toata lumea spunea ca e chiulasa si nu era... ) .Daca nu scapi cu nici una din astea doua, ramane doar sa dai jos chiulasa.......Intre timp incearca sa cureti si radiatorele, pe exterior, mai ales daca ai si a.c-u pe masina.Stima.
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

    Comment


    • #3
      presiune instalatie racire

      Multumesc pt raspuns! Daca inchid busonul pe treapta a ll a,face presiune foarte mare si mi_e sa nu explodeze ceva!

      Comment


      • #4
        Daca vrei poti merge la orice service care se respecta si cere un test chimic pentru sistemul de racire.Testul consta in captarea aburului(gazelor arse ce apar in cazul fisurilor garniturii sau a chiulasei), din radiator sau vasul de expansiune, cu un dispozitiv special ce contine la interior un lichid ce reactioneaza prin schimbarea culorii sale ,la intalnirea bioxidului de carbon.Acest test te scuteste sau nu, de demontat motorul. Un exemplu e urmatorul:https://www.youtube.com/watch?v=CHp5E7XnbXo
        Last edited by daniel; 05-07-2017, 17:28 PM.

        Comment


        • #5
          Problema asta am avut-o si eu recent la doua sprintere.La un 413,la inceput, la fel ami facea presiune mare cu busonul pe pozitia doi dar nu dadea apa afara,apoi in maxim 15000 a inceput sa o dea afara.Nu am desfacut motorul sa vad cauza,l-am schimbat tot cu un
          motor de c class.
          La un 416 la fel dadea apa afara doar daca treceam de 90 km la ora sau la un deal,in rest mergea mult si bine.
          Am desfacut motorul si nu am gasit nimic defect care sa duca la presiune marita in vas,doar suruburile de la chiuloasa sau desfacut prea usor.
          Am planat chiuloasa,schimbat semeringuri supape,garnitura noua si masina merge super bine si nu mai face presiune.Eu ma gandeam serios sa-i schimb motorul dar cauza a fost din fericire strangere insuficienta a prezoanelor chiuloasei.
          Numai ca la 416 ami consuma ulei destul de mult si nu stiu cauza,iar motorul functioneaza perfect si se aude de parca e benzinar.Inclin pe segmentii de pe pistonul 5 ca da ulei pe evacuare la pistonul 5,iar urma de ulei era si inainte de a desface chiuloasa.
          In cazul tau mai poti merge pana incepe sa dea apa afara si pe pozitia 2 a busonului.
          Mai poti verifica si vascocuplajul,sa functioneze corect atunci cand motorul e la 80 grade,termostatul sa nu fie blocat pe inchis!
          Dar daca presiunea se acumuleaza repede in vas e sigur de la chiuloasa sau garnitura de chiuloasa.Spor!!!

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF