Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sprinter haleste 1 litru antigel la 500 km

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 6 (0 members and 6 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sprinter haleste 1 litru antigel la 500 km

    va salut , ma poate ajuta vre un cunoscator m a disperat un sprinter 413 din 2002 am refacut planeitatea la chiulasa scaune la supape garnitura suruburi noi si dupa nici 600 km parcursi dupa ce am iesit din service am pus 1 litru antigel ,precizez ca inainte de reparatie bagam cam 1,5 -2 litri la aceeasi distanta ,masina trage nu am apa in ulei nici invers , baga cald ,la presiune in furtune este mai mare akum ca inante sa desfac motorul ,porneste bine ,daca am deranjat pe cineva imi cer scz sunt nou in zona


    RECITESTE regulile de postare!
    Last edited by cutaresku; 01-19-2016, 18:47 PM.

  • #2
    ceva sfaturi in limita timpului fiecaruia ms

    Comment


    • #3
      Daca te ajuta cu ceva a mai fost un coleg patit si pierdea pe la busonul de antigel(are o supapa in el am vazut).
      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

      Comment


      • #4
        Un test chimic te-ar ajuta sa identifici daca problema ta e din motor sau o pierdere.Ai verificat sistemul de racire cu kit de masurarea presiunii?Cred ca cel mai bine e sa cauti pe cineva care detine aceste scule pentru a fi indrumat exact spre tipul de defectiune.Se mai intimpla ca atunci cind sistemul de racire se incalzeste sa apara o scurgere de lichid de racire(radiatormotor,radiator incalzire,fisura bloc),datorita dilatarii ,dar scurgere ce nu poate fi vazuta fara substanta de contrast deoarece temperatura locului unde apare fisura/porul usuca imediat orice urma de umezeala.

        Comment


        • #5
          Originally posted by max5 View Post
          va salut , ma poate ajuta vre un cunoscator m a disperat un sprinter 413 din 2002 am refacut planeitatea la chiulasa scaune la supape garnitura suruburi noi si dupa nici 600 km parcursi dupa ce am iesit din service am pus 1 litru antigel ,precizez ca inainte de reparatie bagam cam 1,5 -2 litri la aceeasi distanta ,masina trage nu am apa in ulei nici invers , baga cald ,la presiune in furtune este mai mare akum ca inante sa desfac motorul ,porneste bine ,daca am deranjat pe cineva imi cer scz sunt nou in zona
          Salut,pentru inceput respecta regulamentul forumului! Pierderea de apa care nu lasa urme e destul de greu de identificat,de la buson defect,la fisuri ascunse prin chiuloasa! Du te la cineva care le stie!(eu personal i ti recomand sa schimbi busonul,furtunele daca sunt stranse si sa urmaresti daca nu lasa urme pe langa injectoare)
          Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

          Comment


          • #6
            Va multumesc si ma scuzati pentru postarile anterioare , am facut programare in service ptr solutia de contrast , presiune in instalatia de racire si presiune in camera de ardere cu pistonul jos ,revin cu informatii
            Last edited by cl600; 01-20-2016, 09:20 AM.

            Comment


            • #7
              Noi te scuzam, dar in cazul in care nu ai aflat pana azi,propozitiile incep cu litera mare si se termina cu punct !Cat priveste titlul cu "Sprinterul care HALESTE 1 litru de antigel" acesta se potriveste mai bine intr-o "creatie" a "maestrului" adi minune (scris intentionat cu litera mica, caci este el destul de mare ! ) decat pe un forum cu un regulament destul de clar !!!Asta in cazul in care e citit...
              Cat priveste problema ta, am avut un 316 care pierdea antigel,in rest nu avea nici o problema legat de incalzire sau presiune si s-a rezolvat prin schimbarea busonului de la radiator.De preferat ar fi sa iei original, 80-90 lei caci cele pe producator nu sunt bune.
              PS:scuzati off-topicul, dar chiar am ramas uimit de lipsa de reactie a celor care aveau grija pana acum.
              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

              Comment


              • #8
                Cristi te salut , te respect pentru ceea ce faci alaturi de moderatori in acest club ,am citit aproape toate postarile despre sprinter si va multumesc , in legatura cu postarile sa mi fie invatare de minte si sper sa nu mai deranjez pe viitor .
                Akum referitor la sprinter astazi intr un drum de ploiesti -alexandria si retur nu am mai completat antigel dar fara caldura la -18 grade ,apa

                Comment


                • #9
                  Cristi te salut (citit regulament ) ,nu este lipsa de bun simt ,respect pe toti cu moderatori in frunte pentru ce fac in acest club de bun simt , aceste postari le pun pe seama presiunii aparute din cauza problemelor aparute .Multumesc
                  Referitor la sprinter ,astazi intr un traseu ploiesti alexandria tur-retur cu incarcatura 300 km am constatat ca la -18 grade masina numai baga caldura ,control la furtune calorifer erau calde apa la 85 grade nemiscata ,surpriza de data asta furtunele motor radiator beton , desfac furtunul de admisie din intercooler am gasit o spuma albicioasa cu senzatia vapori apa .
                  Mecanicu s a consultat cu colegii sai si verdict chiulasa praf intre axele cu came sau camasa fisurata , l am intrebat daca se putea vedea aceste lucruri cand a desfacut motoru saptamana trecuta inainte sa ma duc sa rectific chiulasa nu a mai stiu ce sa spuna .
                  Astept ceva pareri si din partea voastra .

                  Comment


                  • #10
                    Uleiul nu are spume de la apa? La intrare in intercooler poate veni doar din epurator!Daca aveai blocul fisurat(camasa) ma gandesc ca ceda ceva in instalatia de racire! Hmm, asteptam detalii!
                    Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                    Comment


                    • #11
                      Cand ai rectificat chiulasa nu au facut si test de presiune ca sa vada daca e buna?Dar, un mare DAR, ia zii tu cum au inceput problemele la masina ta ca am eu impresia ca pe tine te durea capul si ai luat pastile de ficat Tind sa cred ca ai primit un diagnostic gresit de la inceput si Sebi11 e martor cum am luat eu masina din Germania cu pierdere de antigel si diagnostic de chiulasa fisurata si ea saraca avea doar dopul de la radiator infundat !Dupa schimbarea lui a mers cam 280 000 km fara nici o problema !
                      Cat priveste spuma albicioasa, are toate sansele ca la -18 grade sa fie de la condens, asta si in functie de ce cantitate era.Eu zic sa stai nitel si sa gandesti, caci altfel in baza unor mecanici schimbi si sotia si masina tot nu merge !Stima.
                      Ps:nu o fac pe moderatorul, doar ca am eu o mare"afinitate" catre tot ce ma duce spre "minoritatile conlocuitoare" si ma refer aici la vorbe,muzici si mentalitati
                      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                      Comment


                      • #12
                        Salutare din nou , sprinterul 413 undeva la inceput de noiembrie la un rulaj de 1000 km rulat numai pe tara completam 1,5 -2 litri antigel cu o medie de 1,5 tone pe dus si 1,0 tone pe retur ,caldura baga ,presiune nu facea ,am legat bidon de preaplin la radiator curat de alungul celor 2 luni cat am rulat cu problema asta ,masina pornea bine tragea in sarcina , mecanicul a dat verdict : chiulasa ovala .
                        Demontat toate cele si am ajuns la garnitura ,gata domne este ciupita garnitura din cauza chiuloasei.
                        Plecat la freza sa rectific chiulasa ca asa este normal ,tot am umblat akolo ,dupa spusele mecanicului , m am conformat si am mers la recomandarea lui la rectificat ,akum nu stiu ce activitati a facut ca am lasat o akolo si m au sunat cand este gata.
                        Dupa fata dreapta la chiuloasa,schimbat garnitura ,scaune supape si semring noi ,furtune apa schimbate si antigel nou filtre ulei ,am plecat din service si intr un rulaj de 800 km masina a mers fff bine ,la 2 zile dupa am plecat din ploiesti catre zalau si la cluj pe autostrada mi s a aprins becu la apa (rulaj 350 km cu 0,8 tone incarcatura ) si completez cu 0.5-0,6 litri pun mana pe furtune beton , ajung la zalau si mai completez iar 0,4 litri si pe retur zalau -ploiesti cu 1,8 tone am completat vre o 0.6 litri antigel ,cam asta este povestea mea si pe urma cursa la alexandria .
                        Am uitat sa i dau mecanicului suruburile de la chiuloasa noi sa le schimbe si le a strans tot pe cele vechi este posibil sa influenteze acest lucru ? multumesc

                        Comment


                        • #13
                          Tie iti facea si presiune in furtune inainte sa schimbi busonu cristi ?

                          Comment


                          • #14
                            Cat timp ai avut bidonul legat la preaplin ai gasit lichid in el sau era gol?Faptul ca era pierderea asa de mare,duce spre chiulasa, dar nu se lega cu altele:
                            -daca apa se ducea in ulei,trebuia sa vezi,ori spuma in ulei ori spuma in vas
                            -daca apa se ducea pe admisie,trebuia sa ai presiune imensa in vas,sa fiarba apa acolo si sa pierzi lichid pe la preaplin
                            Luat dupa aceste simptome eu nu umblam la chiulasa, cautam sa fiu sigur ca nu e in alta parte !!
                            La mine facea presiune in furtun, ne de speriat dar facea !Tocmai aici intervine rolul supapei din buson, sa dea drumul la o anumita presiune,altfel,daca e infundata, aceasta creste mult si ridica garnitura propriu zisa a busonului,moment in care antigelul pleaca pe furtunul de preaplin !Acum dupa ce ai umblat la chiulasa nu stiu sa zic de unde sa o incepi si unde sa termini...Plus ca,invatatura de minte: am lasat piesa la baieti si nu stiu ce au facut!!!Stai cu piesa in dinti,intreaba tot ce vrei sa faci,nu-i lasa de capul lor ca unii,mecanici buni au uitat inelara de 27 in motorul de Raba, si nu e o gluma e caz real !!!!Stima:
                            PS: nu vreau sa par un mos senil si plictisitor , dar incearca sa scrii si tu cuvintele intregi,fara scurtaturi gen mess, fara K in loc C, pune cratima la "sa i", iar unde ai uitat, sau nu stii, verifica pe Google ca sa scrii corect !!Te respectii intai pe tine, apoi pe cei din jur si apoi sa iti spun sincer, "da mult mai bine la CV" cand vede lumea ca nu sta de vorba cu un analfabet, ca e plina lumea de ei ) Parerea mea...daca te deranjeza ,o poti ignora.
                            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                            Comment


                            • #15
                              Iti multumesc pentru critici fara ironie ,intotdeauna sunt constructive ,revin cu informatii noi marti merg din nou in service .Bidonul era mereu gol nu am gasit nimic niciodata , ulei curat ,apa curata ,dar in schimb cum te uiti la motor din fata masinii la intercooler in partea dreapta unde urca furtunu in admisie la cot akolo jos era plin de o mazga albicioasa (ca cea din capacul culbutori de la dacie )deabia mai trecea aerul se strasese si cred ca nu putea urca spre admisie in stanga era curat dinspre turbo din motivul asta am considerat ca ajunge apa in evacuare.Verificat si inlocuit toate furtunele de apa si scurte si lungi ,inafara de cele de la calorifer ,numai stiu ce pot face .Multumesc de timpul acordat.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF