Buna seara !
Am un amic cu un Sprinter 416CDI din 2000 autoplatforma cu roti duble pe spate. Cabina este cea mare, de patru usi, dar in spate nu le are, este inchisa.
La axa spate suspensia este pneumatica, cu perne exact deasupra puntii. Puntea este ancorata in partea de jos de lonjeroane cu cate un brat pe fiecare parte, doua suruburi/bucsi la punte si unul/una la lonjeron, vezi pozele:
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
S-au cam dus bucsile din bratele astea si ar trebui altele. Problema este ca dupa VIN, masina a iesit cu arcuri lamelare pe spate pe poarta fabricii, deci conversia la perne plus platforma in sine si troliul s-au montat ulterior undeva. Treaba asta cu neconcordanta mi-au confirmat-o azi cei de la dealerul Mercedes din Sebes, iar eu o stiam anterior din EPC-ul lor la care am acces oficial.
Unde s-a facut miscarea asta nu stie nimeni, dar eu am sapat pe problema si am gasit in Germania patru carosieri agreati TUV care executa astfel de conversii pe baza autosasiului chel. Le-am scris si alora acum vreo juma' de ora, da' pana vor binevoi sa raspunda pe baza VIN-ului si pozelor anexate, am zis sa intreb si aici, ca sigur mai sunt platforme pe baza de Sprinter.
Deci, care aveti acest tip de suspensie la spatele Sprinterului, rog sa dati de veste cu amanunte daca stiti de unde se pot organiza bucsile bratelor puntii spate.
Dragos
Am un amic cu un Sprinter 416CDI din 2000 autoplatforma cu roti duble pe spate. Cabina este cea mare, de patru usi, dar in spate nu le are, este inchisa.
La axa spate suspensia este pneumatica, cu perne exact deasupra puntii. Puntea este ancorata in partea de jos de lonjeroane cu cate un brat pe fiecare parte, doua suruburi/bucsi la punte si unul/una la lonjeron, vezi pozele:
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
S-au cam dus bucsile din bratele astea si ar trebui altele. Problema este ca dupa VIN, masina a iesit cu arcuri lamelare pe spate pe poarta fabricii, deci conversia la perne plus platforma in sine si troliul s-au montat ulterior undeva. Treaba asta cu neconcordanta mi-au confirmat-o azi cei de la dealerul Mercedes din Sebes, iar eu o stiam anterior din EPC-ul lor la care am acces oficial.
Unde s-a facut miscarea asta nu stie nimeni, dar eu am sapat pe problema si am gasit in Germania patru carosieri agreati TUV care executa astfel de conversii pe baza autosasiului chel. Le-am scris si alora acum vreo juma' de ora, da' pana vor binevoi sa raspunda pe baza VIN-ului si pozelor anexate, am zis sa intreb si aici, ca sigur mai sunt platforme pe baza de Sprinter.
Deci, care aveti acest tip de suspensie la spatele Sprinterului, rog sa dati de veste cu amanunte daca stiti de unde se pot organiza bucsile bratelor puntii spate.
Dragos
Comment