Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema EDC, ceva electric/ars,fum in cabina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pot rasufla usurat...problema rezolvata. Au trebuit schimbate atat calculatorul, cat si imobilizatorul,ce se afla in spatele cadranelor de borb, si cip-ul. A pornit din prima, fara alti martori in bord. La verificarea cablurilor, totul pare in regula, aveam o siguranta arsa, una cu amperaj mai mare. Cauza propriu-zisa, nu se cunoaste, dar am auzit, ca se mai poate intampla... Sper sa nu mai apara nimic in plus, mai pe seara ii fac o proba de 2-300km.
    Calculatorul+imobilizator+cip sunt imperecheate si trebuiesc schimbate impreuna. Cost cam 1200lei cu manopera..etc..

    Comment


    • #17
      Se pot schimba si separat dar e balamuc cu imperecherile si s ar putea sa iesi mai scump(ca o recomandare daca ai un singur cip la cheie du te la cineva cu star sa ti stearga cheile care le are memorate si nu le ai)
      Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

      Comment


      • #18
        Da, am un singur cip. M-am gandit si eu la chestia asta, insa nu stiam ca se pot sterge celelalte chei. Asa voi face.
        Drum de 200km, cred ca e rezolvata problema.

        Totusi, pt cine mai citeste....La mine se intampla un lucru. Dateam sa pornesc, se punea contactul, apoi rasuceam de cheie sa pornesc, si vea intarziere de 2-3 sec, inainte ca demarorul sa o ia. Nu se intampla des, dar se intampla. Si retin, ca la o diagnoza, mi-a zis ceva tipul...ca am probleme...cu citirea cheii, nu mai stiu exact. Nu aparea "start error", ca nu citea cheia, dar pur si simplu exista acea intarziere.

        Comment


        • #19
          Am patit si eu la fel.Poate avea doua cauze.Demonteaza panoul de sigurante in doua.Sub sigurante sunt foarte multe contacte unele sunt poate oxidate se pot curata usor cu un spray de contacte.A doua cauza a putea fi de la butucul de cheie.Sar putea ca un fir ce pleaca de acolo sa nu faca contact.

          Comment


          • #20
            S-a ars si al doilea calculator, sau asa banuiesc, dupa simptome.... Alti bani, alta distractie. De data asta nu mai e de joaca.

            Comment


            • #21
              Wou,naspa moment....Pacat ca te-ai multumit cu explicatia "asa face toate" una pe care o auzi de cate ori idiotii de schimbatori de piese de prin service habar nu au despre ce e vorba.Cauta un electrician nu neaparat foarte bun ci mai ales rabdator si cu chef de treaba care sa verifice amanuntit toate cablajele.Si mai ales cele care vin din bord la motor care de multe ori sunt ancorate de conductele de frana,de cele de ac dar la tine nu e cazul si care se freaca intre ele si intra in scurt.Acestea sunt greu de depistat la prima vedere pentru ca are si acea protectie neagra gen plasa si daca nu iesi cablajul la mana ,centimetru cu centimetru nu prea le gasesti.Eu am avut la cea alba si la ceva fire frecate intre ele,au fost depistate ceva erori anormale la un simplu tester,iar electricianul respectiv mi-a zis direct:
              -Ai ceva fire dezizolate care se ating intre ele!!!
              -Hai lasa-ma si vezi tu asta pe tester,o fac eu pe desteptul !!
              -Da,pentru ca imi da niste erori anormale care nu apar decat atunci cand se ating firele intre ele!!!!
              Dupa care am mers amandoi,am ridicat capota si am gasit cablajul legat de conducta de frana unde intradevar se frecasera si aveam 4 sau 5 fire dezizolate!!!!!
              Am taiat protectia, am izolat firele si apoi am izolat tot cablajul pe care l-am prins apoi cu bride de plastic de diverse gauri din caroserie ,pe cat posibil sa nu se atinga de nimic altceva!!!Omul imi explica apoi ca a avut diverse cazuri si probleme din cauza cablajului frecat,de asta stia asa bine simptomele.cu 2 zile inainte avand o masina care se oprea in mers si la care cei de la reprezentanta Mercedes nu stiau ce sa-i mai faca!!!Sper ca la tine sa fie mai usor.Stima.
              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

              Comment


              • #22
                Stiu ca vina imi apartine, dar si fortat de imprejurari am zis ca merge.... Pe premiza ,ca daca erau probleme apareau imediat nu dupa 300km.

                Am vorbit cu Bazil, in opinia lui sunt 2 cauze majore:
                - cablurile de la senzorul axei cu came, care trec pe langa un tampon motor
                - sistemul de incalzire...nu am inteles prea bine, care vine in fata turbinei.

                Acum e ramasa in Bucuresti, la cineva, cu recomandare, ca trebuie sa-i dea de cap. Daca nu se repara calculatorul ars..alti bani, alta distractie. Si da, stau langa ei pana verifica toate cablurile....de data asta.

                Comment


                • #23
                  Cu asta trebuia inceput, verificarea instalatiei electrice!(degeaba elimini efectul daca nu elimini cauza, si ca fapt divers cine a montat calculatorul nu a verificat instalatia?)
                  Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                  Comment


                  • #24
                    De obicei orice ECU este protejat de siguranță. Tind sa cred ca tu ai o problema de încărcare sau chiar baterie care este ca și un tampon limita la încărcare. Dacă dintr-un anumit motiv încărcarea depășește limitele normalului ECU cedează în timp. O verificare a încărcării nu strica

                    Comment


                    • #25
                      Poti verifica sa nu ai fire sau mufe slabite si din cauza asta sa se fi incalzit si sa facã scurt între fire.Am patit la un BMW era o mufa in spatele la Ecu si 2 pini din ea slabiti nu atingeau bine.Sau incalzit din cauza contactului imperfect si sa ars Ecu din cauza asta in primul post de pe thread-ul asta tiam spus sa verifici cauza pentru care sa ars.
                      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                      Comment


                      • #26
                        Calculatorul nr 3.
                        Cel de al doilea ars la fel, in aceiasi zona. In zona mufelor de mijloc, a celei mai mari.

                        In parte e vina celui care l-a montat, in parte neglijenta mea....car costa...

                        Acum omul de unde sunt, s-a uitat pe o schema a pinilor din zona arsurii, ii da numai senzori, egr, ax cu came, etc.... A zis ca trebuie sa ia si sa verifice toata instalatia electrica pana gaseste buba.

                        Comment


                        • #27
                          Montat calculatorul, reprogramat pt cheie. Pe tester, cica ar aparea o eroare, sau un scurt undeva inainte de pedala de acceleratie, sau la electrovalva turbinei.
                          De data asta, chiar o sa stau langa cel care se ocupa, sa verifice, si sa ia la mana toate cablurile ce trec din compartimentul motor in cabina, miercuri. Pana atunci masina nu se mai misca. Macar am reusit sa o mut pe roti....e un cosmar sa tragi o duba prin Bucuresti.

                          Daca, sau pt cine are nevoie de un om foarte inteligent si de treaba, in domeniul electronicii, calculatoare, soft...chiar pot face cu incredere de acum inainte, o recomandare.

                          Comment


                          • #28
                            Pai stai sa vedem rezultatul, de-abia ulterior vii cu recomandarea!
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #29
                              Plin de oameni neseriosi si nebuni. Mai ales de oameni, care se cred supereroi si au impresia ca daca ai ajuns de nevoie la ei, ii pot lua fitze de savanti, de parca ar repara o naveta spatiala.... Si vor sa-i rogi frumos, pe langa bani. Urasc genul asta de "indivizi"....ca mecanici sau meseriasi, e prea mult pt ei.

                              In fine, astazi am ajuns la DMS, la P-ta Bobocica, baietii de acolo sunt foarte buni, si renumiti in tot Bucurestiul. Ma alatur celor cu cele mai bune recomandari despre ei.

                              S-a desfacut intreaga instalatie electrica, (in 3ore),gasit un fir care "datea la masa", cel al regulatorului de presiune, de pe rampa. In rest instalatia s-a prezentat in stare chiar foarte buna. Cu ocazia asta, mi-a anulat incalzitorul de gaze, sper sa nu scriu vre-o prostie, (cel de care mi-a zis Bazil), ca pe viitor sa nu faca iar figura. In fine, controlat si cablajul din bara fata, rezolvat nici mici probleme, mai vechi cu xenoane...porcarii din astea. Zero erori pe Star, totul in regula, 100km deja facuti.
                              Last edited by juice_2407; 07-17-2014, 22:25 PM.

                              Comment


                              • #30
                                Da mi si mie PM (sau posteaza in thread) un numar de tel.de la baietii care ti au facut treaba buna.
                                Ca pret .....a fost ok ...???

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF