Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfat achizitie Sprinter 311 sau 313 dupa 2007

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfat achizitie Sprinter 311 sau 313 dupa 2007

    Salut, as dori sa achizitionez un Sprinter maxi model dupa 2007 si as vrea sa stiu care este mai rentabil din punctul de vedere al fiabilitatii si consumului si bineinteles si problemele ce pot intervenii ,sunt binevenite si experientele placute sau neplacute ale colegilor de pe forum. Momentan detin un 311 din 2004 de care sunt destul multumit singurele nemultumiri ar fi spatiul de la picioare dedicat persoanei din mijloc si nivelul zgomotului la viteze de 120 la 3000 de turatii, orice parare este binevenita.

  • #2
    Fiind un model maxi ceea ce tu iti dorești in prisma motorizarii personal as alege varianta 313 din cauza celor 20 de cai in plus care se pot dovedi mai mult decât utili.
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #3
      Eu 313 as alege in locul tau, e mai sprinten si la greutate trage mai bine..

      Comment


      • #4
        As merge si pe 315 dar am auzit ca sunt pacatoase si ma tem sa nu fie si 313 la fel datorita biturbo, de aceea ar intra in calcul un 311, dar daca e cineva sa ma contrazica il ascult cu mare placere, mai intervine consumul suplimentar al unui model fata de celalalt de care sunt cel mai curios, inca nu a iesit nimeni cu un consum real, nu cel de producator pe fiecare model in parte, din experienta proprie, astept pareri.

        Comment


        • #5
          Consum real la 311 2007 8+1 iti spun eu,sub 10 cam greu de realizat dar eu il fugaresc si in oras si afara si nu ma mai uit la consum.Daca ar fi sa mai iau acuma Sprinter probabil m-as uita la modelul euro 5 316, cica ar avea consum mai bun si mai fiabil.
          Daca al tau e ok stai relax cu el si mai vezi ce zice lumea,eu nu am avut probleme cu al meu,dar are putini km ca l-am luat aproape fata mare,daca vreau sa-l vand nici dracu nu crede ca are 65.000 de km.+ca am recuperat taxa si acuma la e4 iti dai cu tesla la cit costa la M1.

          Comment


          • #6
            Consum la 313 din 2011 mie imi iese 9,3 cu 70-80%exterior si restul oras acum pe timp de vara-toamna,cand fac mai mult oras decat exterior am 10-10,2 consumul.Iarna cu zapada multa,frane de motor,faruri aprinse toata ziua,aeroterma pornita,etc. imi iese 10,5-11% consumul.

            Comment


            • #7
              Depinde de tine...

              Cand am vazut postarile colegilor Tamyracom si Popov initial nu am vrut sa postez nimic,dar vazand ca mai sunt si alte opinii am zis sa o postez si eu pe a mea din postura de detinator a 2 311.Pe unul il conduc eu 311-6 manuala24x.xxx) iar pe celalalt 311-automat5(25x.xxx) am sofer.
              In primul rand legat de acei 20 de cai si de biturbo,care asa cum spune si Popov sunt pacatoase,pe la 150-170.000 km pica de regula turbina mica,care se schimba impreuna cu cea mare din cate am mai auzit si eu.Pe langa asta eu consider ca motoarele aste mici,de 2148(la 309,311,313,315 si daca nu gresesc 316) sunt destul de chinuite cu 2 turbine pentru a scoate un plus de cativa cai,sa nu uitam si de pacatosul fitru de particule care mai sufoca si el motorul.
              Eu cand am ales 311 am cautat si am citit si am mai intrebat pe ici pe colo soferi sau posesori de 313,315 316..le-am deschis capotele si mi-am dat seama cat de complicate sunt.De aceea am preferat sa merg pe varianta 311,cea mai simpla,cu 1 turbina si fara prea mult deranj sub capota,intr-adevar are doar 109 caluti dar daca nu ai de gand sa bati recorduri cu el sunt mai mult decat suficienti,intr-o depasire nu te faci deloc de rusine avand cuplu suficient(la 90km/h stai undeva la 2.000 rot/m iar de la 90 la 120-130 nu iti ia o vesnicie).In plus de asta la 311 avem vestitul motor de 2148 care a fost cat de cat pus la punct in ultimii ani(la 240.000 km nu am nici un fel de probleme cu injectoare sau chiuloasa sau mai stiu eu ce).
              Legat de consum,eu am ramas cam uimit de ce spun alti colegi,lucrez cu el 70% distributie pe oras,incarcatura 500-700 kg si cu toate ca schimb uleiul si filtrele cam la 3-4 luni eu sub 11.5-12 nu am scazut nicioadata,nici manuala si nici automata.Dar cu toate astea sunt mandru pentru ca la un 316 pe oras mers normal te duci in 13-14 lejer,exterior pe pilot la 100/h iti papa 10l,daca esti gol

              In alta ordine de idei,daca vrei un motor cat mai simplu si nu stors totul din el pentru a scoate cat mai multi cai,mergi pe 309-311..daca vrei mai mult mergi pe 316,cel mai puternic in 4 pistoane iar daca vrei cireasa de pe tort 318-319(v6) dar nu mai pui consumul in calcul.
              Ca fiabilitate...pana acum mi se pare ok,cu filtrul de particule in ca nu am avut treaba,termocupla sau cum s-o numi tehnic elicea aia din fata motorului le-am schimbat cum am luat masinile(pt a preveni incalzirea,mers mult in oras),coincidenta sau nu la 245.000 mi-a picat pompa de servodirectie la automat iar la asta manuala(242.000 a inceput sa faca zgomotul ala aiurea) desi am schimbat uleiul si spalat circuitul servodirectiei,o bucsa pe dreapta(urcat des pe trotuare).In rest filtre si ulei la timp si nu ai treaba.Fata de modelul anterior 2007 sunt mai confortabile,mai spatioase si mie unul mi se par si mai usor de condus,parerea mea este ca vito si sprinter sunt singurele autoutilitare ce se conduc ca un autovehicul.Multa bafta si o alegere buna iti doresc

              Comment


              • #8
                O sugestie,cand discutam de consumul sprinterelor,specificati va rog si tipul.Poate fi vorba de bus (van) sau de prelata,duba (koffer).Nu de alta.dar se pot speria proaspetii posesori de prelate sau dube ca au un consum de 11-13 L % in loc de 8-10 L %,cum au altii.
                Dl.Chirila,inteleg ca aveti automata clasica.La cati km faceti schimbul de ulei,filtru si cati litri de ulei intra (sunt curios daca au schimbat ceva).316 meu (2685 cc) automat are deja 900.000 si merge inca f.bine.Multumesc
                O seara buna tuturor
                Last edited by florin.s; 12-01-2014, 22:06 PM.

                Comment


                • #9
                  O sugestie,cand discutam de consumul sprinterelor,specificati va rog si tipul.Poate fi vorba de bus (van) sau de prelata,duba (koffer).Nu de alta.dar se pot speria proaspetii posesori de prelate sau dube ca au un consum de 11-13 L % in loc de 8-10 L %,cum au altii.
                  Dl.Chirila,inteleg ca aveti automata clasica.La cati km faceti schimbul de ulei,filtru si cati litri de ulei intra (sunt curios daca au schimbat ceva).316 meu automat are deja 900.000 si merge inca f.bine.Multumesc
                  O seara buna tuturor

                  Comment


                  • #10
                    Am discutat cu mai multi posesori de autoutilitare si toti sunt de parere ca ultimul model indiferent daca e 311 au probleme la motor, v-as fi foarte recunoscator daca posesorii de 311 imi pot impartasii din experiente, sa fie chiar asa de slabe? , am in plan sa imi iau unul si e pe la 400 000 km, mai duce ceva acest motor sau il iau si ma pot gandi la un nou motor sau ca raman cu el pe autostrada in Germania? Toti imi recomanda sa raman la modelul vechi sau sa schimb marca, ceea ce nu vreau, imi recomanda Boxer cu motor de 3000, ce-i drept alergat pe autostrada 140-160 constant si pe cea am vazut 850 000km fara nici o interventie la motor doar la cutie, e la a treia cutie, (dpf off). Este necesar sa anulz filtrul de particule daca fac mult autostrada? , altii imi zic sa ma gandesc la un schimb de cuzineti, ca asta ar fi problema majora la Sprinterele noi, sunt in ceata totala de aceea astept parerile proprietarilor de 311, va multumesc.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by popov View Post
                      am in plan sa imi iau unul si e pe la 400 000 km,
                      Hai noroc ! .
                      In primul post spuneai ca orice parere este bine venita .
                      Eu zic sa-ti vezi de treaba daca nu ai cunostinte tehnice si practice ( binenteles si scule ) sa-ti rezolvi singur problemele care apar invariabil la o autoutilitara de aceasta uzura . Parerea mea .
                      Stima ! .

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc tuturor pentru parerile impartasite, intr-un final m-am decis si am achizitionat un sprinter din 2007 311 cdi, masina de firma ce transporta echipamente de video entretaining putin cam alergata, are 400 000 km,are Abs, Esp, traction control, airbag, inchidere centralizata, alarma cu senzori prezenta cabina si marfa, motorul functioneaza exceptional, nu scoate fum,filtru de particule inlocuit, teava de esapament pe interior este curata, trage foate bine si la deal, interior ingrijit, are trei pete de rugina dar nu e ceva grav,anvelope noi Michelin Alpin, ce ma deranjeza este ca are un mic zgomot (ascutit) de tranmisie sau diferential in accelerare greu de detectat, gardanul nu are joc, crucile sunt ok, dau vina ori pe rulemntii intermediari ori pe rulmentii pinionului de atac sau nivel ulei scazut in cutie, in rest mai spatioasa, mai comoda,mai ergonomica, spatii de depozitare mai multe, mai silentioasa,dar ceea ce nimeni nu precizat si mi se pare neobisnuit este ca datorita ampatamentului marit se conduce diferit, mi se pare ca modelul anterior castiga la capitolul manevrabilitate, in rest cand am adus-o acasa din Suceava stiind ca am de facut 400 de km am bagat 40 de litrii de motorina,s-a ridicat nivelul cu sase liniute si am ramas placut surpins sa constat ca nu i-a luat pe toti si inca fata de cata motorina era mi-a mai ramas doua liniute, prin regule de trei simple undeva la 7 dar deloc alergata, multe localitati,afara maxim 90, per total multumit, oricum mai tin si modelul anterior sa nu am surprize, mai am o intrebare: ce turatie aveti la 100 la ora in treapta a sasea?
                        Last edited by popov; 01-28-2015, 21:59 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by florin.s View Post
                          O sugestie,cand discutam de consumul sprinterelor,specificati va rog si tipul.Poate fi vorba de bus (van) sau de prelata,duba (koffer).Nu de alta.dar se pot speria proaspetii posesori de prelate sau dube ca au un consum de 11-13 L % in loc de 8-10 L %,cum au altii.
                          Dl.Chirila,inteleg ca aveti automata clasica.La cati km faceti schimbul de ulei,filtru si cati litri de ulei intra (sunt curios daca au schimbat ceva).316 meu automat are deja 900.000 si merge inca f.bine.Multumesc
                          O seara buna tuturor
                          Va rog s ama scuzati pentru reactia intarziata,din lipsa de timp nu am intrat de ceva vreme pe acest forum,legat automata,este cea in 5(722.6 daca nu gresesc) in care intra aprox.8 litri,nu stiu exact pentru ca i s-a schimbat uleiul prin metoda Tim Eckhart si nivelul i l-a facut nenea mecanicul cu joja speciala,la motor intra 11 litri,la km care ii am acum(250.000 respectiv 260.000) merg pe 5w30 de la valvoline extreme,respecta norma 229.51.Consumabilele eu le schimb la 3-4 luni indiferent de km parcuri pentru ca masina merge mult pe oras(4-6 ore) chiar daca fac doar 40-50 km.de regula nu fac mai mult de 15-17 mii si le schimb,in schimb la w210 o data pe an vede ulei si filtre(20.000 km)

                          Comment


                          • #14
                            Felicitari pentru noua achizitie

                            La mine intr-a 6-a sta la 2400-2500 ture,legat de consum..cel mai bine il faci de la plin la plin,nu te increde in afisajul digital,dar tinand cont ca ai mers in exterior eu as estima totusi un 9 la suta,7%....nu stiu..dar gandeste ca fara incarcatura cantaresti aprox 2200 kg si motorul e de 2.148..nu e chiar 1.9 tdi sau dci sau mai stiu eu alte minuni...eu pe autostrada am scos la o cursa de 780 km consum de 9.4..(croaziera 95km/h)..in rest mediu de 11.5-12%..si inca un sfat...cauta sa nu mergi subturat cu el pentru un consum mic,schimba la 2100-2200 ture si din cand in cand scoatel pe exterior la o turatie de 2800-3000 de ture,e bine pentru filtrul de particule si egr.In rest,da-i consumabilele la timp si va fi cel mai bun prieten al tau.

                            Comment


                            • #15
                              [QUOTE=popov; in rest cand am adus-o acasa din Suceava stiind ca am de facut 400 de km am bagat 40 de litrii de motorina,s-a ridicat nivelul cu sase liniute si am ramas placut surpins sa constat ca nu i-a luat pe toti si inca fata de cata motorina era mi-a mai ramas doua liniute, prin regule de trei simple undeva la 7 dar deloc alergata, [/QUOTE]

                              Ai rezervor de 100 sau 75?Daca ai de 75 [asa am eu pe 311/mediu/M1/2007]o linie inseamna 7,5l cind se aprinde becul la motorina mai fac 50km,si cind se stinge de tot afisajul mai merg max 20km.
                              Consum de 7% pe modelul asta nu am reusit nici la vale,eu mai jos de 10% nu scot dar nu prea vede sub suta,doar in localitate.
                              La manevrabilitate e de tot rahatul,cel mai bun mi sa parut modelul vechi cu motor inauntru[207/208].
                              La mine, cred ca am grup nici de fuga, nici tractiune, 2800rot la 120km/h.Daca schimbi pe la 2100/2200 pica cam jos in turatie,prefer sa schimb peste 2500[asta la grupul meu.]

                              km multi fara evenimente@!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF