Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

EDC Sprinter 313 2002

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • EDC Sprinter 313 2002

    Salut tuturor. Dupa cum spuneam si in titlu vorbim despre un "super" Sprinter 313 din 2002. Il am de aprox 6 si luni si am reusit sa fac vreo 50.000. A avut cateva probleme pe care le-am rezolvat dar a ramas UNA, la care nu ii mai dau de cap. EDC-ul aprins, pedala de acceleratie moarta si dupa cateva secunde martorul de ulei. Am mers pe la diversi mecanici si electricieni dar nimic. Testere peste testere, aceeleasi chestii gen: pedala acceleratie defecta, senzor ulei defect, eroare calculator motor. Erorile stocate, inafara celor generate de momentele de nervi in care am ajuns sa scutur toata instalatie electrica si sa scot inclusiv mufele de la calculator pentru ca ma lasat in mijlocul drumului, sunt: P1234-004, P1611-001, P1192-004, P1192-008, P1222-004. Am schimbat pedala de acceleratie, si-a revenit cateva zile dupa care a inceput din nou. A urmat senzorul de ulei dupa care a fost o perioada de liniste de aprox o luna pana ieri cand a nebunit de tot. Nu am reusit sa fac nici o legatura, adica sa stiu ca in momentul in care fac o chestie o apuca. Pur si simplu cade in cap si nu se mai tureaza. Ieri eram in apropiere de Miercurea-Ciuc si a inceput. In prima faza am miscat cablajul de la ulei, am avut impresia ca de acolo ii problema, a inceput sa se tureze. Am mai facut cativa km spre Bacau si din nou, pedala moarta. Am inceput cu cablajul de la senzorul de ulei, nimic, am continuat cu cablajul care merge la motor si spre bucuria mea si-a revenit, asta pana in apropiere de Piatra-Neamt unde ma lasat de tot. Solutia, pe care am mai folosit-o o data, a fost sa desfac putin o mufa de la calculator. Cu ea desfacuta ramane EDC-ul aprins, se tureaza pana in 3200 si merge cat de cat, sa ajung acasa. De la Piatra-Neamt si pana Reghin, unde am facut o pauza, am venit tot asa in regim de "avarie". De la Reghin, dupa ce am oprit/pornit motorul si-a revenit, fara sa-i fac nimic. Acum merge dar nu stiu pana cand. Aseara am mai descoperit o chestie, in momentul in care ii dau faza lunga se aprinde EDC-ul si moare acceleratia, cand o lasa isi revine. Daca stau mai mult timp cu faza lunga se aprinde si martorul de ulei. Ce sa ii mai fac, nu stiu. Ma gandesc sa dezmembrez toata instalatia electrica dar sper ca poate cineva s-a mai lovit de problema asta.

  • #2
    Salutare, raspunsul este in descrierea ta foarte detaliata.
    Problemele incep din cablajulelectric din compartiment motor.
    Cand ai timp trebuie desfacuta cablajul si reconditionat, izolatia de pe fire este coapta, chiar deterioarat in asa fel incat iti inebuneste calculatorul de la motor.

    Nu este o treba usoara, dar odata facuta nu mai ai treba inca 10 ani decum incolo.
    Succes.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      Salutare,
      Stiu ce simti,am patit-o.A inceput cu acelasi simptom in Franta si abia in apropiere de Romania,la unguri am depistat defectul.Se oprea,intra in limp,farurile slabeau in intensitate,apoi mergeau din nou.Opream in parcare si dupa 1 ora mergea ca si cum nu s-ar fi intimplat nimic.Ce am gasit eu tot la 313 din 2001..izolatia cablului din fata radiatorului de AC ce e prinsa cu acele clipsuri de plastic de traversa de jos chiar sub grila.Acea izolatie era distrusa si de la trepidatii cablurile s-au frecat de tabla ,efectiv dezgolindu-se de camasa ce le acoperea.Pe acolo trece si cablul care merge la acea valva de sub filtrul de aer ce regleaza geometria la turbo.Sper sa ti fie de ajutor patania mea.

      Comment


      • #4
        Am un sprinter 316din 2001
        si imi sta martorul de la edc aprin cand ii dau la automat si nu porneste
        dupa ce o las cateva ore porneste merge perfect numai ca daca o accelerez mai tare se oprește si nu pot sa o mai pornesc!
        am schimbat si semzorul din capul rampei si tot degeaba

        Comment


        • #5
          Verifica instalatia electrica in compartimentul motor! Pe partea st a masinii ai un cablu care iese din pedalier si coboara pe langa caroserie si urca pe motor! In partea de jos trebuie sa fie prins cu niste coliere de plastic de un suport metalic,taie colierele si verifica daca nu e ros cablul!
          Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

          Comment


          • #6
            Originally posted by robert_clk View Post
            Am un sprinter 316din 2001
            si imi sta martorul de la edc aprin cand ii dau la automat si nu porneste
            dupa ce o las cateva ore porneste merge perfect numai ca daca o accelerez mai tare se oprește si nu pot sa o mai pornesc!
            am schimbat si semzorul din capul rampei si tot degeaba
            Incepe cu o diagnoza si un test retur injectoare!
            Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

            Comment


            • #7
              Problema rezolvata. Sub radiator sunt cablurile de la farul dreapta, turbo, debitmetru, etc. Chestia tare ii ca debitmetru ii anulat dar instalatia exista sau mai bine zis a existat, ca am "executat-o". Stimatele fire de la debitmetru aveau vreo 3 zone unde s-au frecat de conductele de la clima sau de raditor si au ramas in pielea goala. In contact cu caroseria si faza lunga au reusit sa ma nebuneasca de cap. Noaptea visam EDC si senzor ulei.
              Nu exista masini vechi ci doar mecanici si electricieni loviti in cap, care au impresia ca multe chestii sunt optionale pe o masina si nu merita montate inapoi. Exemplu? Clemele care tin instalatia electrica.

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF