Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme sptinter 411

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme sptinter 411

    Salut

    Ma poate ajuta si pe mine cineva,am un sprinter 411 an 2002 achizitionat de curand
    problema :in viteza 1 2 3 trage foarte bine 4 asa si asa iar in viteza a 5 nu mai urca km coboara (parca se infraneaza )mentionez ca am fost cu injectoarele la verificat si am fost nevoit sa le repar da si fum negru si la plecare dupa loc

    S-a mai lovit cineva de asa ceva?
    Last edited by cl600; 11-15-2015, 22:48 PM.

  • #2
    In primul rand ar trebui sa respecti si sa citesti regulamentul casei.In al 2-lea rand cred ca masina iti intra in limp mode dar ca sa vezi motivul ai nevoie de o diagnoza, iar ca sa fie precisa ai nevoie de o diagnoza cu StarDiag.
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #3
      Imi cer scuze daca am gresit cu ceva ..multumesc pentru raspuns.
      Last edited by cl600; 11-15-2015, 22:48 PM.

      Comment


      • #4
        salut.
        azi am fost și am scanat mașinã stardiag și nu are nici o eroare,am fost cu injectoarele iar la verificat mi-au dat bãieți de acolo test pentru fiecare în parte și sunt toate în regula,turbina baga presiunea ceruta și în sarcina și în mers..și totuși mașinã nu trage și scoate fum...vreo idee ce mai pot verifica.precizez ca mașinã nu are Egr.

        Comment


        • #5
          Deobicei fum negru inseamna injectoare pompa sau turbo...
          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

          Comment


          • #6
            as încerca sã dau turbo jos mâine și sa fac o verificare. ce recomanzi sa încerc prima oara?precizez ca pe tester și pompa și turbina erau în parametrii

            Comment


            • #7
              Eu as incerca sincer turbina sa nu aiba joc.Masina cati km arata in bord?Verifica cand umbli la turbo tuburile de vaccum de la acutator si acutatorul in sine.Eu la 211 am patit sa mearga si din senin se bloca geometria variabila sau cel putin asa spunea mecanicul ca e.Alteori intra in limp dar nu aprinde nici un bec.Pana la urma am schimbat acutatorulnde la turbo si sa rezolvat.
              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

              Comment


              • #8
                17000km are masina acum si sincer atat are am toate actele la ea cu carte service cat si actee de la itp din olanda.nu are joc deloc la turbo.ma gandesc daca injectoarele au fost praf sa se fi blocat geometria variabila de la motorina nearsa?mai am si un 211 si de ceva timp a inceput sa faca cam la fel aceleasi simtome nu mai trage dar ala ii folosesc la curierat pe Bucuresti.

                Comment


                • #9
                  și încã o zi în care nu am reușit nimic.am fost cu turbina la verificat și ce sa vezi geometria variabila praf dupã cum spuneau bãieții de acolo

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by marius_buc View Post
                    și încã o zi în care nu am reușit nimic.am fost cu turbina la verificat și ce sa vezi geometria variabila praf dupã cum spuneau bãieții de acolo
                    am montat turbina pe mașinã și turbina noua reparata nu decompresa,am fost iar la cei care au reparat turbina și surpriza iar geometria lovita și blocata.vreo idee sa ma ajute cineva??

                    Comment


                    • #11
                      Personal cred ca sa gresit ceva la montaj/reparatie.
                      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                      Comment


                      • #12
                        mecanicul la care am montat turbina face des sprintere eu fac toate masinile la el nu am avut probleme pana acum cu manopera
                        am fost cu masina la cei care au reparat turbina..ei au zis ca au mai avut asa probleme si zic se pot descompune capul la bujii.ai mai auzit asa ceva?

                        Comment


                        • #13
                          Deja suna putin SF cel putin pentru mine.Hai sa o luam logic acum.Spirala de bujii ramane aprinsa dupa ce porneste motorul?In timpul diagnozei sa relevat vreo bujie arsa?Si daca ar fi 2 bujii arse tot nar avea treaba cu turbo.Stiu cazuri cand sa mers cu 2 bujii arse mai mult de 40000 km de teama ca se vor rupe cand le va schimba si na crapat nici o turbina.Si paremise ca si pe forum a slus cineva ca merge asa cu ele dar nu sunt probleme.Vad ca ai acelasi motor ca si mine pe Sprinter.Cand repui in functiune turbina verifica functionalitatea acutatorului geometriei.Il gasesti sub filtru de aer si vezi ca toate tuburile sa fie ok pe acolo ( sunt tuburi de vaccum sa nu fie coapte rupte etc.).
                          Last edited by broscutza2001; 11-17-2015, 21:57 PM.
                          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                          Comment


                          • #14
                            nu am avut nici o problema cu bujiile nu am nici un bec apris in bord ..sa stii ca pe mine ma luat capul deja cu masina asta..am reparat turbina azi pe ea se vedeau niste lovituri pe evacuare la geometria variabila toate bune si frumoase.Am montat turbina reparata pe masina.cand am observat ca in turatie furtunele de la turbo si de la intercooler stau in presiune maxima adica nu mai decompresa deloc,i-am sunat pe cei de la turbine si mi au spus ca e de vina valva de vacum,am schimbato cu una de pe alt sprinter,aceiasi problema ,am fost la ei si ei au constatat ca nu lucreaza geometria,au demonta turbina de la masina si ce sa vezi geometria era lovita cum zic ei 'de un corp strain'

                            Comment


                            • #15
                              Erau acelasi cod acutatoarele?Nu prea exista lovit de alt corp...E ceva putred la mijloc.
                              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF