salut,
am o mare problema cu un sprinter 2.2 cdi din 2002
nu porneste dimineata decat dupa 13-15 invarteli
iar mai nou cu temperaturile cu -5 grade ajutata de spray ca termin bateria cat timp dau la automat
-dupa ce reusesc sa o pornesc apoi porneste sfert si dupa 7 ore poate sa fie si frig. daca o las de pe o zi pe alta nu porneste neam.
Am schimbat urmatoarele
-buji, releu buji, apoi am trecut la tablou sigurante, contact (am eliminat partea electronica)
-apoi am trecut la injectie: pompa de injectie(imi pierdea putina motorina)
saibele de la injectoare, daca tot am dat injectoarele jos le am dus la banc mi s-a spus ca deschid pe la 200 bar si ca asta e problema, nici o rezolvare tot acelasi simtom.
am pus supapa de sens ,pe turul de la rezervor care intra in filtru, nimik....
-vreau sa i schimb regulatorul dupa rampa de injectie, toate conductele cu mufa rapida( cele de la filtru la pompa inalte, si cele de la pompa de joase ) si pompa de joase, daca schimb si astea si tot la fel face chiar numai stiu ce sa i mai schimb.
dupa simtom ar parea o pierdere de presiune pe instalatie de inalta, bujiile se pun(masurate)
astept va rog din toata inima un raspuns.... imi vine sa i dau foc, si problema ca nici un meserias nu i da de cap,am incercat toate posibilitatile mele de cunostinte in domeniul acesta
am o mare problema cu un sprinter 2.2 cdi din 2002
nu porneste dimineata decat dupa 13-15 invarteli
iar mai nou cu temperaturile cu -5 grade ajutata de spray ca termin bateria cat timp dau la automat
-dupa ce reusesc sa o pornesc apoi porneste sfert si dupa 7 ore poate sa fie si frig. daca o las de pe o zi pe alta nu porneste neam.
Am schimbat urmatoarele
-buji, releu buji, apoi am trecut la tablou sigurante, contact (am eliminat partea electronica)
-apoi am trecut la injectie: pompa de injectie(imi pierdea putina motorina)
saibele de la injectoare, daca tot am dat injectoarele jos le am dus la banc mi s-a spus ca deschid pe la 200 bar si ca asta e problema, nici o rezolvare tot acelasi simtom.
am pus supapa de sens ,pe turul de la rezervor care intra in filtru, nimik....
-vreau sa i schimb regulatorul dupa rampa de injectie, toate conductele cu mufa rapida( cele de la filtru la pompa inalte, si cele de la pompa de joase ) si pompa de joase, daca schimb si astea si tot la fel face chiar numai stiu ce sa i mai schimb.
dupa simtom ar parea o pierdere de presiune pe instalatie de inalta, bujiile se pun(masurate)
astept va rog din toata inima un raspuns.... imi vine sa i dau foc, si problema ca nici un meserias nu i da de cap,am incercat toate posibilitatile mele de cunostinte in domeniul acesta

Comment