Salut.Am un vito 110cdi si am observat problema asta de vreo 2 saptamani .
Dimineata la pornire la relanti nu se aude niciun zgomot ciudat ,plec cu masina si dupa ce uleiul (zic eu) incepe sa se incalzeasca putin ,cam peste 30 de grade) la o turatie constanta de peste 2000 de ture in orice treapta as fi se aude un rontait la motor si cu cat accelerez se aude putintel mai tare.Nu va ganditit ca bate ca lingura in farfurie ,dar am urechea destul de sensibila si stiu cum tre sa mearga motorul asta.
MA gandesc ca as avea si ceva kilometri 407.000.
Schimb uleiul la 12.000 km.
Am schimbat uleiul acum 2 saptamani ,am dat chiar si baia jos(am avuto fisurata) si blocul pe interior e BEC .Nu are pic de depunere.
Uleiul care l-am bagat acum 2 saptamani a fost castrol 5w30 cel la 40 lei litrul.
Schimbul trecut (adica acum 1 an ) tot acelasi ulei l-am bagat, 5w30 .
Problema pare sa fie din directia tachetilor...Lantul daca dadea semne de oboseala se manifesta altfel presupun: se dezaxau pinioanele ,pornea greu..si-n plus am auzit motor care ii "hodorogea" lantul...si la relanti te speriai..
Credeti ca ar avea o cauza foarte mare uleiul?
Eu 10W40 castrol magnatec ii bagam pana acu 1 an si ceva si sincer nu am auzit tacaneala cu el. Nu stiu ce sa cred...
Multumesc.Astept pareri...As incerca sa schimb uleiul...dar sa stiu exact.
Dimineata la pornire la relanti nu se aude niciun zgomot ciudat ,plec cu masina si dupa ce uleiul (zic eu) incepe sa se incalzeasca putin ,cam peste 30 de grade) la o turatie constanta de peste 2000 de ture in orice treapta as fi se aude un rontait la motor si cu cat accelerez se aude putintel mai tare.Nu va ganditit ca bate ca lingura in farfurie ,dar am urechea destul de sensibila si stiu cum tre sa mearga motorul asta.
MA gandesc ca as avea si ceva kilometri 407.000.
Schimb uleiul la 12.000 km.
Am schimbat uleiul acum 2 saptamani ,am dat chiar si baia jos(am avuto fisurata) si blocul pe interior e BEC .Nu are pic de depunere.
Uleiul care l-am bagat acum 2 saptamani a fost castrol 5w30 cel la 40 lei litrul.
Schimbul trecut (adica acum 1 an ) tot acelasi ulei l-am bagat, 5w30 .
Problema pare sa fie din directia tachetilor...Lantul daca dadea semne de oboseala se manifesta altfel presupun: se dezaxau pinioanele ,pornea greu..si-n plus am auzit motor care ii "hodorogea" lantul...si la relanti te speriai..
Credeti ca ar avea o cauza foarte mare uleiul?
Eu 10W40 castrol magnatec ii bagam pana acu 1 an si ceva si sincer nu am auzit tacaneala cu el. Nu stiu ce sa cred...
Multumesc.Astept pareri...As incerca sa schimb uleiul...dar sa stiu exact.
Comment