Salut pe toata lumea!
La intoarcere din penultima cursa, la Arad, mi s-a aprins becul de la ulei. Am completat cu doi litri (asa cum imi spunea indicatia din bord) si am plecat spre Bucale. Cand am ajuns in capitala (aprox. 600 km) becul s-a reaprins!!!! Deci a consumat 2 litri la 600 km! Am completat si am plecat acasa, in Bacau (300 km). Am facut schimbul de ulei si am plecat intr-o alta cursa, gandindu-ma ca acel consum exagerat provenea de la subtierea uleiului cauzata de repetatele regenerari despre care am vorbit in alta postare. Mai pe scurt, masina a inceput sa 'manance" 1 litru de ulei la 100 km!!!! Verificari facute: pierderi, scurgeri - NU, epurator gaze cu membrana fisurata - inlocuit, turbina - totul uscat, fum nu scoate deloc. Au mai ramas simeringurile de la supape si segmentii raclori dar ma sperie acest scenariu.
Va rog sa ma ajutati si sa-mi mai dati vreo idee; ati mai auzit de asa ceva la un motor V6 despre care se spune ca sunt nemuritoare (de aceea l-am si ales)? Ce sa mai verific? Am fost la reprezentanta si cand mi-au dat pretul lucrarii era sa fac infarct! La o segmentare ei vor sa schimbe si bielele!!!!
Ce sa mai fac? Imi vine sa-i dau foc!!
Va multumesc anticipat!
La intoarcere din penultima cursa, la Arad, mi s-a aprins becul de la ulei. Am completat cu doi litri (asa cum imi spunea indicatia din bord) si am plecat spre Bucale. Cand am ajuns in capitala (aprox. 600 km) becul s-a reaprins!!!! Deci a consumat 2 litri la 600 km! Am completat si am plecat acasa, in Bacau (300 km). Am facut schimbul de ulei si am plecat intr-o alta cursa, gandindu-ma ca acel consum exagerat provenea de la subtierea uleiului cauzata de repetatele regenerari despre care am vorbit in alta postare. Mai pe scurt, masina a inceput sa 'manance" 1 litru de ulei la 100 km!!!! Verificari facute: pierderi, scurgeri - NU, epurator gaze cu membrana fisurata - inlocuit, turbina - totul uscat, fum nu scoate deloc. Au mai ramas simeringurile de la supape si segmentii raclori dar ma sperie acest scenariu.
Va rog sa ma ajutati si sa-mi mai dati vreo idee; ati mai auzit de asa ceva la un motor V6 despre care se spune ca sunt nemuritoare (de aceea l-am si ales)? Ce sa mai verific? Am fost la reprezentanta si cand mi-au dat pretul lucrarii era sa fac infarct! La o segmentare ei vor sa schimbe si bielele!!!!
Ce sa mai fac? Imi vine sa-i dau foc!!
Va multumesc anticipat!
Comment