Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Diferential Sprinter

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diferential Sprinter

    Salutare, vin si eu cu o problema cu care banuiesc ca s-au mai intalnit unii dintre voi: zgomot in diferential.
    Intrebarea este evident cum ati rezolvat-o?
    Intreband in stanga, dreapta unii spun sa schimb puntea cu una SH dar varianta asta nu ma avantajeaza, altii recomanda schimbarea rulmentilor (4 la numar) dar in magazinele de profil gasesc decat OM asta insemnand sa platesc in jur de 1400 de lei pe patru rulmenti pe care nu-i produce Mercedes! nu mai vorbim de manopera...
    Are cineva idee ce cote au rulmentii cu pricina? sau stie careva un service decent care sa poata rezolva problema in Bucuresti? Multumesc anticipat.

  • #2
    Buna ziua !


    Zgomotul poate proveni de la rulmenti, dar nu exclusiv. O alta varianta este dantura uzata a angrenajului pinion/coroana, ceea ce aduce cu sine zgomot si joc peste limitele admise.


    Daca va trebui sa schimbi pinionul si coroana, asta inseamna ca ar trebui sa montezi rulmenti noi macar pe pinion, desi eu recomand a se schimba toti patru. Bineneteles ca si pretul pentru materiale se dubleaza (cel putin), iar suma de 1400RON va deveni o amintire placuta...





    Dragos

    Comment


    • #3
      Cu rulmentii vechi in mana te duci la magazine specializate . La un w202 rulmenti diferential i am gasit la un magazin SKF din Chitila (google) pana in 100 ron/buc. Sunt cam 4 ani de atunci dar nu cred sa se fi mutat .
      Honda.

      Comment


      • #4
        Multumesc pentru raspunsuri!
        Spre sa fie doar rulmentii de schimbat, masina are 250000km, dar o mare perioada de timp a stat. Varianta de desfacut si mers cu rulmentii in mana este exclusa deoarece nu am unde sa las masina desfacuta. Ca o paranteza predecesoarea am vandut-o in foarte buna stare de functionare la 860000Km.

        Comment


        • #5
          De ce nu vrei sa pui o punte cu totul SH ??
          Reparatia daca nu e facuta cum trebuie iti poate da batai de cap pe drum,cheltuieli cu platforma...etc
          Am o cunostinta care a schimbat numai un simering si a fost prost montat si numai belele a avut.
          Last edited by cruiser; 04-11-2016, 07:02 AM.

          Comment


          • #6
            Problema rezolvata prin schimbara rulmentilor, ceva munca si un pic de atentie si lucrurile devin simple, drumuri bune sa aveti!

            Comment


            • #7
              Revin cu poze pentru cei interesati de codurile rulmentilor
              Attached Files

              Comment


              • #8
                Cat au costat rulmentii si unde i-ai schimbat? multumesc
                Last edited by Adypos; 06-19-2016, 16:33 PM. Reason: xasas

                Comment


                • #9
                  In jur de 700lei iar de schimbat, i-am introdus intr-un service mititel din Bucureștii Noi cu ochii pe mecanic ca pe butelie

                  Comment


                  • #10
                    Salut am un sprinter 2008,am joc in grup si este destul de deranjant la schimbarea treptelor, toti mi au spus ca nu am ce face, doar schimbat cu o alta pune sh.
                    Va rog daca ma puteti ajuta cu o informatie!
                    Va multumesc!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by SUN_83 View Post
                      Salutare, vin si eu cu o problema cu care banuiesc ca s-au mai intalnit unii dintre voi: zgomot in diferential.
                      Intrebarea este evident cum ati rezolvat-o?
                      Intreband in stanga, dreapta unii spun sa schimb puntea cu una SH dar varianta asta nu ma avantajeaza, altii recomanda schimbarea rulmentilor (4 la numar) dar in magazinele de profil gasesc decat OM asta insemnand sa platesc in jur de 1400 de lei pe patru rulmenti pe care nu-i produce Mercedes! nu mai vorbim de manopera...
                      Are cineva idee ce cote au rulmentii cu pricina? sau stie careva un service decent care sa poata rezolva problema in Bucuresti? Multumesc anticipat.
                      Salut.
                      Am aceeasi problema cu zgomotul.
                      Ce model de Sprinter ai, ce an de fabricatie, punte simpla sau dubla?

                      Am Sprinter 411 CDI, an 2002, masina are 533.000 km (420.000 facuti de mine).
                      Eu am schimbat uleiul in grup in toamna, este posibil sa isi fi pierdut calitatile si din aceasta cauza sa apara zgomot in diferential?
                      Se poate vedea uzura coroanei daca demontez capacul de tabla din spatele diferentialului (unde este busonul de umplere)?

                      Marea intrebare este cum imi pot da seama daca este problema din grup sau din rulmenti?
                      Last edited by Florin_WES; 05-10-2017, 21:31 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Daca iti schimbi semnatura iti raspund eu...
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by cl600 View Post
                          Daca iti schimbi semnatura iti raspund eu...
                          Scuze.
                          Voi pune anuntul in aria dedicata.

                          Comment


                          • #14
                            Desfacut,spalat bine,analzat.....
                            Problema era rulmentul mare de.pe axul pinionului de atac(cel de langa pinion).
                            Era "cariat"ca sa zicem asa.
                            Eu l am taiat cu flexul,l-am "ajutat" si cu o surubelnita bagata in taietura a iesit usor.
                            Attached Files

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF