Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Vito 110 fasaie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vito 110 fasaie

    Salut.Ca sa va spun intreaga poveste ....
    Sambata am fugarit putin masina , pana pe la 150 km/h ,pe o distanta de 3 km si am schimbat treptele pe la 3500 rot.
    Duminca am observat ca daca o calcam pana in 3000 ture (cat sa o schimb) se auzea tare un fasait ciudat sub bord in zona pasagerului.

    Din putere nu simt sa se fi dus ,dar sunetul acela imi e cam cu semnul intrebarii.

    Se aude tipic masinilor supraalimntate ...

    Am pus pe cineva sa accelereze masina in timp ce eu tineam strans tare de futunul de la intercooler.Bineinteles ca umfla bine furtunul dar nu fasaia absolut deloc pe loc:|
    Ce credeti ca ar putea sa se fi intamplat?
    Vreun furtun spart? dar accelerat pe loc de ce nu fasaie? :-?..Multumesc.
    ____________________________________________

  • #2
    Accelerat pe loc nu e in sarcina. Verifica furtunele de admisie si cel de la intercooler. Sau....mai e varianta ca daca ai calcat-o bine, sa fi curatat putin injectoare, turbina...si fasaitul acela sa fie de la wastegate. Mai demult si eu am avut aceasta impresie.
    Daca e furtun spart, sau ceva problema...ai sa vezi diferenta la consum, sau cum trage. Daca zgomotul e numai in mers...si la turatie mare, atunci cand schimbi, posibil sa fie doar wastegate.

    Comment


    • #3
      Poate fii si de la evacuare!
      Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

      Comment


      • #4
        Vreun furtun de vacuum nu trece prin zona suspecta?
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Nu trece niciun furtun de vacuum pe la pasager inauntru.
          Am uitat sa mentionez ca sunetul vine din exterior dar e atat de puternic inca se aude si inauntru.


          De la evacuare? E posibil sa ai putintica dreptate.Sa mi se fi fisurat sau desfacut toba...:-?Nu am cum sa verific momentan ca am garajul ocupat cu niste saci de cereale si dureaza pana ii scot..

          Ce e ala wastegate? Am cautat pe google da nu prea imi dau seama..
          E EGR cumva? Nu am Egr ...

          Cum spuneam mi se aude doar cand o calc ca sa o schimb si mai accelerat ..in rest daca accelerez mai calm chiar pana la 3500 rot ,nu se aude...:-?

          O sa verific pe sant cand so mai imbuna vremea.

          Va multumesc pentru interventie si revin cu detalii...

          Salutare.
          ____________________________________________

          Comment


          • #6
            nu stiu cat de exacta sau tehnica este explicatia mea...Wastegate, e o electrosupapa care e montata pe turbina. Astfel cand turbina e in sarcina maxima, sau face presiune prea mare, wastegate da drumul presiunii in plus..pt a nu rupe palele turbinei.
            Cum zici ca face zgomotul doar la turatie mare, si cand dai sa schimbi...cam asa suna. Posibil ca dupa ce ai calcat-o tare...sa fi curatat ceva...turbina, esapament, si de acolo iti da senzatia asta.

            ( Eu periodic fac treaba asta, adica merg turat 120-130km/h...cateva zeci de km. O data si eu am avut senzatia ca turbina sufla, mai tare...ca un avion, cand decoleaza....dar cred ca era doar in mintea mea......de atunci duba mea, merge admirabil).

            Comment


            • #7
              Oricum , sincer sa fiu nu cred ca are ce sa curete).Masina mananca jar zi de zi. Subturat merge rar pentru ca pe drumurile cu macadam nu o fugaresc.Merg cu I la relanti ,dar vreo 4 km ( atat tine drumuletul rau pana la terenul care-l am ) .
              M-am bagat in groapa sub ea , Nu gasesc furtun spart ,pierderi de ulei si in plus nu vad nici supapa aia care ar da drumul aerului in exces de pe instalatie ,pentru ca odata chiar am scos toata tubulatura ca eram curios sa vad daca e murdara ,dar nu era pentru ca nu am nici egr la motor. Avea doar in strat finut de ulei pe peretii instalatiei si aia erau vapori...

              Am bagato azi pe tester si mi-a dat o eroare: senzor presiune turbina ...Ce sa inteleg de aici? Masina fuge fara probleme , nu se plafoneaza.

              Si ma gandeam...daca era sa fi avut furtun spart nu fasaia si cand turam pe loc? Instalatia o umfla tare de tot si pe loc dar nu-mi fasaie...
              ____________________________________________

              Comment


              • #8
                Nu are valoare fixa senzorul de presiune?
                Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                Comment


                • #9
                  Nu am verificat parametrii reali .

                  Insa nu o sa o mai calc.O sa o duc in service cu prima ocazie.Eu nu reusesc sa depistez problema!
                  ____________________________________________

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF