Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ajutor! Actros MP4 1845 probleme ECU

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajutor! Actros MP4 1845 probleme ECU

    Salut,
    Ajutor!!!
    Va rog sa ma ajutati in urmatoarea problema ivita la camion, mentionez ca nu prea le am cu termenii tehnici.
    Zilele trecute a parut in bord "check engine brake not avaible" nu mai tragea camionul, a fost dus in service in Germania, unde prima data s-a facut diagnoza pe xentry, gasind vreo 10 coduri de eroare, le-au sters, iar apoi i-au schimat un sensor temperatura si doi magnetventil de la frana motor (magnetventil der motorbremse). Dupa schimbarea pieselor i-au refacut diagnoza, dar ramas cu un cod de eroare la CPC A3 - 340D03.
    Am primit pe e-mail lista cu diagnoze xentry.
    Masina a mers vreo 100km si a reiceput iadul....
    Acum este in alt service MB, iar ce acolo au zis ca trebuie schimbat Steuergerat motor, care cred ca-i ECU...
    Va multumesc si astept parerile, sfaturile voastre.

  • #2
    Buna ziua !



    Trebuie identificat daca motorul nu mai trage de capul lui sau vreun defect de instrument auxiliar trece motorul in limp mode sau cum s-o mai numi asta.

    De exemplu, un defect pe decompresor sau pe retarder poate implica malfunctionari de motor. Nu stiu daca decompresorul este gestionat electronic, nici daca retarderul este gestionat de propria sa electronica sau de cea a motorului. Defectele de turbina sau de actuare a turbinei pot si ele genera slabe performante de motor. La fel si cele legate de tratarea gazelor de evacuare (AdBlue).


    Interesant ar fi sa traduca cineva codul de eroare ramas/generat dupa schimbarea pieselor. Daca vei ajunge sa schimbi ECU de motor, prea ieftin nu va iesi toata treaba...



    Dragos

    Comment


    • #3
      Buna,
      Masina nu are retarder.
      Inginerii de la Mercedes din Stuttgart, banuiesc ca in baza diagnozelor primite pe e-mail de service-ul din Leipzig, au spus ca trebuie schimbat ECU.
      Azi a sosit ECU, acel steuergeräte si au schimbat ECU.
      Masina aplecat in probe, iar dupa 50 km a aparut acelasi defect in bord (check engine brake not avaible) masina nu trage si in plus din partea drepta pe la evacure a iesit fum negru.
      Masina s-a intors in service-ul care a reparat si din cate am inteles nu stie ce sa-i faca!!
      Deci nu-i gasesc defectul!

      Comment


      • #4
        Probleme cu fum negru exact in momentele in care masina nu trage am avut pe o Scania. In cazul meu diagnosticarea a luat 15 minute si s-a dovedit ca problema era turbina. Mai precis, actuarea electrica a paletelor. Turbina s-a schimbat cu totul, dat fiind kilometrajul de circa 580000 de la bord, problema rezolvata.





        Dragos

        Comment


        • #5
          Posteaza aici codurile de eroare ca sa ti le decodez macar poate intram pe vreo pista!
          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

          Comment


          • #6
            Bună ziua.
            Am un actros Mp 4 din 2012 1845. În timpul mersului am observat ca la un moment dat a început sa întrerupa. Scădea turația după care iar mergea! Din ce în ce mai des. Iar la relanti tot așa. Întrerupe!
            Mă poate ajuta cineva cu un sfat?
            Mulțumesc!
            Last edited by Cornelus; 04-22-2017, 10:11 AM.

            Comment


            • #7
              Pai cel mai mult te ajuta o diagnoza sa vezi de ce are stocat la erori de merge asa...
              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF