Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme Sprinter 313 CDI 2009 Euro 5

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Este greseala pe schalterul de pedala de frana?
    Daca , da, inlocueste-l. costa cativa zeci de lei.

    Comment


    • #17
      Buna ziua. La un sprinter 316 nu trage mai mult de 100 km si nu se tureaza mai mult de 3000 de ture nici in sarcina nici la liber. Eu banui debitmetru dar mecanicul a zis ca e din calculator problema. Se poate asta? Pe bord nu am nici un martor aprins

      Trimis de pe al meu SM-N910F folosind Tapatalk

      Comment


      • #18
        Originally posted by vilceanucristi View Post
        In urma cu cateva luni am intampinat o problema, plecand in Franta dintr-o data masina a inceput sa nu mai traga, mergand cu ea dupa un timp s-a aprins si martorul. Ajuns in tara am fost pe la 100 de mecanici, fiecare cu parerea lui, ajungand sa schimb toata admisia, garnituri, furtune, EGR, intercooler si degeaba.. In prezent masina tot asa merge, urc pantele cu a 2-a.. nimeni nu intelege ce poate avea. Daca ma puteti ajuta cu o parere as fi recunoscator, am ajuns la capatul rabdarii. Va multumesc!
        Am pătit si eu treaba asta si la mine a fost mufa de la senzorul filtrului de aer e chiar deasupra nu făcea contact bine si am asigurato cu un colier de plastic, verifică sa vezi ,martorul se va stinge putin mai tarziu daca nu ia borna jos cateva min. Sper sa fie asta si la tine!! Baftă!!

        Trimis de pe al meu HTC One_M8 folosind Tapatalk

        Comment


        • #19
          Am încercat si asta dar nimic. Chestia e ca o perioada isi revine si apoi iar face. Ar trebui cred verificate si mufele si contacte la ECU

          Trimis de pe al meu SM-N910F folosind Tapatalk

          Comment


          • #20
            Am rezolvat problema. Era ceva valva de la turbo defecta. Sa inlocuit valva si gata au dispărut problemele. Asta din ce miau spus mecanicii. Oricum trage ff bn masina acuma

            Trimis de pe al meu SM-N910F folosind Tapatalk

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF