Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

bataie motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bataie motor

    Buna.De ceva vreme ma confrunt cu o bataie la motor la un sprinter 906 2007.
    Bataia e doar la relani si cand opresc motorul,daca acelerez nu se aude deloc.
    Am luat cureaua de accesorii jos si bataia nu mai este,cum o pun cum apare din nou.
    Am observat ca plambeaza cureaua unde si unde.Eu am comandat intizatorul .
    Voi ce credeti de unde sa vina bataia?Deoarece intinzatorul pare bun doar rola e putin dusa dar rola e de mult dusa ,bataia a venit asa parca instantaneu si nu mai scap de ea.
    Orice parere e bine venita.

  • #2
    Poti da vina si pe volanta.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      M-am gandit si la asta dar nu prea ar avea legatura cu cureaua de accesorii plus ca bataia parca vine din fata .

      Comment


      • #4
        Se pare ca ai probleme cu fulia alternator.Poti sa pui 10 intinzatoare noi si daca fulia e obosita nu ai ce-i face.Fulia are un fel de ambreiaj inautru,nu-i chiar o simpla rola pe care sta cureaua.Oricum e mult mai simplu de rezolvat si mai ieftin decit un motor care bate,asa cum ai descris tu in primul post.

        Comment


        • #5
          Rola de la intinzator in ce sens "e dusa"? Huruie ? E "patrata"?

          Intinzatorul lucreaza? Are acea elasticitate ? Ma gandesc sa nu fie blocat.

          Rola de la alternator nu are cum sa bata.Aia poate doar sa iti vajaie daca e ambreiajul praf si de aici sa ai probleme si cu incarcarea sau invers sa ramana blocata si din cauza ei sa strici alte role/curea.

          Ca sa fii sigur ca rola de la alternator e ok -> baga o surubelnita ca sa blochezi rotorul alternatorului si vezi daca fulia merge putin infranata.

          Verifica cu intinzatorul nou si vezi care-i treaba.
          Last edited by Johnny_; 12-03-2014, 19:17 PM.
          ____________________________________________

          Comment


          • #6
            Da cureaua jos si verifica pompa de apa.
            Am avut aceeași simptome,si a fost pompa de apa(nu curgea deloc,dar avea joc in rulmenți)

            Comment


            • #7
              Rola de la alternator nu are cum sa bata.Aia poate doar sa iti vajaie daca e ambreiajul praf si de aici sa ai probleme si cu incarcarea sau invers sa ramana blocata si din cauza ei sa strici alte role/curea.

              Ca sa fii sigur ca rola de la alternator e ok -> baga o surubelnita ca sa blochezi rotorul alternatorului si vezi daca fulia merge putin infranata.

              Verifica cu intinzatorul nou si vezi care-i treaba.
              __________________
              ____________________________________________
              Colegule, fulia alternator nu se verifica cu surubelnita,si mai important e ca acea fulie,atunci cind e in toate mintile ei se poate roti doar intr-un singur sens.Deci,ca sa ma fac intelesrin blocarea fuliei la exterior,axul rotorului alternatorului se poate roti doar intr-un sens.Trepidatia curelei si zgomotul ce-l produce o fulie alternator defecta,POATE fi un defect ca cel descris de colegul nostru in primul post.

              Comment


              • #8
                Nu baga surubelnita in alternator pentru ca ai sa l distrugi! Schimba fulia la alternator(daca ai chei) daca nu du te la cineva care stie cum se verifica si cum se schimba! D nul Johnny nu da sfaturi aiurea daca nu esti sigur pe ceea ce spui!
                Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                Comment


                • #9
                  Cred ca e de la intinzator deoarece oscileaza foarte mult .sunt 90.% sigur ca e intinzatorul e de vina.
                  Fulia alternatorului nu bate cand e dusa ci huruie la fel si pompa de apa.
                  Eu cred ca s_a rupt arcul in intinzator.Va zic dupa ce schimb intinzatorul .

                  Comment


                  • #10
                    Daca ai sti cum functioneaza, nu ai mai presupune!(fulia alternatorului are incorporat in ea un ambreiaj care se blocheaza de aici bataia si oscilatia intinzatorului)
                    Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                    Comment


                    • #11
                      Am pus intinzator nou Ina si tot bate
                      Se pare ca o i-au de la capat.Alte solutii ?
                      Sa vina de la alternator ?Nu as avea probleme cu incarcarea?

                      Comment


                      • #12
                        Si noi care-ti spuneam ca-i fulia alternatorului.Da na, asa aruncam noi romanii banii pe vorbe lipsite de sens.
                        O sa stii data viitoare...

                        Comment


                        • #13
                          Bun si cum imi dau seama ca nu am inteles cum se verifica .cand am rotit de ea se invartea normal in amandoua directiile trebuie sa se invarta doar intr-o directie si in cealalta parte sa mearga in gol asa ar functiona corect?multumesc .si ce scula speciala trebuie pt schimbarea ei?

                          Comment


                          • #14
                            Nu-ti dai seama,si nu poti verifica acasa lucrul asta decit daca esti dotat cu banc de testat alternatoare.Principiul de functionare este similar cu cel al bendixului electromotorului.

                            Alternatorul e similar ca principiu la mai multe marci asa ca scuze ca am dat link-ul de mai sus.
                            Last edited by daniel; 12-10-2014, 05:44 AM.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by gabybuz View Post
                              Am pus intinzator nou Ina si tot bate
                              Se pare ca o i-au de la capat.Alte solutii ?
                              Sa vina de la alternator ?Nu as avea probleme cu incarcarea?
                              La pompa de apa te ai uitat ???
                              Sa nu aibã joc in rulmenți ??

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF