Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes Vito probleme Pozitie Remorca...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes Vito probleme Pozitie Remorca...

    Va Salut.


    Am un Vito si eu si acuma am vrut sa vin in Romania si am luat o remorca imprumut,remorca este buna, am testat-o la alta masina si e ok instalatia electrica, dar la mine cand o cuplez i-mi stinge becul de Pozitie din partea dreapta de la masina,cand scot Mufa afara i-si revine la loc.Am desfacut mufa din spate de la Masina si am masurat pe firul Maro care este de la Pozitie, si am 12Volti.Apoi am luat un bec de 12V am legat 2 fire ca sa vad cum se comporta in sarcina,si cand cuplez becul pe firul Maro deci Pozitia , face la fel, se stinge becul de pozitie de la masina,adica e prea mare sarcina cu inca un Bec banuiesc.
    Va rog sa i-mi spuneti care ar fi problema >?



    Va Multumesc....

  • #2
    Nu stiu fara masuratori, dar ca rezolvare provizorie ia 2 becuri cu led si schimba-le si pe ambele (si pe masina si pe remorca).

    Comment


    • #3
      Originally posted by danyini View Post
      Nu stiu fara masuratori, dar ca rezolvare provizorie ia 2 becuri cu led si schimba-le si pe ambele (si pe masina si pe remorca).
      Da, ca sa scad consumul asa este ,mersi mult,dar totusi sunt curios ce sa fac sa revina la normal cu becuri cu filament...


      Eu am masurat si restul e ok celelalte comenzi functioneaza infara de pozitie ,care se intrerupe cand mai adaug un bec in plus... asa cum am mentionat mai sus.

      Thanks...
      Last edited by v11; 04-06-2015, 08:39 AM.

      Comment


      • #4
        Ai mai avut remorca legata si a mers? Pentru remorca trebuie sa existe un modul electronic in partea dr spate, modul care comanda remorca! Daca e legat direct pe tripla nu o sa mearga deoarece consumul e prea mare si ecu opreste circuitul respectiv,totusi verifica corespondenta pinilor priza- stecher!
        Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

        Comment


        • #5
          Originally posted by sebi11 View Post
          Ai mai avut remorca legata si a mers? Pentru remorca trebuie sa existe un modul electronic in partea dr spate, modul care comanda remorca! Daca e legat direct pe tripla nu o sa mearga deoarece consumul e prea mare si ecu opreste circuitul respectiv,totusi verifica corespondenta pinilor priza- stecher!
          In partea dreapta langa carlig ?

          Nu este nimica numai mufa si carligul ,atat este in spate.Celelalte comenzi functioneaza fara problema,numai Pozitia are probleme.

          Asa am cumparat-o , si vreau sa zic ca nu am mai pus remorca dupa ea pana acuma...

          THX.
          Last edited by v11; 04-06-2015, 15:32 PM.

          Comment


          • #6
            Masina este un 638 si nu cred ca are modul electronic, cel putin a mea nu are si carligul e din fabrica.
            Becurile au puterea recomandata?
            Eu am testatat la mine cu 2 becuri de 5 watt in paralel si merge; cand cuplez al doilea bec nu se simte cadere de tensiune pe fire sau de luminozitate pe primul bec.

            Comment


            • #7
              La tine alta e problema...si nu cred ca e din acel modul de care zic colegii.

              Eu am montat carlig + prinza dupa ce am luat masina ,am descarcat schema electrica e prizei iar firele din prinza le-am dus exact la fiecare tripla..pozitie cu pozitie ,frana cu frana ,semn cu semn..etc.

              Pe moment nu am montat nicio remorca dar dupa ceva timp am montat si remorca si surpriza, mergea corect tot.Deci nu cred ca e de la calculator si acesta sa nu comande mai departe.


              Remorca pe alta masina sigur functioneaza corect? am vazut ca ai probato si de asta,te mai intreb o data! Ai un aparat de masura? ia verifica dupa schema aceasta!
              Attached Files
              Last edited by Johnny_; 04-06-2015, 17:42 PM.
              ____________________________________________

              Comment


              • #8
                Originally posted by Johnny_ View Post
                La tine alta e problema...si nu cred ca e din acel modul de care zic colegii.

                Eu am montat carlig + prinza dupa ce am luat masina ,am descarcat schema electrica e prizei iar firele din prinza le-am dus exact la fiecare tripla..pozitie cu pozitie ,frana cu frana ,semn cu semn..etc.

                Pe moment nu am montat nicio remorca dar dupa ceva timp am montat si remorca si surpriza, mergea corect tot.Deci nu cred ca e de la calculator si acesta sa nu comande mai departe.


                Remorca pe alta masina sigur functioneaza corect? am vazut ca ai probato si de asta,te mai intreb o data! Ai un aparat de masura? ia verifica dupa schema aceasta!
                Ca asta mi se pare si mie interesant ca aceasta remorca am puso la un WV Passat si merge Perfect pas cu pas orice comanda.Ca daca nu o incercam la alta masina, nu stiam ce sa aleg , cine sa fie baiul.
                Dupa schema asta este legata mufa din spate la mine,si nu am nici un modul separat si totusi functioneaza toale luminile inafara de pozitie,si la pozitie sunt 12V asa cum am mentionat mai sus , numai cu mufa de la remorca scoasa afara.Daca las mufa bagata incontinuu asa cam la 15-20 secunde se aprinde si pozitia de la remorca asa cam 1 secunda ca un impuls scurt.Ceva de la masina e problema dar nu-mi dau seama.


                thx.

                Comment


                • #9
                  Eu am priza conectata de aici precum in poza e un 639.

                  Comment


                  • #10
                    Stii ce faci? ...Anuleaza din mufa de pe masina firul de la pozitie dreapta (5/58 R) .Taie-l si lasa un capetel de 10cm ,apoi desfa tripla din dreapta si leaga-te de la pozitii cu un fir care il duci in priza si il legi de acel ciot de 10cm ( 5/58R ) si fa proba cu fir tras direct din tripla.

                    Asa trebuie sa mearga!
                    Nu are ce sa se intample .Nu te gandi ca daca ai inca vreo cativa W in plus o sa topeasca firele.Stiu ce fire sunt in instalatie.Am probat destul la mine)...Stai fara griji.

                    Originally posted by v11 View Post
                    Daca las mufa bagata incontinuu asa cam la 15-20 secunde se aprinde si pozitia de la remorca asa cam 1 secunda ca un impuls scurt.Ceva de la masina e problema dar nu-mi dau seama.
                    Inseamna ca firul de pozitie dreapta,in cazul tau, trece printr-ul modul ceva.E ceva ce-i da in cap.

                    GOBI2000
                    Modulul ala pare a fi ceva aftermarket...Noi poate de asta nu gasim asa ceva pe masina
                    Last edited by Johnny_; 04-06-2015, 21:05 PM.
                    ____________________________________________

                    Comment


                    • #11
                      In partea st spate(scuze am scris dr anterior) sub tapiteria din spate este modulul de comanda remorca!(sau cel putin acolo le am gasit eu),referitor la legatul direct din tripla daca are martor de bec ars nu o sa mearga,deoarece e consumul prea mare pe circuitul respectiv! Corespondenta pinilor priza stecher ai verificat o? Identifica masa si pozitia care nu merge,fa o lampa de cotrol(un bec pozitie 10w) si verifica direct in priza masinii! Varianta rapida una bucata releu 12v,si refaci montajul pe circuitul respectiv(bobina releului nu consuma mult curent,calculatorul nu sesizeaza prezenta lui), treaba de 30 min !
                      Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                      Comment


                      • #12
                        Deci sa mai discutat ,mercedesurile model mai nou au nevoie de un modul de comanda pentru remorca , alfel se stinge pozitia in cazul consumului mai mare , tehnic in afara de cea originala ( cu modul programat ) mai sunt 2 solutii : 1 inlocuesti becul de pozitie al masini si cel al remorcii cu 2 ( becuri , leduri ) care au putere cumulata cat becul initial de pe masina ( 5 wats parca ) unu pe masina unu pe remorca varianta 2 tragi alimentare separata de la baterie pentru priza de remorca si iei doar comanda pentru un releu ( releul consuma f putin 0,25 wats cam asa ) din priza asta ca sa nu fii nevoit sa folosesti un intrerupator manual sau sa ramana permanent cupata pozitia in priza de remorca !

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc Dragilor pentru sfaturi si idei,dar Cumnatul meu nu a mai avut rabdare ca eu sa mai experimentez si a plecat asa cu ea in Tara.Sta cateva zile acasa pentru a-si rezolva cu Pasaportul si si cand se intoarce o sa o fac ,prima data o sa ma uit sub tapiterie in spate daca are Modul pentru remorca separat, daca nu o sa incerc sa fac cu un Releu si sa vin cu un fir sanatos de la baterie separat, dar asa cum a zis colegul nostru ca modelele astea mai noi trebuie sa aiba modul separat pentru remorca, numai ca nu e la supratata,este pe undeva inauntru... am sa verific.
                          Deocamdata Va Multumesc Tuturor pentru ca am vazut ca aveti Bunavointa sa ma ajutati.

                          Multa Sanatate si o sa revin dupa ce o fac.

                          Cer scuze ca am vorbit la adresa cumnatului meu,dar masina e a lui si stam intr-un bloc...


                          Numai Bine la Toti...
                          Last edited by v11; 04-07-2015, 10:25 AM.

                          Comment


                          • #14
                            Daca am banuit bine ce tip de Vito e (dupa motorizare 638), atunci nu are modul electronic.
                            Daca ai priza cu 13 pini, ai fir direct de de la baterie in mufa.
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by danyini View Post
                              Daca am banuit bine ce tip de Vito e (dupa motorizare 638), atunci nu are modul electronic.
                              Daca ai priza cu 13 pini, ai fir direct de de la baterie in mufa.
                              Este cu 7 Pini.

                              thx.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF