If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Dpf Sprinter 906
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
Pacat ca n-au avut nemtii un bec in plus ca sa puna in bord sa vezi cind se face regenerare,altfel trebuie lectii de la mama omida sa nu opresti motorul in timpul acela.
Eu il am din 2009 si nici acum nu-mi dau seama cind porneste.
Posed un Sprinter 310 cdi 2010 si dupa mai multe probleme cu dpf ul am decis sa al anulez.Toata tarasenia sa intamplat pe la 230000 km.Acum am 420000 km si motorul merge normal,consuma o idee mai putin si parca are putere mai mare in sarcina.
Chestia cu 180 000 km durata de viata...imi pare doar recomandare, parerea mea si ma refer aici mai ales la masinile care fac Europa tur-retur.Stiu Sprinter 313 cdi din 2007 cu 450 000 si filtru original, Sprinter 316 din 2010 cu 700 000 si filtru original, dar pe duca ce-i drept, una face Italia si un Anglia....
Cat priveste faza cu becul in bord, da e un mare minus pentru ca altfel tre sa faci urechile palnie...
De acord cu uleiul, desi desteptul de la reprezentanta Galati mi-a bagat de doua ori 10w40, cei drept pentru filtru de particule, zice el....
Cat priveste despartitul de motorul de 3000, poate fi doar ...o inlocuire cu altul
Si asta pentru ca intradevar, cand mai intra in plafonare si mai avea pierderi de putere...tot fugea macar ca un 311 sau 313 si asta e mare lucru!!!Daca era doar de 2,2 cdi cu ce mai ramaneam ??
Deocamdata merge, avem deja 100000 km facuti impreuna in 6 luni si sper ca cel putin pana in toamna, cand urmeaza fireasca schimbare sa ramanem prieteni.. Dupa care, probabil urmeaza un Euro 5 dar tot V6..Vedem.....Stima.
Salutare, pentru cei "morti" de curiozitate despre rolul bujiilor in regenerarea Dpf-ului, vreau sa le spun ca rolul bujiei in regenerare este...."care este", vorba lui nea Vanghelie saracu.....
Deci, schimbat bujie, sters eroare si regenerat fortat Dpf-ul ( mastermario sa traiasca ) efectuat 6000 de km....si coafura rezista !!!!Acu daca nu avea nici un rol acea bujie in regenerare, cred ca e numai mana Mamei Omida de merge masina fara probleme....Zic si eu...
La ultima scanare, am gasit si eroare pe actuatorul de la turbina, dar omul zice, din experienta, ca la aceste motoare eroarea este data de faptul ca, mergand cu filtrul infundat, se depune calamina pe geometria variabila a turbinei, nicidecum ca ar fi actuatorul defect...Multi schimba acest actuator concomitent cu ,curatarea si planarea geometriei, fapt care nu te lasa sa vezi de unde a fost defectul mai exact....La masina veche am curatat geometria, cei drept la 700000 km nu la 300, dar diferenta este ca aceea era vacumatica fara legatura cu calculatorul masinii fata de actuala care este electronica si la cea mai mica "agatare" da eroare in calculator si incepe balciul...Mergem inainte,vedem ce o fi...
Cu toate astea, pe zi ce trece ma conving (probabil boala isi face efectul ) ca atunci cand o sa schimb masina, tot un V6 de 3000 o sa imi iau !!!Prietenii stiu de ce iar cei care nu stiu ar trebui sa afle ...acu fie vorba intre noi, chiar sunteti multumiti de cum a facut sotia ciorba toata viata...si cu toate astea ati ramas impreuna .
Weekend placut tuturor...Stima.
Cine o fi fost prima oara, oul sau gaina...s-a infundat filtrul si s-a ' murdarit' geometria, sau a obosit actuatorul si s-a infundat filtrul...
Ramanem prieteni toti, cei cu contributie sau doar cei cu chemari la atelier si dam vina pe bujie.
Important este ca cei care citesc sa se aleaga cu ceva informatii utile, altele decat nr de telefon sau adrese de maistrii.
Indiferent cine a fost primul,oul sau gaina, la existenta lor a contribuit major si...bujia cocosului !!!In lipsa "cocoselului" se pare ca a cedat tot sistemului.Dar bineinteles,Batman traieste ....
PS:cat priveste contributiile tehnice versus numerele de telefon ale Maestrilor, eu zic sa lasam publicul sa aprecieze asta....
Salutare. Ca posesor de sprinter 519 cdi pot spune ca daca apare vre-o problema la acest model aproape ca nimeni nu-i mai da de capat. La un simplu search pe net despre motoarele om642 o sa ramai surprins de cate probleme au nerezolvate.
Nu cred ca exista problema fara rezolvare cinconteaza cine lucreaza la masina.
Corect. Dar sunt cazuri in care se schimba piese/componente fara rezultat.
Eu asa am patit la aceasta masina si sincer nu mai vreau sa investesc in ea.
Nu gasesti pe cineva care intr-adevar sa se ocupe de problema mai in amanunt, asta o spun pe raza judetului iasi. Toti isi dau cu parerea.
Scuze ca nu am fost on topic.
Pai daca tot vorbim de probleme zi ce ai tu ca poate le punem cap la cap cu ale mele si le rezolvam....Parerea mea, vorba bancului, "nu exista femeie urata, ci barbat insuficient de beat" , cred ca nu exista probleme de nerezolvat la o masina, ci oameni insuficient de pregatiti si dispusi sa faca experimente pe banii nostri...
Cat priveste problema acestu subiect, parerea mea este ca trebuie tinut cont de urmatoarele:
-epurator gaze motor schimbat,pentru a nu baga vapori in exces pe evacuare si a infunda filtru
-toate bujiile functionale,pentru a asigura o regenerare completa
-turbina in stare de functionare buna, eventual data jos curatata si planata in cazul in care exista suspiciuni de nefunctionare in parametri
Ca astea am vazut pana acum la mine si au fost remediate.Stima.
PS:sa nu ne uiti cu problemele tale, pentru ca cel putin aici sunt putine probleme expuse de care sa stim cu totii si ar fi binevenite...Asa mai invatam si noi...
Salut Cristi. Daca te uiti pe post-urile mele de acum un an si ceva eu cautam pe acest forum rezolvari/solutii. Tu la vremea respectiva mi-ai zis ca daca merge de ce n-o las asa. Uite ca eu nu pot merge cu o masina care face in sarcina ca un pikamer sa-i zicem.
Referitor la motoare pot spune din ce am analizat eu de doi ani si ceva ca ele difera.
Sprinter 218/318/518 sunt fabricate pana in 2009 si ca probleme sunt: scurgeri de ulei la racitorul de ulei care se afla intre chiuloase, defectarea motorasului care actioneaza clapetele de admisie(se defecteaza din cauza uleiului care se scurge la intrarea in turbina). Aici trebuie sa faci ca gazele si uleiul de la epurator sa nu mai intre in galeria de admisie, eu i-am pus un dopla intrarea pe admisie, iar epuratorul l-am conectat la un furtun ce l-am atasat pe langa motor cu un pet de 2 litri pentru colectarea uleiului.Cam primitiva solutia dar macar am scapat de ulei pe admisie. Sunt kit-uri speciale care se folosesc dar eu am preferat deocamdata aceasta solutie deoarece am "investit"destul in masina.
Cat despre modelele 219/319/519 cum e si al meu pot spune ca au eliminat din problemele pe care le aveau modelele anterioare,adica nu mai sunt scurgeri de ulei le la racitorul de ulei, nu mai sunt clapete pe admisie,deci nici motorasul respectiv nu mai exista.In schimb sunt alte ciudatenii pe care trebuie sa le aflam pe banii si timpul nostru, iar asa zisii meseriasi invata si ei pe masinile noastre.
Acum un an, eram tare ca "ursul" era in padure si eu il bateam la fund , acum cand e la mine in batatura, nu mai sunt asa de sigur ca vreau sa ma pun cu el
Eu deocamdata nu am nici o scurgere de ulei, asa ca inca stau bine...
PS: un numar de telefon sa ne auzim sa povestim mai multe??
Salut Cristi. Daca te uiti pe post-urile mele de acum un an si ceva eu cautam pe acest forum rezolvari/solutii. Tu la vremea respectiva mi-ai zis ca daca merge de ce n-o las asa. Uite ca eu nu pot merge cu o masina care face in sarcina ca un pikamer sa-i zicem.
Referitor la motoare pot spune din ce am analizat eu de doi ani si ceva ca ele difera.
Sprinter 218/318/518 sunt fabricate pana in 2009 si ca probleme sunt: scurgeri de ulei la racitorul de ulei care se afla intre chiuloase, defectarea motorasului care actioneaza clapetele de admisie(se defecteaza din cauza uleiului care se scurge la intrarea in turbina). Aici trebuie sa faci ca gazele si uleiul de la epurator sa nu mai intre in galeria de admisie, eu i-am pus un dopla intrarea pe admisie, iar epuratorul l-am conectat la un furtun ce l-am atasat pe langa motor cu un pet de 2 litri pentru colectarea uleiului.Cam primitiva solutia dar macar am scapat de ulei pe admisie. Sunt kit-uri speciale care se folosesc dar eu am preferat deocamdata aceasta solutie deoarece am "investit"destul in masina.
Cat despre modelele 219/319/519 cum e si al meu pot spune ca au eliminat din problemele pe care le aveau modelele anterioare,adica nu mai sunt scurgeri de ulei le la racitorul de ulei, nu mai sunt clapete pe admisie,deci nici motorasul respectiv nu mai exista.In schimb sunt alte ciudatenii pe care trebuie sa le aflam pe banii si timpul nostru, iar asa zisii meseriasi invata si ei pe masinile noastre.
Daca sunt si alte intrebari va raspund cu drag.
Uite aici ceva folositor la Sprintere...oil catch can:
Salut,
am ajuns si eu proprietarul unui w 906 316 cdi din 2011.
Filtrul de particule, conform star a fost schimbat la 290.000 km.
Acum are 370.000 si filtrul pare ca nou... Sa speram ca va tine mult si bine.
Pana acum nu am facut numai vreo 1000 de km, dupa ce incep sa fac niste bani, bag turbina si injectoarele in verificare/reparatie capitala, schimb filtrul epurator si vedem cum se va comporta pe viitor, poate merge cat cel de fabrica.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment