Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Spira buji aprinsa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spira buji aprinsa

    Buna am observat ca dimineata la prima pornire ramane spira de la bujii aprinsa cateva secunde dupa se stinge si nu se mai aprinde,adica dupa aia se aprinde normal si se stinge.
    Am pus diagnoza si mi-a dat ceva la bujiia 2 nu ca ar fi arsa ci ceva scurtcircuit si inca o eroare dar nu tin minte.
    Am verificat bujiile 2,si 3 sau 3si 2 nu stiu de unde se numara cilindri si nu sunt arse.
    Cineva a patit ceva asemanator?Ce credeti ca ar fi?

  • #2
    La mine aceeași problema de câteva zile.(pun contactul,se aprinde martorul...se stinge,pornesc motorul ,se aprinde iar si dupã câteva secunde bune se stinge si rãmâne stins.
    Am mai patit-o...este o bujie arsa.

    Eu o sa o schimb .....dar mai la toamna,acu vine caldura....

    Comment


    • #3
      Am pus diagnoza din nou .
      De prima data mi-a dat bujie cilindrul 1 scurtcircuit la masa
      Am sters erorile ,am oprit motorul ,la-m pornit din nou si am avut 2 erori
      bujie 1si2 scurtcircuit la masa,si erorile astea au ramas stocate cateva secunde numai dupa aia le-am putut sterge.
      Ce ziceti ?Sa fie releul?
      Daca ar fi bujia mi-ar da circuit deschis nu?

      Comment


      • #4
        Cred ca sigur e una sau ambele bujii arse, cand e releul becul ramane aprins si nu se mai stinge. Cel putin asa a fost la mine. Stima.
        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

        Comment


        • #5
          Totusi ca sa pot ajunge la bujii trebuie sa demontez admisia?La doua am ajuns cumva .Si de unde se numara cilindri?Cartea spune de la utilizator dar...

          Comment


          • #6
            Din cate stiu eu,daca nu gresesc,numaratoarea cilindrilor la Sprinter incepe din fata spre spate,adica incepi cu cilindrul 1 de la ventilator.Stima.
            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

            Comment


            • #7
              Originally posted by gabybuz View Post
              Totusi ca sa pot ajunge la bujii trebuie sa demontez admisia?La doua am ajuns cumva .Si de unde se numara cilindri?Cartea spune de la utilizator dar...
              Ai grija la demontrea bujiei defecte,sa nu fie înțepenita jos in chiuloasa si sa se rupã filetul in chiuloasa....atunci trebuie demontata chiuloasa.

              Comment


              • #8
                Da mersi,doar sa gasesc defecte ca alea din mijloc nu sunt defecte ,nu ma_s mira ca nici restul sa nu fie.

                Comment


                • #9
                  Am vorbit cu un electrician si zicea ca la mercedes ii s_a intamplat des ca bujiile sa fie in scurt .Deci degeaba am masurat eu rezistenta.o sa incerc sa le scot sa vad daca face scurt.

                  Comment


                  • #10
                    Am verificat iesirile din releu si nu am nimic curent ,indiferent daca pun contactul.

                    Comment


                    • #11
                      Eu la vito639 le-am schimbat toate 4 si degeaba cand e sub 10° dimineata se aprinde martoru si se stinge singur in mers dupa aproximativ 5 minute, daca e peste 10° nu se aprinde martorul, teperatura e ceea din bord.

                      Comment


                      • #12
                        Am rezolvat in principiu .Era defect releul s-au ars 2 sigurante de la doi cilindri.Le-am lipit dar nu vreau sa pun releul deoarece cred ca la bujiile alea e ceva problema .O sa schimb bujiile si dupa aia pun releul.
                        O sugestie cum sa desfac bujiile sa nu se rupa,exista o metoda mai safe?Multumesc.

                        Comment


                        • #13
                          Spray degripant si multa rabdare!
                          Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                          Comment


                          • #14
                            Am scos bujiile si intr-adevar doua buji erau in scurt ,bine ca nu am cutezat sa-i dau curent de la mufa.
                            Deci mare atentie cu scurtul in bujii ,degeaba reparati releul sau mai rau puneti nou.
                            Numai bine!

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF