Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Sprinter 308D motor blocat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sprinter 308D motor blocat

    Motorul a pornit usor la -25 grade,a mers 2-3 minute dupa care s-a oprit brusc,fara bataie sau alte zgomote prevestitoare.
    Am incercat sa-l repornesc fara nici un rezultat,practic nu invarte absolut deloc.
    Aceeasi chestie s-a intamplat si acum o saptamana insa atunci am banuit ca-i electromotorul,l-am schimbat cu unul de CDI si a pornit.
    In ambele cazuri am sesizat un usor miros,gen ulei ars.
    Cu ce ma sfatuiti sa incep?

    Cu stima,Darie D.

  • #2
    Incearca sa-l invarti la mana
    Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

    Comment


    • #3
      Sprinter 308D motor blocat-cauza

      Originally posted by king kong View Post
      Incearca sa-l invarti la mana
      L-am invartit si se bloca.Am dat jos primul si al doilea injector si am descoperit cauza,ulei in capul primului piston.
      Posibil sa fie doar garnitura?

      Comment


      • #4
        Nu ... incepe demontarea .
        Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

        Comment


        • #5
          Am reusit sa dau chiuloasa jos.Garnitura pare ok,uleiul este curat,lichidul de racire de asemenea.
          Cauza poate fi in chiuloasa,eventual un ghid de supapa?
          Ce ma sfatuiti sa fac?

          Cu stima,Darie D.

          Comment


          • #6
            Sigur nu era motorina in capul pistonului?
            Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

            Comment


            • #7
              Originally posted by sebi11 View Post
              Sigur nu era motorina in capul pistonului?
              Exclus sa fie motorina.Era ulei 100% iar faptul ca motorul s-a oprit brusc ma face sa cred ca a ajuns acolo rapid si in cantitate mare.
              Stiu ca la acest tip de motor,OM601,se intampla ca garnitura sa se arda si uleiul ajunge in capul pistonului 1 insa acum nu asta este cauza.

              Cu stima,Darie D.

              Comment


              • #8
                Am schimbat garnitura si preventiv simeringurile de la supape.
                Motorul a pornit foarte usor,fara fum,fara sa sufle in radiator,fara sa scape compresie insa cu o usoara tzacaneala cred la injectorul 3.
                Turat putin zgomotul dispare.
                Maine il voi "incalzi" putin ca sa vad ce si cum.

                Cu stima,Darie D.

                Comment


                • #9
                  Aceeasi problema,ulei in capul pistonului 1

                  Revin cu mai vechea mea problema.
                  Azi dimineata,la o temperatura de -15 grade,motorul a pornit usor insa dupa 2-3 minute a inceput sa se balbaie si sa scoate fum alb apoi s-a oprit.Din nou aceeasi problema,ulei in capul pistonului.
                  Nu imi dau seama cum ajunge uleiul acolo si asta doar atunci cand sunt temperaturi foarte scazute.
                  Rog ajutati-ma cu un sfat.

                  Cu stima,Darie D.

                  Comment


                  • #10
                    Daca era de Sprinter 904 sau 904 aveam Motor 611 si 612 cdi. Til si montam totul la cheie.

                    La motorul tau posibil sa ai probleme cu segmentii, sau cu ghizii la supape. Daca tot ai dat chiluasa jos trebuia si rectificata.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                      Daca era de Sprinter 904 sau 904 aveam Motor 611 si 612 cdi. Til si montam totul la cheie.

                      La motorul tau posibil sa ai probleme cu segmentii, sau cu ghizii la supape. Daca tot ai dat chiluasa jos trebuia si rectificata.
                      Segmentii sunt ok,chiulasa a fost verificata.Problema apare doar atunci cand sunt temperaturi extreme.Pur si simplu nu inteleg cum ajunge atat de mult ulei in capul pistonului,si asta intr-un timp foarte scurt.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by darie2d View Post
                        Segmentii sunt ok,chiulasa a fost verificata.Problema apare doar atunci cand sunt temperaturi extreme.Pur si simplu nu inteleg cum ajunge atat de mult ulei in capul pistonului,si asta intr-un timp foarte scurt.
                        Logica spune ca atunci cind e foarte frig,uleiul in general,dar mai cu seama cel folosit (din motor),devine mai putin fluid.In cazul tau logica se aplica foarte bine.Presupun ca nu folosesti un ulei gen 5w30/5w40 pretabil iarna si in acest caz uleiul tau din motor este ingramadit de pompa de ulei, sus, in capac la tacheti,neavand sansa sa coboare inapoi in baie datorita gravitatiei, la fel de usor ca atunci cand uleiul este foarte fluid.
                        In cazul in care am dreptate,uleiul umple spatiul dintre chiulasa si capacul tacheti,singurele sanse de scapare a uleiului de acolo sunt, fie prin gravitatie inapoi in baia de ulei,fie prin furtunul epuratorului,ajungind implicit in admisie.Ultima varianta poate fi favorizata si de un filtru de aer infundat.
                        Ca si test poti scoate furtunul din epurator,si i-l pui intr-un vas gen PET etc,pentru a urmari efectul.
                        Daca motorul are uzura si o parte din compresie este scapata in carter,acea presiune,poate impiedica scurgerea uleiului pe calea standard ,cea proiectata de constructor.Chiar daca motorul porneste foarte bine nu inseamna ca nu poti avea segmentii unui piston rupti sau blocati pe un piston.
                        Sper sa se inteleaga ca ceea ce cred nu inseamna si rezolvarea problemei.
                        bafta

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by darie2d View Post
                          Motorul a pornit usor la -25 grade,a mers 2-3 minute dupa care s-a oprit brusc,fara bataie sau alte zgomote prevestitoare.
                          Am incercat sa-l repornesc fara nici un rezultat,practic nu invarte absolut deloc.
                          Aceeasi chestie s-a intamplat si acum o saptamana insa atunci am banuit ca-i electromotorul,l-am schimbat cu unul de CDI si a pornit.
                          In ambele cazuri am sesizat un usor miros,gen ulei ars.
                          Cu ce ma sfatuiti sa incep?

                          Cu stima,Darie D.
                          Eu as incerca sa verific presiunea uleiului .Mirosul de ulei ars si blocajul motorului poate fi si din cauza presiunii scazute.

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF