Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Informatii Sprinter cu BlueEFFICIENCY

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Informatii Sprinter cu BlueEFFICIENCY

    Salutare, avem printre noi detinatori de Sprintere cu aceasta tehnologie ? Ma intereseaza ce anume implica in plus aceasta tehnologie, ma refer ca si costuri de intretinere, ca si mod de exploatare,daca necesita o intretinere speciala gen cum e uleiul pentru motoarele cu filtru de particule,ce probleme apar sau pot aparea, iar aceste pareri as dori sa le aflu de la cei care detin asa ceva sau care folosesc masini cu asa ceva.
    Teorie,am studiat,"povesti de parcare" am auzit, dar as dori si relatari de la cunoscatori,daca se poate.
    Multumesc anticipat.Stima.
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

  • #2
    Ca sa revin cu o precizare la acest subiect, ma interesau costurile de intretinere pentru cele care au si motoare cu Bluetec, pentru ca acolo ma gandesc ca ar fi alte costuri...
    Cat priveste cele cu pachet Bluefficiency,faza cu acel consum redus de combustibil e reala,vizibila sau e doar reclama?Iar chestia cu Start stop nu omoara electromotorul,bateria si restul ?
    Cam astea ar fi intrebarile la care as vrea sa aflu informatii "live" cum s-ar spune, nu date tehnice de pe net...Stima.
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

    Comment


    • #3
      Nimic ?Nu foloseste nimeni,nu lucreaza pe asa ceva ?Sau toata lumea e la munca numai eu mai pierd timpul pe aici ??
      Acum din ciclul "eu centrez,eu dau cu capul" , eu intreb eu raspund, o cheltuiala in plus o vad datorita faptului ca numai functia start/stop,care cica reduce consumul de carburant(or fi si astia veri cu Volkswagen ?? ) implica o baterie speciala care costa o gramada de bani in momentul in care o schimbi.Plus ca pompa de motorina e altfel fata de cea normala,pompa de servodirectie altfel, ambele comandate electronic, asa ca ma gandesc eu ca, mai multa electronica si senzoristica pe masina e tot ce iti poti dori atunci cand ai o problema si nu stii de unde sa o incepi... .PLus ca mai trebuie sa urmaresti si bordul cand iti arata ea sa schimbi viteza, ca sa fii eco, altfel dai bani degeaba daca schimbi tot cand vrei tu...
      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

      Comment


      • #4
        BlueEffieciency refera in principal la un management energetic foarte agresiv.

        Ceva de genul, daca apesi tare pe acceleratie, alternatorul nu mai baga nimic, compresorul de clima se da la minim, etc, iar daca mergi la 'vale' alternatorul si compresorul de clima baga maxim...am exagerat explicatia dar in mare asta inseamna.

        De la Euro5 in sus, Blue Effieciency fiind un fel de faza a doua de Euro5, toate modelele MB dau rezultate doar cu uleiul original si doar cu baterie AGM.

        Start/Stop reduce consumul, cum altfel...iar viata electromotoruli sau a motorului nu pare sa se scurteze.
        Prin targ sau chiar pe strazi regasesti motoarele Euro5 StartStop, Bleu Effic cu peste 400K km care inca arata in bord 100-200K km.


        BlueTec, se regaseste de obicei la Euro6 ( poate la camioane, dube, etc sa fie altfel - nu sunt la current) si pe langa ureea respectiva, mai nou a aparut si un ulei special.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Dupa mine toata eficienta asta inseamna batai de cap in plus,baterie,senzori,dureri de cap si buzunar cand s-or certa senzorii intre ei si nu or mai merge,iar cat priveste rezultatele sunt aceleas ca si motoarele euro 6 si 7 !!!Pe bune,chiar exista asa ceva sau cei de la Vw sunt singurii prinsi???
          Cand toata lumea spune de ceva ani ca s-a cam terminat mecanica si nu prea mai ai cum sa o dai la intors sa nu mai scoata motorul ala noxe ,de unde tot apar cele euro 6,7 ??Nu cumva e tot o minciuna si asta ca sa vindem tigai pe piata???Eu asa cred !!
          Cat priveste subiectul nostru,de unde tot scoti tu economie din combustibil cu tot felul de pachete economice??Ca stie alternatorul cand sa se opreasca si demarorul cand sa faca cartofi prajiti !!Asta da,probabil dar doar in conditii de laborator!Pai cum ramane cu turbina care trebuie sa se raceasca cand motorul se opreste singur??Sau cumva facem si aici ca la farmacie:anul asta vindem buline de cap sa le treaca durerea dar de la ele o sa se inbolnaveasca de ficat si vin la anul sa cumpere altele,asa ca noi avem vanzare !De cateva zile de cand tot sap pe net,am ajuns la concluzia ca e mai bine sa nu ma leg la cap daca nu ma doare,si ca nu stiu cata economie face dar tind sa cred ca e doar marketing pentru a-si vinde fiecare firma tigaile !!
          As fi fost curios sa aflu ceva de la cineva care a mers efectiv cu asemenea utilaje,dar sunt rare din cate vad...Stima.
          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

          Comment


          • #6
            Nenea Cristi ...dacã gãsești pe afarã o altã"Stelã"mai noua, km putini...aia e "Eficiențã maximã".....astea noi nu vreau sã mã gândesc ce înseamnã sã se strice și sã nu îi dai de cap.

            PS:eu mã tot uit dupã un 411,413 sau chiar 416 Cdi(carosata sau prelata)cu km putini ...dar nu prea se mai gãsesc....
            EVA mea a trecut de 400.000 și merge ...
            Last edited by cruiser; 10-02-2015, 21:08 PM.

            Comment


            • #7
              Pai mai "noua decat Stela" sunt doar astea noi, iar cu km putini...le gasesti doar in Vitan !!!Problema ca pe unde umblu eu nu mai merge cu euro 3, sunt si 316 la care nemtii au pus filtru de particule dar nu stiu daca sunt de fabrica si nici nu stiu cum se comporta acel motor cu filtru de particule, plus ca treci la ulei 5w30, adica alte cheltuieli...
              Raman la parerea, de care ma tin de ceva ani, masina buna,in mintile ei,rulata cu grija un an maxim doi si apoi cu toate parerile de rau ....next si trecut la nivelul urmator !!!
              Altfel daca stam cu una sa imbatranim la un singur nivel,inevitabil apar si probleme si in plus cred ca trebuie sa traim in prezent,indiferent daca ne place sau nu si sa nu ramanem prinsi in trecut !!!Progresul vine prin evolutie !! Parerea mea,care este... Stima.
              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

              Comment


              • #8
                Ca sã schimbi mașinã la 2-3 ani....trebuie bani serioși...mai ales dacã o iei de nouã,ideea nu e rea,dar la cum se plãtește transportul sã nu ajungi sã muncești doar pt.mașinã.
                Și dacã o iei Sh,veche de 2-3 ani,e loterie,cine a luat-o de noua si o vinde și va pierde destui bani la vanzare,nu o vinde degeaba......
                Existã și excepții.....
                Cristi tu îți știi socotelile,ca fiecare....
                Last edited by cruiser; 10-03-2015, 20:51 PM.

                Comment


                • #9
                  Sprinter 216 din 2012

                  La multi ani !! Tuturor colegilor .

                  Am gasit si doresc sa cumpar Sprinter-ul acesta , nu fac transport de marfa dar fac drumuri dese prin Europa, masina va merge mai mult goala .
                  Doresc pareri despre fiabilitate si stabilitate cand este goala .
                  Nu sunt vitezoman si de obicei circul cu 120 la ora 95% din drum .

                  Multumesc anticipat pentru parerile voastre despre masina.

                  Adrian E.



                  Uitasem am negociat cu dealer-ul si instalarea unui Tempomat...si un pret bun..
                  Last edited by emanoeladrian; 01-04-2016, 11:03 AM.
                  ML270 CDI 2004

                  Comment


                  • #10
                    De curiozitate la ce pret ai ajuns?

                    Daca ar fii sa mai iau acum alt sprinter obligatoriu ar fii;

                    rezervor de 100l/ cu asta de 75 parca stai tot timpul prin peco
                    camera pe marsarier/are un unghi la oglinzi de mori
                    sirocou pe apa cu programator sau telecomanda/daca stai mai prin sud se schimba treaba.
                    scaun perna aer/daca bagi km multi si esti lung in picioare ai sa vezi ce si cum
                    scaune incalzite
                    parbriz incalzit ca e mare a naibii si cind ingheata iti vine a .......

                    Despre stabilitate fara grija /la fiabilitate nu stiu la e5, eu la e4 nu am probleme dar am luat la putini km de la armata germana si inca nu am trecut de 100.000.E drept ca nu mai fac decit loco ptr mine.
                    Km multi fara evenimente iti doresc.

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc Misu,

                      Am ajuns la Erding in Germania, maine ma duc sa vad masinuta..mai este una la 100.000km din 2010 un 316 frumusel pe la 15.000nenegociat , il vad si pe acela.

                      216-ul il lasa la 18.000E are 24.000km si ii da inca 2 ani garantie. In pretul asta firma imi pune Tempomatul..ca masina nu il are...
                      Mie imi place ca este model mic si e suficient pentru nevoile mele si ale casei.

                      Am sa intreb maine daca ei nu au scaun cu perna de aer sau daca pot sa-l schimb (comand) si cam cat costa. Cred ca destul de mult avand in vedere si manopera instalarii compresorului,instalatia...etc.
                      ML270 CDI 2004

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by emanoeladrian View Post


                        Am sa intreb maine daca ei nu au scaun cu perna de aer sau daca pot sa-l schimb (comand) si cam cat costa. Cred ca destul de mult avand in vedere si manopera instalarii compresorului,instalatia...etc.
                        Nu e nevoie de compresor .
                        Doar la camioane e leget la instalatia de aer.
                        La dube e doar scaunul pur si simplu.

                        Comment


                        • #13
                          Ia vezi si prin Karlsfeld poate prinzi ceva.Da o cautate dupa [nfz center] e un prieten stabilit acolo si are cite ceva ,nu mai stiu de preturi.
                          Orice ai lua sa fie intr-un ceas bun.

                          Comment


                          • #14
                            Multumesc Misu, l-am luat. Il prezint intr-un topic aparte .
                            ML270 CDI 2004

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF