Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

problema sprinter 419cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • problema sprinter 419cdi

    Buna ziua, detin un Sprinter 419cdi la care se aude un zgomot(falfait) destul de tare mai ales cand este incarcat si trage din greu intre 1600-2500rpm, dupa care se diminueaza sau nu se mai aude.
    Am banuit ca poate fi egr-ul dar l-am scos/curatat si nu are nimic.
    Are idee cineva despre ce poate fi vorba? Mentionez ca nu tot timpul face la fel.

  • #2
    O diagnoza poate te indruma spre defect.

    Comment


    • #3
      Furtun slabit sistem supralimentare (sau fisurat, intercooler spart) sau pierderi gaze esapament!
      Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

      Comment


      • #4
        Originally posted by sebi11 View Post
        Furtun slabit sistem supralimentare (sau fisurat, intercooler spart) sau pierderi gaze esapament!
        Azi am fost la un service local (Moldocar) si a fost pusa pe stardiag, verificata, testata, etc.
        Totul e in parametri pe diagnoza, iar despre pierderi de gaze nici vorba.
        Nici mecanicii de acolo nu-si pot da seama de unde provine acel zgomot(parca ar trage cu mitraliera).

        Comment


        • #5
          Da capacul jos de deasupra injectoarelor (ala din plastic)si poate e vreun injector care sufla.Mai lasa i pe mecanicii din marile firme ca nu stiu nici cite urechi au.Sunt citiva care au ajuns acolo ca au rude la birou...

          Comment


          • #6
            Posibil sa sufle un injector, vorba lui daniel, da jos capacul si da cu apa in jurul injectoarelor(cu motorul pornit)
            Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

            Comment


            • #7
              Am avut si eu o problema similara la 310 CDI. Intr-adevar, scapa presiune pe langa un injector si exista un miros de gaze arse in compartimentul motor cat si putin in habitaclu. S-a rezolvat prin inlocuirea saibei injectorului respectiv.
              Attached Files

              Comment


              • #8
                Daca ar fi suflat un injector s-ar cunoaste. Am desfacut capacele si chiar nu se observa nimic pe langa ele.
                Am mai desfacut cat am mai putut din sistemul de admisie(care e foarte intortochiat) dar greu de gasit pe unde ar fi problema. Are galerii comune cu apa, incalzitor comun cu egr-ul/evacuarea, nici nu mai stiu pe unde ar fi problema.
                Culmea e ca pana se incinge tare merge perfect. Dupa ce se incalzeste, in treptele 1,2 nu se aude, dar incepand cu 3,4,5 se aude.
                Daca pot zilele astea am sa pun o filmare cu ea in mers.

                Comment


                • #9
                  In acest caz (cred)ca nu poate fi decit dintre chiloase din spatele turbinei acolo unde se imbina evacuarea de pe stanga cu cea de pe dreapta.Presupun ca exista o fisura care se dilata cind se incalzeste si tragi de masina si atunci apare zgomotul.Ai incercat la diagnoza sa vezi diferenta de presiune pe filtrul de particule?Am avut ocazia sa vad filtru de particule cu ceramica crapata in interior si o bucata din acea ceramica bloca gaura tevii de evacuare.E posibil sa se fi intimplat asa ceva.

                  Comment


                  • #10
                    Revin din nou: prima data mi-am facut programare la reprezentanta pentru diagnosticare. Au verificat/testat si ei masina cap coada, totul decurgand bine si au ajuns la concluzia ca ar fi de vina sistemul de injectie adica partea macanica a unui injector care sa provoace acel tacanit/falfait. Mi-au spus sa verific injectoarele la un service specializat.

                    Am facut facut programare si acolo. La ei din nou teste peste teste din care s-a verificat si compresia motorului, demontat si verificat injectoare. Injectoarele din testele lor au iesit bine. Cum cei de la reprezentanta mi-au zis ca poate fi un injector, ceilalti m-au contrazis ca un injectoar nu poate face un astfel de zgomot. Pana la urma am sa cumpar doar un injector si am sa le schimb cate unul pe rand.

                    Chiar nu mai vreau sa pierd timp si bani sau am sa merg cu ea in asa fel incat cand am schimbat treapta de viteza motorul sa nu cada sub 2000rot/min.

                    Comment


                    • #11
                      Intreb si eu,in afara de zgomot te mai deranjeaza si altceva , adica a crescut consumul,scade puterea motorului sau orice alta problema apare in acel moment???Te intreb pentru ca stiu persoane care umbla la motor pe principiul, "daca merge de ce merge" !!!!Acum din ce spui tu ca se aude cand e incarcat mai ales intre 1600 ture,ma gandesc ca e si el subturat mai ales ca dupa 2500 dispare zgomotul.Daca nu ai becuri aprinse si nici erori pe tester eu zic sa lasi masina in pace si sa mergi cu ea pentru ca daca e sa aiba ceva trebuie sa se aprinda un bec sau sa dea o anume eroare pe tester.Cu cat umbli pe la mai multe service-uri cu atat o sa primesti tot mai multe "ideii" de schimbat si facut pe la masina...Auzi tu sa schimbi injectoare.. Lasa masina in pace,sfatul meu...Stima.
                      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                      Comment


                      • #12
                        La 1600 rotatii nu e subturat , abia de la acesta turatie am cuplul maxim.

                        Comment


                        • #13
                          Acum nu stiu cum o fi la motorul tau dar la mine la 2,7 cdi la 1600 e subturat abia de pe la 2000 de ture incepe sa arate ce poate,mai ales incarcat.....Stima.
                          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF