Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Oprire motor in timpul mersului la Sprinter

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oprire motor in timpul mersului la Sprinter

    Salut, am si eu o problema la un Sprinter 316 CDI din 2003 cu cutie automata, in timpul mersului in momentul cand am nevoie de forta de la motor intr-o depasire la urcare unei penti si fortez acceleratia se opreste motorul si iau contactul si il pun inapoi si porneste in viteza respectiva. Care sa fie problema ? Am schimbat si filtrul de motorina la recomandarea unui prieten. Va multumesc !

  • #2
    La fel am patit si eu cu o utilitara (nu Mercedes), se oprea motorul in depasiri sau la deal. Am schimbat rampa de injectoare in garantie, dupa vreo 2 ani a aparut iar problema. Alta rampa si surpriza - cea pusa in garantie nu era noua, ci SH. Incearca si o diagnoza.

    Comment


    • #3
      Ai probleme la injectoare.

      Comment


      • #4
        Fai o diagnoza cu star diag si vezi rezultatele.Asa reusesti si sa vezi parametrii in timp real.
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Tudor040790 View Post
          Salut, am si eu o problema la un Sprinter 316 CDI din 2003 cu cutie automata, in timpul mersului in momentul cand am nevoie de forta de la motor intr-o depasire la urcare unei penti si fortez acceleratia se opreste motorul si iau contactul si il pun inapoi si porneste in viteza respectiva. Care sa fie problema ? Am schimbat si filtrul de motorina la recomandarea unui prieten. Va multumesc !
          Cutia de viteze schimba vitezele la timp cand ai nevoie de forta ???......normal este sa schimbe o treapta sau chiar doua in jos ajutand motorul sa nu traga greu,daca nu schimba poate fi si aici o problema !!!!

          Cand se opreste motorul se aprinde ceva in bord ????

          Cand repornesti motorul,(cazul in care ai si oprit pe loc)cutia ramane in o treapta superioara sau porneste de la treapta 1 ???

          In general poate fi de la vreun injector care scapa motorina pe retur,daca zici ca filtrul l-ai schimbat

          Comment


          • #6
            Pune un star si rezolvi problema repede si fara batai de cap!
            Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

            Comment


            • #7
              Originally posted by cruiser View Post
              Cutia de viteze schimba vitezele la timp cand ai nevoie de forta ???......normal este sa schimbe o treapta sau chiar doua in jos ajutand motorul sa nu traga greu,daca nu schimba poate fi si aici o problema !!!!

              Cand se opreste motorul se aprinde ceva in bord ????

              Cand repornesti motorul,(cazul in care ai si oprit pe loc)cutia ramane in o treapta superioara sau porneste de la treapta 1 ???

              In general poate fi de la vreun injector care scapa motorina pe retur,daca zici ca filtrul l-ai schimbat
              Salut

              La bord dupa ce se opreste motorul ramane aprins becul rosu de la EDC si iau contactul si pun porneste porneste in trapta in care s-a oprit. Cuti merge normal schimba vitezele nu face figuri, iar in urma cu 2 ani am avut problema la injector si pornea foarte greu, luni o sa ma duc la o giagnoza sa vad care e problema. Multumesc !!!

              Comment


              • #8
                Originally posted by Tudor040790 View Post
                Salut

                La bord dupa ce se opreste motorul ramane aprins becul rosu de la EDC si iau contactul si pun porneste porneste in trapta in care s-a oprit. Cuti merge normal schimba vitezele nu face figuri, iar in urma cu 2 ani am avut problema la injector si pornea foarte greu, luni o sa ma duc la o giagnoza sa vad care e problema. Multumesc !!!
                Daca se aprinde EDC ,in 99% din cazuri este de la unul sau mai multe injectoare.
                Dar dupa repornirea motorului cutia ar trebui sa plece din treapta 1.

                Si eu am tot cutie semi automata,si am tot patit-o cu aprinderea EDC-ului si oprirea motorului,dar trag pe dreapta ,repornesc motorul,se stinge EDC si plec de pe loc normal cu treapta a-1-a.

                Comment


                • #9
                  Salut, am rezolvat problema la ''doctor'' era injectorul de pe cilindrul 5 mort. Va multumesc pt sfaturi!!

                  Comment


                  • #10
                    cum opritul in mers am patit-o si eu la un sprinter 309 din 2005,am schimbat injectoare si masina face la fel.pana nu am schimbat supapa din spatele rampei nu a vrut sa mearga,iar la un 511 din 2007 am fost nevoit sa schimb rampa cu tot cu supadin cauza uzurii de la motorina.iar la un 411 din 2006 era senzorul de pe capacul de la culbutori,mai exact cel care citeste turatiile la axa cu came.mentionez ca repar masinele unei firme care are doar sprintere
                    Last edited by AlexCta; 08-13-2014, 17:28 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Buna ziua! Eu tin sa cred ca poate fi senzorul de pe volanta..

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF