Salut pe toata lumea!
Am un Sprinter 318cdi din 2009 care functioneaza super. Doar ca de ceva vreme am observat ca imediat dupa ce-l pornesc (2-3 minute) incepe sa scoata un fum alb si foarte dens, de zici c-a luat foc masina (mi-e si jena de cei din spatele meu) insotit de un sunet anormal, asemanator cu cel de esapament fisurat (un mormait). Asa cum apare, asa si dispare, adica brusc; odata cu disparitia huruitului, dispare si fumul iar motorul merge de zici ca-i benzinar! Am fost cu masina la reprezentanta si au prins-o chiar in "criza"; rezultatul a fost ca intra singura in regenerare (de unde si fumul + zgomot)!!!???? Toate componentele functionau corect si mi-au spus ca e normal ce se intampla!!! Nu prea-mi vine sa cred asa ca va cer ajutorul! Poate a mai intalnit cineva simptomele astea! Mentionez ca masina merge 90% din timp numai pe autostrazi in Europa si ca la ultimul drum am observat si un consum cam mare de ulei! Ce-i drept are 30.000 km rulati si ar trebui sa-l schimb. Va multumesc anticipat!
Am un Sprinter 318cdi din 2009 care functioneaza super. Doar ca de ceva vreme am observat ca imediat dupa ce-l pornesc (2-3 minute) incepe sa scoata un fum alb si foarte dens, de zici c-a luat foc masina (mi-e si jena de cei din spatele meu) insotit de un sunet anormal, asemanator cu cel de esapament fisurat (un mormait). Asa cum apare, asa si dispare, adica brusc; odata cu disparitia huruitului, dispare si fumul iar motorul merge de zici ca-i benzinar! Am fost cu masina la reprezentanta si au prins-o chiar in "criza"; rezultatul a fost ca intra singura in regenerare (de unde si fumul + zgomot)!!!???? Toate componentele functionau corect si mi-au spus ca e normal ce se intampla!!! Nu prea-mi vine sa cred asa ca va cer ajutorul! Poate a mai intalnit cineva simptomele astea! Mentionez ca masina merge 90% din timp numai pe autostrazi in Europa si ca la ultimul drum am observat si un consum cam mare de ulei! Ce-i drept are 30.000 km rulati si ar trebui sa-l schimb. Va multumesc anticipat!
Comment