Salutare !
Deschid acest tipic in speranta ca ma poate ajuta cineva in legatura cu o problema mai delicata.
Ca sa o luam de la capat. De cand am luat masina partea de ABS facea probleme. Ba se aprindeau cele trei becuri, ba se stingeau s.a.m.d. Problema datorata rotii polare strambe la roata dreapta spate, dupa constatarile unor meseriasi.
Acum ceva timp in urma s-a carbonizat ( mai degraba a ars mocnit ) mufa de la unitatea ABS, culmea, cu masina oprita. Probabil vreun soarece amator si-a facut de cap, sau apa. Nu am avut alta solutie decat sa tai restul de fire din spatele mufei si sa le izolez individual.
Problema cea mare nu este ca nu merge ABS-ul, ca oricum ar sta degeaba datorita stilului de condus, insa odata cu taiatul firelor din spatele mufei ABS nu mai functioneaza nici vitezometru+odometrul+kilometrajul. Turometrul si restul functioneaza la fel.
Am inteles de la cineva ca viteza masinii o ia ECU de la cutia de viteze apoi o corecteaza cu datele de la senzorii ABS, si din cauza asta nu mai functioneaza.
In afara de schimbarea pompei ABS + innadit mufa are cineva vreo solutie.
Ma interezseaza explicit sa fac vitezometrul sa mearga.
Poate trebuiesc reconectate niste fire. Or fi fost intrerupte niste retele !
Am gasit o gramada de scheme electrice in AutoData insa cam greu cu interpretarea.
Va multumesc !
Deschid acest tipic in speranta ca ma poate ajuta cineva in legatura cu o problema mai delicata.
Ca sa o luam de la capat. De cand am luat masina partea de ABS facea probleme. Ba se aprindeau cele trei becuri, ba se stingeau s.a.m.d. Problema datorata rotii polare strambe la roata dreapta spate, dupa constatarile unor meseriasi.
Acum ceva timp in urma s-a carbonizat ( mai degraba a ars mocnit ) mufa de la unitatea ABS, culmea, cu masina oprita. Probabil vreun soarece amator si-a facut de cap, sau apa. Nu am avut alta solutie decat sa tai restul de fire din spatele mufei si sa le izolez individual.
Problema cea mare nu este ca nu merge ABS-ul, ca oricum ar sta degeaba datorita stilului de condus, insa odata cu taiatul firelor din spatele mufei ABS nu mai functioneaza nici vitezometru+odometrul+kilometrajul. Turometrul si restul functioneaza la fel.
Am inteles de la cineva ca viteza masinii o ia ECU de la cutia de viteze apoi o corecteaza cu datele de la senzorii ABS, si din cauza asta nu mai functioneaza.
In afara de schimbarea pompei ABS + innadit mufa are cineva vreo solutie.


Am gasit o gramada de scheme electrice in AutoData insa cam greu cu interpretarea.
Va multumesc !
Comment