Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

schimbare motor sprinter 906

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • schimbare motor sprinter 906

    Va salut! Sunt intr-o situatie delicata cu sprinterul meu, modelul nou si iau in calcul chiar schimbarea motorului. Ieri in drumul meu de la Cluj spre Alexandria, pe la Sibiu, motorul masinii a inceput sa scoata un sunet ciudat( gen tacanit de tacheti puternic), asta la 15 km dupa ce am alimentat de la un mol de pe autostrada sebes-sibiu. Am continuat drumul spre casa(300 km), si am si ajuns, sunetul parca auzindu-se tot mai putin. Pana ajung sa o desfac, ma gandesc la injector care nu lucreaza si ceva pe la supape.
    Intrebarea mea ar fi ce motor ar trebui sa caut? cu cel de sprinter tot sh nu stiu cat de durabil as fi... As fi mai incantat daca merge de la turism c,e class. Cred ca ar fi mai rezistente. va multumesc anticipat

  • #2
    Verifica ce sa intamplat in prima faza poate e reparabil si mai putin costisitor decat o schimbare de motor . Pe turisme sunt la fel motoarele nu sunt mai rezistente , dar le gasesti in stare mai buna .
    Honda.

    Comment


    • #3
      Poate ai pus benzina sau ai nimerit o motorina nasoala. Daca masina este EURO5, injectoarele se strica ultimele.

      Mai multe amanunte si eventual o diagnoza corecta poate te ajuta in deciziile urmatoare.
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #4
        Nu am bagat benzina, m-am uitat atent de cateva ori pe bon sa nu fi facut asta... oricum nu ar fi ajuns acasa daca as fi bagat benzina 40l. Posibil sa fi fost motorina proasta...

        Comment


        • #5
          Mergi la tester sa iti faca o diagnoza completa.
          Folosesti cumva ulei 2t in motorina? sau aditivi?

          Comment


          • #6
            Originally posted by vali b View Post
            Mergi la tester sa iti faca o diagnoza completa.
            Folosesti cumva ulei 2t in motorina? sau aditivi?
            Scuze de Off-topic !
            Hmmm...daca folosea ulei 2T cu specificatia corecta garantez ca nu avea nici o problema din cauza motorinei proaste .
            Eu folosesc de 5 ani la toate masinile (PDF sau fara) cu rezultate exceptionale.
            Sprinterului meu Euro 5 ii place la nebunie si toarce ca un motanel...
            Last edited by emanoeladrian; 03-06-2016, 23:55 PM.
            ML270 CDI 2004

            Comment


            • #7
              Nu am bagat niciodata ulei 2t sau aditivi in motorina.. o am de 3 luni si nu am apucat sa-i schimb nici uleiul. In Germania aparea ca ar fi fost schimbat recent si inca nu ar avea 10000 cu el. Am verificat cate ceva cu un prieten care are service si tot degeaba, motorul nu merge rotund, parca ar merge doar 3 injectoare. Nu ramane acum sa apelez la o ultima varianta si poate cea mai buna, am auzit de un mecanic profilat pe sprinter din Pitesti/Albota (costi), care lucreaza si la repr Mercedes dar si particular... Incep sa fiu tot mai dezamagit de sprinterul meu

              Comment


              • #8
                Imi pare rau Florin !
                Cred ca cel mai bine este sa mergi la Mercedes sa o puna pe un tester si atunci vei stii unde este 'buba' si te vei decide dupa aceea ce ai de facut.
                Parerea mea.
                ML270 CDI 2004

                Comment


                • #9
                  Revin cu noutati despre sprinter, din pacate tot mai proaste. Astazi, persoana despre care va vorbeam, Costi din Pitesti, a venit si mi-a pus star-ul pe masina. Verdictul, insa era dat de el imediat ce a auzit motorul mergand: supape rupte sau ceva de genul. Legat de cealalta problema( se aprinde check-ul cand depasesc 3000/rpm), testerul spune ca este regulatorul de presiune dupa rampa de vina. Regulatorul l-am schimbat in urma cu 3 luni,original pe bosh, si de atunci masina a mers poate 2 -3000 de km.

                  Comment


                  • #10
                    Revin cu noutatile. Am desfacut motorul si deasupra cilindrului 1 am gasit imprimat o bucata mica de fier, cca 1-2 cm, parca bucata de segment. A strambat supapele, le-am inlocuit si acum motorul se aude la fel ca inainte. Am verificat cilindrul sa nu se fi rupt vre-un segment, dar totul e bn, turbinele, nu e nimic rupt nici acolo. Intrebarea mea ar fi de unde a aparut bucata aceea de fier acolo? Posibil prin admisie?

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF