Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vito 110 fasaie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vito 110 fasaie

    Salut.Ca sa va spun intreaga poveste ....
    Sambata am fugarit putin masina , pana pe la 150 km/h ,pe o distanta de 3 km si am schimbat treptele pe la 3500 rot.
    Duminca am observat ca daca o calcam pana in 3000 ture (cat sa o schimb) se auzea tare un fasait ciudat sub bord in zona pasagerului.

    Din putere nu simt sa se fi dus ,dar sunetul acela imi e cam cu semnul intrebarii.

    Se aude tipic masinilor supraalimntate ...

    Am pus pe cineva sa accelereze masina in timp ce eu tineam strans tare de futunul de la intercooler.Bineinteles ca umfla bine furtunul dar nu fasaia absolut deloc pe loc:|
    Ce credeti ca ar putea sa se fi intamplat?
    Vreun furtun spart? dar accelerat pe loc de ce nu fasaie? :-?..Multumesc.
    ____________________________________________

  • #2
    Accelerat pe loc nu e in sarcina. Verifica furtunele de admisie si cel de la intercooler. Sau....mai e varianta ca daca ai calcat-o bine, sa fi curatat putin injectoare, turbina...si fasaitul acela sa fie de la wastegate. Mai demult si eu am avut aceasta impresie.
    Daca e furtun spart, sau ceva problema...ai sa vezi diferenta la consum, sau cum trage. Daca zgomotul e numai in mers...si la turatie mare, atunci cand schimbi, posibil sa fie doar wastegate.

    Comment


    • #3
      Poate fii si de la evacuare!
      Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

      Comment


      • #4
        Vreun furtun de vacuum nu trece prin zona suspecta?
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Nu trece niciun furtun de vacuum pe la pasager inauntru.
          Am uitat sa mentionez ca sunetul vine din exterior dar e atat de puternic inca se aude si inauntru.


          De la evacuare? E posibil sa ai putintica dreptate.Sa mi se fi fisurat sau desfacut toba...:-?Nu am cum sa verific momentan ca am garajul ocupat cu niste saci de cereale si dureaza pana ii scot..

          Ce e ala wastegate? Am cautat pe google da nu prea imi dau seama..
          E EGR cumva? Nu am Egr ...

          Cum spuneam mi se aude doar cand o calc ca sa o schimb si mai accelerat ..in rest daca accelerez mai calm chiar pana la 3500 rot ,nu se aude...:-?

          O sa verific pe sant cand so mai imbuna vremea.

          Va multumesc pentru interventie si revin cu detalii...

          Salutare.
          ____________________________________________

          Comment


          • #6
            nu stiu cat de exacta sau tehnica este explicatia mea...Wastegate, e o electrosupapa care e montata pe turbina. Astfel cand turbina e in sarcina maxima, sau face presiune prea mare, wastegate da drumul presiunii in plus..pt a nu rupe palele turbinei.
            Cum zici ca face zgomotul doar la turatie mare, si cand dai sa schimbi...cam asa suna. Posibil ca dupa ce ai calcat-o tare...sa fi curatat ceva...turbina, esapament, si de acolo iti da senzatia asta.

            ( Eu periodic fac treaba asta, adica merg turat 120-130km/h...cateva zeci de km. O data si eu am avut senzatia ca turbina sufla, mai tare...ca un avion, cand decoleaza....dar cred ca era doar in mintea mea......de atunci duba mea, merge admirabil).

            Comment


            • #7
              Oricum , sincer sa fiu nu cred ca are ce sa curete).Masina mananca jar zi de zi. Subturat merge rar pentru ca pe drumurile cu macadam nu o fugaresc.Merg cu I la relanti ,dar vreo 4 km ( atat tine drumuletul rau pana la terenul care-l am ) .
              M-am bagat in groapa sub ea , Nu gasesc furtun spart ,pierderi de ulei si in plus nu vad nici supapa aia care ar da drumul aerului in exces de pe instalatie ,pentru ca odata chiar am scos toata tubulatura ca eram curios sa vad daca e murdara ,dar nu era pentru ca nu am nici egr la motor. Avea doar in strat finut de ulei pe peretii instalatiei si aia erau vapori...

              Am bagato azi pe tester si mi-a dat o eroare: senzor presiune turbina ...Ce sa inteleg de aici? Masina fuge fara probleme , nu se plafoneaza.

              Si ma gandeam...daca era sa fi avut furtun spart nu fasaia si cand turam pe loc? Instalatia o umfla tare de tot si pe loc dar nu-mi fasaie...
              ____________________________________________

              Comment


              • #8
                Nu are valoare fixa senzorul de presiune?
                Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                Comment


                • #9
                  Nu am verificat parametrii reali .

                  Insa nu o sa o mai calc.O sa o duc in service cu prima ocazie.Eu nu reusesc sa depistez problema!
                  ____________________________________________

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF