Buna ziua!
Am un Unimog din 1997, cu motor de Sprinter de 2,9
Am schimbat motorul, masina a functionat bine vreo saptamana cat a fost in probe si la relanti, iar cand am bagat-o in sarcina s-a oprit si nu a mai vrut sa porneasca decat pe spray.
Acum masina porneste greu si se tureaza in cap singura.
Am schimbat pompa de alimentare, am verificat calculatorul pe o masina asemanatoare, am verificat toata instalatia electrica de la calculator la pompa, am scos mufa la pedala de la acceleratie.
Masina nu are erori, iar singurul parametru ciudat care il vad pe STAR, este cantitatea injectata foarte mare!
Are vreun coleg, vreo idee?
Am un Unimog din 1997, cu motor de Sprinter de 2,9
Am schimbat motorul, masina a functionat bine vreo saptamana cat a fost in probe si la relanti, iar cand am bagat-o in sarcina s-a oprit si nu a mai vrut sa porneasca decat pe spray.
Acum masina porneste greu si se tureaza in cap singura.
Am schimbat pompa de alimentare, am verificat calculatorul pe o masina asemanatoare, am verificat toata instalatia electrica de la calculator la pompa, am scos mufa la pedala de la acceleratie.
Masina nu are erori, iar singurul parametru ciudat care il vad pe STAR, este cantitatea injectata foarte mare!
Are vreun coleg, vreo idee?
Comment