Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sprinter 311 313 sau 316 model nou

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu am intrebat pentru al meu Sprinter 211 si tot ii repetam de capacitatea cilindrica si ei imi spuneau ca la utilitara nui intereseaza asta ci doar puterea in kw a motorului
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #17
      Originally posted by daniel View Post
      Total gresit colegule,
      Impozitul se plateste la fel pentru utilitarele pina in 3,5 tone.
      La fel adica dupa tonaj.Difera de la oras la oras, comuna, etc.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Misu1970 View Post
        La fel adica dupa tonaj.Difera de la oras la oras, comuna, etc.
        Deci cum sta treaba in final cu impozitul? Difera in functie de motor sau nu?

        Comment


        • #19
          Tot n-am inteles cum se plateste impozitul, acelasi impozit pentru motor de 2,5 e si pentru 3,0?? Si domnule Nazarov mi-ati mai ramas dator sa mai spuneti ceva cand ajungeti acasa astept raspuns

          Comment


          • #20
            Impozitul se calculeaza la fel pentru toate utilitarele.Depinde de ce au hotarit cei din consiliul local din primaria unde vei inmatricula masina,respectiv au un coeficient hotarit de ei, pe care i-l inmultesc cu grupe/fractiuni de cite 200 cc din cilindree.Personal,pentru Vito,2151 cc,N1,am platit pe anul aceste(tot anul) 380 ron.Asta la comuna,la oras poate diferi de zona de domiciliu.
            O zi buna,
            Last edited by daniel; 06-21-2015, 12:35 PM.

            Comment


            • #21
              Sprinter sau Crafter

              Totusi 315 sunt asa pacatoase? Are si putere si cred ca si consum mai mic...si am auzit ca pe Vito trag foarte bine si sunt bune...
              La firmele de transport am vazut foarte multe 518/519 dar motoare de 2,2 foarte putine...ba cateva 510,altele 516, dar foarte putine 513 (ma intreb de ce)

              Eu ma gandesc ca un 313 mi s-ar potrivi...voi ce spuneti? Adica ma intereseaza sa fie fiabil, sa consume putin , si sa aiba si putere,sa traga mai bine ca Lt-ul ...De Craftere ce stiti? Am vazut ca este acelasi motor de pe vechiul Lt, cel de 2,5 in 5 cilindri de 109 sau 136 cai putere... Si totusi am vazut mult mai multe Sprintere noi pe strada decat Craftere? Dar ma gandesc ca motorul in 5 cilindri ar trebui sa fie mai fiabil decat cel de 4 de la Mercedes.. Voi ce spuneti?

              Comment


              • #22
                Colegule, ai trecut de la Lt la Sprinterul vechi, dupa asta intrebai de Transit si Master, iar acum vrei Sprinterul nou sau chiar un Crafter. Nu te supara ca-ti zic, dar hotaraste-te o data ca esti mai rau ca o femeie cand vine vorba de alesul masinilor

                Comment


                • #23
                  Originally posted by mbenz View Post
                  Colegule, ai trecut de la Lt la Sprinterul vechi, dupa asta intrebai de Transit si Master, iar acum vrei Sprinterul nou sau chiar un Crafter. Nu te supara ca-ti zic, dar hotaraste-te o data ca esti mai rau ca o femeie cand vine vorba de alesul masinilor

                  Colegule acum sa vin cu explicatia ) initial ma incadram cu banii undeva pentru o masina pana in 2006 deci ma uitam la modelele vechi..acum am avut sa zic un fel de afacere ce mi-a adus inca ceva bani si am hotarat sa caut una cat mai noua...Iar de Transit,Masterr,eyc intrebam orientativ ) sper ca ai inteles

                  Acuna dilema mea e intre Sprinter nou si Crafter,tot caut pe net informatii,pe forumuri dar nu gasesc nimic util despre cele 2..ma gandeam ca poate mai sunt colegi aici care ma pot ajuta

                  Comment


                  • #24
                    Da, eu te pot ajuta.
                    Daca in general cari mai mult de 2 tone, ia-ti punte dubla. Daca greutatea e pana in 2 tone de obicei, ia-ti punte simpla.
                    Daca vrei W906, ia-ti 3,0 V6, un motor care o sa-ti fie foarte util cand intalnesti vreun deal si o sa ai ceva greutate pe tine. De 2,2 am auzit pareri mai putin bune, chiar ma uitam dupa un Sprinter platforma in Germania si care erau 2,2 si aveau in jur de 400.000 km aveau deja un motor schimbat. La Crafter as spune pas in locul tau.
                    Acum, recapitulare:
                    1. Maxim 2 tone pe masina: 318/319
                    2. Peste 2 tone pe masina: 518/519

                    Ps: nu, cu 315 nu o sa faci acelasi lucru pe care il faci cu V6-le. Cuplul de la 6 cilindri nu o sa-l recupereze nici 30 de turbine. Si daca mergi normal (cu 100km/h) nu cred ca o sa fie diferenta mare de consum.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by mbenz View Post
                      Da, eu te pot ajuta.
                      Daca in general cari mai mult de 2 tone, ia-ti punte dubla. Daca greutatea e pana in 2 tone de obicei, ia-ti punte simpla.
                      Daca vrei W906, ia-ti 3,0 V6, un motor care o sa-ti fie foarte util cand intalnesti vreun deal si o sa ai ceva greutate pe tine. De 2,2 am auzit pareri mai putin bune, chiar ma uitam dupa un Sprinter platforma in Germania si care erau 2,2 si aveau in jur de 400.000 km aveau deja un motor schimbat. La Crafter as spune pas in locul tau.
                      Acum, recapitulare:
                      1. Maxim 2 tone pe masina: 318/319
                      2. Peste 2 tone pe masina: 518/519

                      Ps: nu, cu 315 nu o sa faci acelasi lucru pe care il faci cu V6-le. Cuplul de la 6 cilindri nu o sa-l recupereze nici 30 de turbine. Si daca mergi normal (cu 100km/h) nu cred ca o sa fie diferenta mare de consum.
                      Mersi mult colegu,exact genul asta de informatii asteptam Deobicei pun pana in 2tone,deci o punte simpla imi e de ajuns.. Mai vreau sa'ti pun cateva intrebari (sper sa nu te inebunesc de cap,dar sunt multi bani si nu vreau sa fac o alegere care sa o regret dupa):

                      1. De ce ai zis sa spun pas la Crafter? Eu tot nu-mi dau seama de ce zice lumea ca nu se compara cu vechiul Lt,ca sunt puse pe el motoare in 5 cilindri(unul in plus fata de Mercedesul de 2,2), si este exact aceeasi motorizare de 2500 109 cai putere(mai sunt si de 136 si de 163 stiu). Deci daca e acelasi motor care a fost laudat de toata lumea,cum de nu mai merge asa bine??

                      2. Am vazut ca sunt 2 versiuni mai lungi la Sprinter: lung si extralung .. Cel lung mi se pare ca e putin mai lung decat cel mediu de la generatia veche.. Il pot conduce cu B-ul? Sau sa aleg pe cel mai scurt un pic decat cel mediu din gen.veche?

                      3. In mare,mi.am facut o idee, un 318 ar fi potrivit...ce ma framanta e daca nu trebuie sa platesc taxe foarte mari in comparatie cu cele de 2,2 si daca nu consuma mult?! Citisem la un coleg ca a consumat cu un 518 cu clima,2 tone remorca si 19 persoane,vreo 17-18 litri ceea ce e imens de mult...adica nu produc atatia bani astfel incat sa.mi permit sa consume atat ..

                      Mersi anticipat

                      Comment


                      • #26
                        1. Crafter-ul nu prea mai are legatura cu Lt-ul de 109 cai decat la numarul de cilindri. Crafter-ul e common rail, o mizerie infecta de la Vw care se strica mereu, inca de la prima revizie au fost cazuri cu motorina in baia de ulei. Personal, chiar daca am Lt, as da Crafter-ul si T5-ul la remat direct, pentru ca traiesc dupa renumele pe care l-a facut Lt-ul si T4, care sunt masini net superioare acestor plastice noi.

                        2. Daca e pe punte simpla, sigur e cu B-ul, tot ce conteaza e sarcina utila. Dar stai linistit, cu cele de 3,5 tone nu o sa te incadrezi niciodata cu greutatea, important e sa ai mereu la tine una sau doua bancnote de 100 de ron in caz de te opreste careva.

                        3. Colegul ti-a spus si in ce stil a mers cu masina aia? Daca face Italia cu ea, te rog eu mult sa nu ne mai pomenesti de oameni de genul, ei nu pun niciodata greutate pe masina iar jantele se fisureaza singure, eventual cand sunt goi. Am punte simpla de 2 ani si ceva, crede-ma ca am mai urcat cate un jeep pe platforma (aproximativ 2500kg) si nu numai o data, nu am avut nici o explozie niciodata, nici jante fisurate sau sparte.

                        Am condus 311 din 2007 cu 2-3 tone frecvent pe el, consum in jur de 12 exterior. Nu cred ca 318/319 ar consuma mai mult.
                        Diferenta la impozit intre 2,2 si 3,0 nu stiu cat e, dar fiind autoutilitara, sigur nu platesti 2500 ron la 3,0 ca la autoturism, cred ca in jur de 500 ron. Ia-ti V6 si nu o sa-ti para rau!


                        Ps: nu mi-as dori cumparatori ca tine, dar din pacate am avut cativa de genul pe cap
                        Last edited by mbenz; 06-26-2015, 17:36 PM.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by mbenz View Post
                          1. Crafter-ul nu prea mai are legatura cu Lt-ul de 109 cai decat la numarul de cilindri. Crafter-ul e common rail, o mizerie infecta de la Vw care se strica mereu, inca de la prima revizie au fost cazuri cu motorina in baia de ulei. Personal, chiar daca am Lt, as da Crafter-ul si T5-ul la remat direct, pentru ca traiesc dupa renumele pe care l-a facut Lt-ul si T4, care sunt masini net superioare acestor plastice noi.

                          2. Daca e pe punte simpla, sigur e cu B-ul, tot ce conteaza e sarcina utila. Dar stai linistit, cu cele de 3,5 tone nu o sa te incadrezi niciodata cu greutatea, important e sa ai mereu la tine una sau doua bancnote de 100 de ron in caz de te opreste careva.

                          3. Colegul ti-a spus si in ce stil a mers cu masina aia? Daca face Italia cu ea, te rog eu mult sa nu ne mai pomenesti de oameni de genul, ei nu pun niciodata greutate pe masina iar jantele se fisureaza singure, eventual cand sunt goi. Am punte simpla de 2 ani si ceva, crede-ma ca am mai urcat cate un jeep pe platforma (aproximativ 2500kg) si nu numai o data, nu am avut nici o explozie niciodata, nici jante fisurate sau sparte.

                          Am condus 311 din 2007 cu 2-3 tone frecvent pe el, consum in jur de 12 exterior. Nu cred ca 318/319 ar consuma mai mult.
                          Diferenta la impozit intre 2,2 si 3,0 nu stiu cat e, dar fiind autoutilitara, sigur nu platesti 2500 ron la 3,0 ca la autoturism, cred ca in jur de 500 ron. Ia-ti V6 si nu o sa-ti para rau!


                          Ps: nu mi-as dori cumparatori ca tine, dar din pacate am avut cativa de genul pe cap

                          De ce colegu? ) nu se stie cat o s-o tin,poate si 8-9 ani..deci trebuie sa iau una pe care sa ma bazez,nu sa bag bani in ea..

                          Ca ziceai de 311.. Cred ca dupa astea de 3000 v6, ar fi cele mai bune..adica a fost si pe modelul vechi motorul si nici nu e fortat sa se scoata multi cai.. E si simplu,n-are 2 turbine.. Cum ti se pare?

                          Comment


                          • #28
                            Pai te cam incadrezi in tiparul romanului care vrea o masina sh perfecta, ceea ce nu prea exista.
                            Daca tii o masina 8-9 ani, cu siguranta o sa bagi bani in ea, asta daca vrei sa o tii din scurt, nu sa-ti fie frica sa pleci cu ea la drum.
                            311 mi se pare un fel de Logan de 1,4. Daca dai de vreun deal mai "rau", nu il urci cu a sasea GOL! Nu mai pun la socoteala ca cel pe care l-am condus avea la 2000 de ture in a sasea 80km/h ...

                            Comment


                            • #29
                              316-2.7(motor)

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by mbenz View Post
                                Pai te cam incadrezi in tiparul romanului care vrea o masina sh perfecta, ceea ce nu prea exista.
                                Daca tii o masina 8-9 ani, cu siguranta o sa bagi bani in ea, asta daca vrei sa o tii din scurt, nu sa-ti fie frica sa pleci cu ea la drum.
                                311 mi se pare un fel de Logan de 1,4. Daca dai de vreun deal mai "rau", nu il urci cu a sasea GOL! Nu mai pun la socoteala ca cel pe care l-am condus avea la 2000 de ture in a sasea 80km/h ...
                                Gandeste'te ca 311 are 109 cai dar sunt si 308 deci si mai lente ) totusi lt-ul meu trage binisor la cei 109 cai.. 313 ar fi ceva mai sprinten si 316 am inteles ca e generatie noua si ca scoate consum mai bun,e mai fiabil

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF