Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Fum alb gros!!!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fum alb gros!!!!

    Salut pe toata lumea!
    Am un Sprinter 318cdi din 2009 care functioneaza super. Doar ca de ceva vreme am observat ca imediat dupa ce-l pornesc (2-3 minute) incepe sa scoata un fum alb si foarte dens, de zici c-a luat foc masina (mi-e si jena de cei din spatele meu) insotit de un sunet anormal, asemanator cu cel de esapament fisurat (un mormait). Asa cum apare, asa si dispare, adica brusc; odata cu disparitia huruitului, dispare si fumul iar motorul merge de zici ca-i benzinar! Am fost cu masina la reprezentanta si au prins-o chiar in "criza"; rezultatul a fost ca intra singura in regenerare (de unde si fumul + zgomot)!!!???? Toate componentele functionau corect si mi-au spus ca e normal ce se intampla!!! Nu prea-mi vine sa cred asa ca va cer ajutorul! Poate a mai intalnit cineva simptomele astea! Mentionez ca masina merge 90% din timp numai pe autostrazi in Europa si ca la ultimul drum am observat si un consum cam mare de ulei! Ce-i drept are 30.000 km rulati si ar trebui sa-l schimb. Va multumesc anticipat!

  • #2
    Originally posted by catalin318cdi View Post
    Salut pe toata lumea!
    Am un Sprinter 318cdi din 2009 care functioneaza super. Doar ca de ceva vreme am observat ca imediat dupa ce-l pornesc (2-3 minute) incepe sa scoata un fum alb si foarte dens, de zici c-a luat foc masina (mi-e si jena de cei din spatele meu) insotit de un sunet anormal, asemanator cu cel de esapament fisurat (un mormait). Asa cum apare, asa si dispare, adica brusc; odata cu disparitia huruitului, dispare si fumul iar motorul merge de zici ca-i benzinar! Am fost cu masina la reprezentanta si au prins-o chiar in "criza"; rezultatul a fost ca intra singura in regenerare (de unde si fumul + zgomot)!!!???? Toate componentele functionau corect si mi-au spus ca e normal ce se intampla!!! Nu prea-mi vine sa cred asa ca va cer ajutorul! Poate a mai intalnit cineva simptomele astea! Mentionez ca masina merge 90% din timp numai pe autostrazi in Europa si ca la ultimul drum am observat si un consum cam mare de ulei! Ce-i drept are 30.000 km rulati si ar trebui sa-l schimb. Va multumesc anticipat!
    Salutare!
    Din auzite si ca o parere personala, ai DPF infundat!
    Ori il inlocuiesti cu unul nou, ori il scoti!
    Uleiul, schimba-l la 15k maxim...!

    Comment


    • #3
      Shimba uleiul si vezi dupa aia,daca ar fi infundat filtrul nu ar trage motorul! Filtrul se poate spala!(daca trebuie) Ulei in zona turbinei nu a aparut?
      Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

      Comment


      • #4
        Salut!
        Cu dpf-ul s-ar putea sa ai dreptate; mi-au mai zis si unii mecanici mai priceputi (cred eu). Eu scosesem acel filtru din minte pt ca "meseriasii" de la reprezentanta mi-au zis, in urma efectuarii diagnozei, ca e foarte curat!!!! Multumesc mult de raspuns si va tin la curent cu evolutia reparatiilor. Poate gasesc defectul! bafta multa!

        Comment


        • #5
          Salut, Seby! Asa voi face iar marti m-am programat pentru verificare turbina si dpf! Revin atunci cu noutati. Multumesc de raspuns si week-end placut!

          Comment


          • #6
            Salut,
            In regenerare DPF intra doar in anumite conditii(temperatura motor,temperatura gaze arse)deci tehnic vorbind regenerarea imediat dupa pornire e exclusa.Verifica turbina,dar ia in calcul si niste injectoare care ,,pisa,,.

            Comment


            • #7
              1+ pentru injectoare ,iale jos si verifica pe banc ,testerul nu zice nimic de "pisat" cum zice colegu.

              Comment


              • #8
                Salut. Si eu am o problema asemanatoare. De curand am achizitionat un MB 315 din 2007, modelul cu filtru de particule. Sunt momente cand la relantiu, masina scoate un fum albastru dens si innecacios, dar nu mereu. Se mai intampla sa fie momente in mers cand masina nu are putere, efectiv, abia atingand 75-80 km/h. Motorul se aude impecabil, fara nici cea mai mica fluctuatie sau alte motive de ingrijorare. Si totusi, ma ingrijoreaza. Daca ma poate ajuta cineva, as fi recunoscator. Multumesc!

                Comment


                • #9
                  Diagnoza te poate ajuta pentru inceput.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by daniel View Post
                    Diagnoza te poate ajuta pentru inceput.
                    Eu locuiesc in Craiova si nu gasesc un tester profesional. Cat despre cei de la reprezentanta nu tocmai lucruri de bine. Oricum, multumesc!

                    Comment


                    • #11
                      Salut, nu trebuie neaparat sa o repari la reprezentata, o poti pune doar pe tester si oamenii iti zic ce ai, eventual iti da o hartie cu erorile si cauti pe net / intrebi pe aici de ele (sunt destui care se pricep) si ai un punct de unde porni, spor la treaba.
                      http://oi58.tinypic.com/295cvn5.jpg

                      Comment


                      • #12
                        Da frate... am pus tester-ul original Mercedes, totul impecabil desi le-am spus simtomele. Dupa care plecat pe gol spre Italia si prin Slovenia mi-a crapat o turbina. Cam jalnic. Cu greu am reusit sa aduc masina in tara si acum am alte probleme... efectiv, nu are forta si viteza maxima e undeva pe la 85 km/h. urc pantele cu treapta a 3-a. E posibil la un mercedes din 2008 mecanicii reprezentantei sa nu-i dea de cap?!? sa nu-mi poata spune ce defectiune are masina?

                        Comment


                        • #13
                          Fum alb gros!!!!

                          Injectoarele trebuie date jos si puse pe banc si verificate neaparat pana nu va fi prea târziu!!!
                          Eu am pățit si si asta a fost Numa ca eu am pus noi!!!

                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF