Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

problema pornire 411 dimineata rog asistenta!!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • problema pornire 411 dimineata rog asistenta!!!

    salut,
    am o mare problema cu un sprinter 2.2 cdi din 2002
    nu porneste dimineata decat dupa 13-15 invarteli
    iar mai nou cu temperaturile cu -5 grade ajutata de spray ca termin bateria cat timp dau la automat
    -dupa ce reusesc sa o pornesc apoi porneste sfert si dupa 7 ore poate sa fie si frig. daca o las de pe o zi pe alta nu porneste neam.
    Am schimbat urmatoarele
    -buji, releu buji, apoi am trecut la tablou sigurante, contact (am eliminat partea electronica)
    -apoi am trecut la injectie: pompa de injectie(imi pierdea putina motorina)
    saibele de la injectoare, daca tot am dat injectoarele jos le am dus la banc mi s-a spus ca deschid pe la 200 bar si ca asta e problema, nici o rezolvare tot acelasi simtom.
    am pus supapa de sens ,pe turul de la rezervor care intra in filtru, nimik....
    -vreau sa i schimb regulatorul dupa rampa de injectie, toate conductele cu mufa rapida( cele de la filtru la pompa inalte, si cele de la pompa de joase ) si pompa de joase, daca schimb si astea si tot la fel face chiar numai stiu ce sa i mai schimb.
    dupa simtom ar parea o pierdere de presiune pe instalatie de inalta, bujiile se pun(masurate)
    astept va rog din toata inima un raspuns.... imi vine sa i dau foc, si problema ca nici un meserias nu i da de cap,am incercat toate posibilitatile mele de cunostinte in domeniul acesta

  • #2
    mentionez ca nu am becuri aprinse in bord
    daca schimb filtru de motorina si o pornesc deoarece imi citeste presiunea slaba in rampa mi se aprinde edc deci functioneaza toti martorii
    am un miros de gaze in cabina!!!

    Comment


    • #3
      Originally posted by mc_maxx View Post
      mentionez ca nu am becuri aprinse in bord
      daca schimb filtru de motorina si o pornesc deoarece imi citeste presiunea slaba in rampa mi se aprinde edc deci functioneaza toti martorii
      am un miros de gaze in cabina!!!
      salut!
      incearca cu o supapa de sens pe tur...!
      gazele vin de la racord flexibil rupt sau garnitura galerie evacuare dusa...!

      Comment


      • #4
        Respectați regulamentul și regulile de postare!

        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

        Comment


        • #5
          Originally posted by mc_maxx View Post
          mentionez ca nu am becuri aprinse in bord
          daca schimb filtru de motorina si o pornesc deoarece imi citeste presiunea slaba in rampa mi se aprinde edc deci functioneaza toti martorii
          am un miros de gaze in cabina!!!
          cel mai frecvent se dezamorseaza instalatia verifica prima data la filtru la conducat transparenta daca e plina cu motorina , dupa aceia vezi sa nu pierzi combustibil pe undeva , dupa care treci la testet retur injectoare , regulator , pompe ..

          Comment


          • #6
            Din ce zice colegul "Maxx",clar este problema de alimentare si dezamorsare instalatie.

            Ai putea sa incerci o chestie relativ simpla ca sa elimini din calcul dezamorsarea peste noapte a instalatiei.

            Un bidon de 5 Litri cu motorina+un furtun de cauciuc sau pvc pe cate sa il bagi in stutul filtrului de motorina(faci o alimentare prin cadere),eventual sa scoti putin conducta din centru,aia este iesirea din filtru pana iese putina motorina,atunci stii ca filtrul este plin

            Filtrul de motorina are niste sageti pe capac care arata sensurile de intrare si iesire a motorinei.(stutul este intrarea,centrul este iesirea,restul nu umbli !!)

            Daca porneste ok,inseamna ca ai gasit defectul.

            Comment


            • #7
              intradevar are o bula mica pe conducta transparenta de la filtru motorina cel din mijloc

              Comment


              • #8
                Uitate foarte atent la oringurile care vin montate pe furtunurile care intra in filtru de motorina. Si eu am avut unul ciupit foarte puțin si se dezamorsa instalația.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by mc_maxx View Post
                  intradevar are o bula mica pe conducta transparenta de la filtru motorina cel din mijloc
                  Încearcã cum am zis eu ca sa elimini partea aceea de instalație,de la filtru la rezervor.

                  Comment


                  • #10
                    S-a rezolvat problema?

                    Comment


                    • #11
                      s a rezolvat pb,
                      problema a fost de la un injector care se bloca, la turatia electromotorului pierdea presiunea pe retur, el pe bancul de probe iesea bine,

                      Comment


                      • #12
                        Exact aceleasi simptome le am eu la vito 110.Are momente cand nu porneste si are momente cand porneste ,la fel de pe o zi pe alta.

                        O sa ma duc cu ea la un test cu eprubeta! Merci mult.
                        ____________________________________________

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF